Χριστουγεννιάτικες κατασκευές από το Α τμήμα και το Ολοήμερο

Αγγελάκια, που σκορπούν χρυσόσκονη!!!
269658427 636693164186872 4125046743165532711 n

Στολίδια με το e-twinning ψηφιακό χριστουγεννιάτικο δέντρο που ετοίμασαν τα 5 συνεργατικά σχολεία.269987999 290411556479304 8761288882807451651 n

Καμπανούλες!269760817 442934240621574 3439773148820136049 n

Κάρτες ταρανδάκια!269796828 3023464534559467 2118885946302914480 n

Χριστουγεννιάτικες κάλτσες, στεφανάκια και στολισμένα χριστουγεννιάτικα καραβάκια!

270105456 1114090976021104 1546938983177309536 n

Τρισδιάστατα ελατάκια!

269954600 447498207029260 2179721148786712339 n 1

 

Τα ημερολόγια μας με πήλινες κατασκευές ζωγραφισμένες από τα παιδιά!

269477619 635940781157048 818364622098005163 n

 

Οι φάκελοι-σακούλες που πήραν οι μαθητές τις κατασκευές τους, διακοσμημένες με χαρτοκοπτική, κολάζ και ζωγραφιές των μαθητών!270203367 649528722745365 8835618090103268478 n

Τα στεφανάκια-αξεσουάρ των μαθητών για τη γιορτή μας!

267555185 284905240356226 734769495471423000 n

Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης μας φέτος στολίστηκε με αφρώδη στολίδια, ζωγραφισμένα από τα παιδιά και από στολίδια με φωτογραφίες των μαθητών και qrcode μήνυμα-έκπληξη, που γράψαμε μαζί με τους μαθητές και έλεγε “Είμαι το ομορφότερο στολίδι του δέντρου”
269753199 1343365019410650 2337116932629542743 n

Αγιο-βασιλάκια από πλαστικά μπουκάλια, τα οποία γέμισαν πρώτα με χαρτινες μπαλίτσες.

270069209 452525853063350 4342092966031422184 n 1

269910519 1330003770781827 8023922346356287982 nΟι γαντόκουκλες – πρωταγωνίστριες της γιορτής μας!

 

Οι φάτνες μας!269811561 483258919809749 6995526968273264860 n

Η ψηφιακή χριστουγεννιάτικη κάρτα μας – Α τμήμα

Οι μαθητές του Α τμήματος αξιοποιώντας το περιβάλλον του ScratchJr επέλεξαν το σκηνικό και τους ήρωες και εν συνεχεία προγραμμάτισαν τις κινήσεις τους.

Το αστεράκι επέλεξαν να κατέβει και να στολίσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, το λαγουδάκι να πάει στο δέντρο και πριν ευχηθεί να πηδήξει τρεις φορές και ο σκύλος να κατευθυνθεί προς το δέντρο και να πηδήξει πριν ευχηθεί.

Εκτός από τις κινήσεις που προγραμμάτισαν αναζήτησαν όλοι μαζί στην ολομέλεια τα γράμματα των χριστουγεννιάτικων ευχών.

Πολλές ευχές λοιπόν και ψηφιακά… με χαμόγελα από όλους μας!!!

Ένα μήνυμα με κώδικα για τους γονείς του Α τμήματος!!!

Τα νήπια και τα προνήπια του Α τμήματος  εδώ και μιάμιση εβδομάδα, καθημερινά έκαναν τις πρόβες τους για την Χριστουγεννιάτικη γιορτούλα μας, η οποία θα γίνει αύριο. Δυστυχώς τα δεδομένα της πανδημίας και το υγειονομικό πρωτόκολλο δεν επιτρέπει στους γονείς να είναι παρόντες, γι αυτό και δεν είχε νόημα να ετοιμάσουμε προσκλήσεις για την γιορτή μας.

Ετοιμάσαμε όμως ένα μήνυμα προς τους γονείς με qr code ( μιας που είναι εξοικειωμένα με τη διαδικασία, λόγω του e twinning έργου μας). Οι μαθητές σκέφτηκαν το περιεχόμενο του μηνύματος και αναζητούσαν και κατονόμαζαν το αρχικό γράμμα της κάθε λέξης, όταν η νηπιαγωγός έγραφε το μήνυμα στον υπολογιστή.

Και για να πάει ο κώδικας σπίτι….τον φορέσαν καπέλο 🙂 .

Μανούλες ετοιμαστείτε να σαρώσετε τα παιδιά σας!!!! 😆  😆  😆

264842981 3127329847538429 8315468163069094538 n

qr code

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες – 3/12/2021

Α τμήμα-Ολοήμερο

20211209 101926 1

 

Για άλλη μια χρονιά αποφασίσαμε να γιορτάσουμε αυτήν την ημέρα, παρέα με τους φίλους μας από το Ειδικό Δημοτικό Περάματος.

Μετά από την πρόταση μας και την συνεννόηση των εκπαιδευτικών των δυο σχολικών μονάδων αποφασίσθηκε να αξιοποιηθεί το τραγούδι του Γιώργου Σακελλαρίδη “Μήλα γύρω, γύρω στη μέση πορτοκάλια”.  Πρόκειται για μια ιστορία που εξελίσσεται σε μια φρουτιέρα όπου έχουν μαζευτεί πολλα μήλα και ένα μόνο πορτοκάλι. Τα μήλα μη αποδεχόμενα την διαφορετικότητα του πορτοκαλιού αρχίζουν και το κοροιδεύουν.

