Φέτος συμμετέχουμε σε δύο συμμαχίες:
1“Ανακαλύπτοντας το αρχικό του ονόματός μας!”
Oι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε μια βιωματική δραστηριότητα προγραμματισμού με το Bee-Bot. Αφού γνώρισαν τις βασικές λειτουργίες του ρομπότ, τα παιδιά τοποθέτησαν στην πίστα τα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους. Στη συνέχεια, κάθε παιδί σχεδίασε και εκτέλεσε έναν απλό αλγόριθμο, ώστε το Bee-Bot να φτάσει στο αντίστοιχο γράμμα.
Η δραστηριότητα επεκτάθηκε και με τον προγραμματισμό με κάρτες εντολών, όπου οι μαθητές «προγραμμάτισαν» τον συμμαθητή τους, δίνοντάς του οδηγίες (μπροστά, δεξιά, αριστερά) για να φτάσει στο γράμμα-στόχο.
Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά καλλιέργησαν:
- βασικές δεξιότητες αλγοριθμικής σκέψης,
- συνεργασία και ομαδικότητα,
- σύνδεση της τεχνολογίας με το προσωπικό τους βίωμα (τα αρχικά των ονομάτων τους).
Έγινε η σχετική εξοικείωση και εισαγωγή με τη ρομποτική με το παραμύθι
Μας έδωσε έναυσμα για ατέλειωτες δραστηριότητες και παιχνίδι
ακολουθήσαμε τα ίχνη της αρκούδας και τις οδηγίες με τα βελάκια για να βρούμε το αρχικό του ονόματός μας
Προγραμματίσαμε τη Βee- bot να βρει το αρχικό μας
Ανεβάζουμε εδώ
2.“Στο σχολείο για να περνώ καλά, φέρομαι σωστά!”
Παιχνίδι εξοικείωσης , περπατώ σύμφωνα με τον κώδικα
Δραστηριότητα με αξιοποίηση bee-bot Αναγνωρίζοντας τη σημασία της καλλιέργειας των ήπιων δεξιοτήτων στη νηπιακή ηλικία, ξεκινάμε από τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στους συμμαθητές μας! Επιλέγω εικόνες θετικής και αρνητικής συμπεριφοράς στο νηπιαγωγείο από τον φάκελο και τοποθέτησέ τες στο πλέγμα. Προγραμματίζω το εκπαιδευτικό ρομπότ bee-bot έτσι ώστε να περάσει μόνο από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο σχολείο που βρίσκεται στο τέλος του πλέγματος. Τα παιδιά μαθαίνουν να ξεχωρίζουν θετικές από αρνητικές συμπεριφορές, εντοπίζουν επιπτώσεις στα συναισθήματα και ανακαλύπτουν τους κανόνες της τάξης. Δραστηριότητα χωρίς την αξιοποίηση ρομπότ ( unplugged) Αν δεν έχετε ή δεν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε εκπαιδευτικό ρομπότ, μπορείτε να κάνετε τη δραστηριότητα αξιοποιώντας το δάπεδο του σχολείου ή της αυλής του σχολείου. Χωρίζουμε ένα μέρος του δαπέδου σε 12 τετράγωνα και εκτυπώνουμε τις εικόνες του φακέλου ή άλλες αντίστοιχες εικόνες. Διαλέγουμε τις εικόνες που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε και μπορούμε να τις αλλάξουμε όταν αλλάξει ομάδα παιδιών. Ένα παιδί γίνεται ο προγραμματιστής και ένα παιδί το “ρομπότ” κάθε φορά. Το παιδί-ρομπότ πρέπει να προγραμματιστεί να περάσει από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο χαρούμενο περιβάλλον του σχολείου.
Εκτυπώνουμε τις εικόνες που θα χρησιμοποιήσουμε από το σύνδεσμο
https://drive.google.com/drive/folders/1NoMtuhrv3khjyfHyd2as6IDzlyjO1cRK
Προγραμματίζουμε το ρομποτάκι μας να περάσει μόνο από τις εικόνες με θετική συμπεριφορά, αυτές δηλ. που μας κάνουν να περνάμε καλά και να νιώθουμε όμορφα
και ανεβάζουμε τις δράσεις μας εδώ:
https://digipad.app/p/1349792/a3ec12bfa97ce
Τα πιστοποιητικά αριστείας μας :
Επειδή μας αρέσει ο προγραμματισμός τον εφαρμόζουμε σε κάθε ευκαιρία:
Βάλαμε το ρομποτάκι μας να βρει φθινοπωρίνα φύλλα και εικόνες










































