ΜΟΤΙΒΑ

Μιλώντας για τα χρώματα και τα φθινοπωρινά φρούτα δημιουργήσαμε μοτίβα.

Αρχικά έχουμε μιλήσει με τα παιδιά στην ολομέλεια για τα φρούτα , τα έχουμε παρατηρήσει , τα έχουμε γευτεί και στο τέλος κάνουμε εισαγωγή στα μοτίβα. Η ενασχόληση με μοτίβα είναι θεμελιώδης για την ανάπτυξη του μαθηματικού συλλογισμού ιδιαίτερα της αλγεβρικής σκέψης των παιδιών  στο νηπιαγωγείο.  Οι κανονικότητες, ή αλλιώς, μοτίβα, βρίσκονται στον πυρήνα των μαθηματικών και η μελέτη τους αποτελεί τη βάση πολλών μαθηματικών εννοιών. Μέσω της ικανότητας εντοπισμού, αναγνώρισης, αντιγραφής, επέκτασης και δημιουργίας μοτίβων καλλιεργούνται σύνθετες μαθηματικές ικανότητες και δεξιότητες .

Τα παιδιά προσπαθούν να επαναλάβουν το οπτικό χαρακτηριστικό που άρχισε η νηπιαγωγός. Το πρώτο μοτίβο είναι η απλή αντιγραφή ενός σχεδίου ως προς τη σειρά των χρωμάτων. Στο δεύτερο δημιουργούμε επαναλαμβανόμενο μοτίβο δύο φρούτων με το οποίο συμμετείχαμε  στην code week 2025

f63ef843 ed79 4f9e b0ea 1a332a263608 f2798183 a3ec 468a 844a 5c7ca3a2d561 8366fbae 5f18 4307 b172 e5d1e5f5d969 747a12b6 29e7 4662 8219 3874fb270203 45510fb4 9d5b 4462 90b1 59cd8b609824b77379c7 ca19 4f70 bf66 198588f9afab 6c80f6d7 07eb 4b5e b4c4 edee5ae79ba8f1f85593 6199 4def 91b8 44b88ec4c6f84e48cbab 80fd 4ae8 8f6b c7bffc347eb1