Τα νηπιάκια μου παρακολουθήσαμε το τραγούδι στο Youtube, ενώ οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού διάβασαν την ιστορία από το ομότιτλο βιβλίο.

Σταματήσαμε την προβολή και την ανάγνωση του βιβλίου αντίστοιχα στο σημείο που το πορτοκάλι αρχίζει να κλαίει.

Οι μαθητές μου, μπήκαν στη θέση του πορτοκαλιού και αναρωτήθηκαν πως ένιωθε αυτό και τι ακριβώς σκεφτόταν.

Οι σκέψεις του πορτοκαλιού, μέσα από τα μάτια των μαθητών μου, καταγράφηκαν και σε επόμενο βήμα συζητήσαμε ποια από τις σκέψεις-ιδέες που είπαν, θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα του.  Κυριάρχησε η σκέψη του πορτοκαλιού να γίνουν όλοι, μήλα και πορτοκάλια φίλοι.

Τι έπρεπε να κάνει το πορτοκάλι για να το πετύχει αυτό?

Οι μαθητές πάλι εξέφρασαν τις απόψεις τους, οι οποίες καταγράφηκαν και εστάλησαν στους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Περάματος, που έχοντας μπει στον ρόλο των μήλων , θα συνέχισουν την ιστορία μας.

Οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Περάματος έφτιαξαν ατομικές μάσκες μήλα και οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας ετοίμασαν ένα ομαδικό κολάζ, το οποίο το έστειλαν δώρο στους φίλους τους προς ανάμνηση της δράσης μας.

Εκκρεμεί μια τηλεσυνάντηση μεταξύ των δυο σχολείων, που θα πραγματοποιηθεί τις επόμενες ημέρες.

Παρακολουθήστε την ιστορία στον ακόλουθο σύνδεσμο. https://www.youtube.com/watch?v=sANf_UzOe5c

Το τρακτέρ, τα χωράφια και τα όσπρια!!! από το Α τμήμα

 

Οι γεωργοί του 9ου Ν/Γ Περάματος, ανεβήκαν στα τρακτέρ τους και…
260580499 297018405646549 2817884446392933592 n

κατευθύνθηκαν προς τα χωράφια τους. Αφού τα όργωσαν και στερέωσαν το σκιάχτρο, έσπειραν τη σοδειά τους!!!

260902833 1545597969127515 4467071747734060220 n

Μετά από τόσο κουραστική δουλειά, χρειάστηκε να χαλαρώσουν στον υπολογιστή και να παίξουν με προαναγνωστικές ασκήσεις. Πατήστε το λινκ για να παίξετε και από το σπίτι !!!

https://learningapps.org/view15302974

 

Άλλος ένας πίνακας του kadinsky διακοσμεί την αίθουσα μας!!! Α τμήμα

256723876 1587665358232416 6123127568653134571 n

257184426 626670541866447 4009664386380032393 n

Κύκλοι και τετράγωνα και ορθογώνια ,τα σχήματα που έχουμε γνωρίσει μέχρι στιγμής. Ο παραπάνω πίνακας του Kadinsky αφού παρατηρήθηκε προσεχτικά, ζωγραφίστηκε συνεργατικά από όλο το τμήμα. Κάθε τετράγωνο άρχισε να γεμίζει σταδιακά  από τον μικρό κύκλο στο κέντρο του μέχρι να φθάσει το χρώμα στο τετράγωνο. Ένας μαθητής έκανε έναν κύκλο και μετά συνέχιζε ένας άλλος τον επόμενο κύκλο και άλλος τον επόμενο…..

Η νηπιαγωγός μετα την παρατήρηση και τον σχολιασμό του πίνακα στην ολομέλεια, τσάκισε το κανσον σύμφωνα με τις οδηγίες των μαθητών, έτσι ώστε να σχηματιστούν τα τετράγωνα.

Και επειδή από μικροί καλό θα είναι να μάθουμε να σεβόμαστε τα πνευματικά δικαιώματα των άλλων και να υποστηρίζουμε τα δικά μας, υπογράψαμε το έργο μας….αλλα κάπως διαφορετικά. Παίξαμε, μετρήσαμε και αλλάξαμε τις συλλαβές των ονομάτων των μαθητών, βάζοντας ως τελευταία συλλαβή την τελευταία συλλαβή του ονόματος του kadinsky.

 

“Για τα πα τα”, το τραγούδι της εβδομάδας

https://www.youtube.com/watch?v=KrUoI2rm4qU

Με αυτό το τραγούδι – πρόταση από προνήπιο ξεκίνησε η μέρα μας.

Το ακούσαμε με προσοχή, το τραγουδήσαμε, το συζητήσαμε, το χορέψαμε, το ζωγραφίσαμε και βάλαμε και την φαντασία μας να ψάχνει ιδέες.

Οι μαθητές κλήθηκαν να αντικαταστήσουν την πατάτα και το μάνγκο με άλλα φρούτα ή λαχανικά και να σκεφτούν και μια διαφορετική ιδέα για το τι κάνουν αυτοί οι ήρωες. Η πατάτα καθόταν παρέα με το μάνγκο και ήθελε να πάει στο παζάρι να πάρει νυφικό.

Γιώργος Σ.-Το μήλο, που στέκεται δίπλα στη μπανάνα πήγε στη λίμνη για κολύμπι.

Δήμητρα- Το μαρούλι, που ήταν δίπλα στο αχλάδι, πήγε βόλτα στην παραλία.

Ντέιβι – Η φράουλα δίπλα στο καρπούζι πήρε το διαστημόπλοιο και πήγε στο φεγγάρι.

Γιώργος Τζ. – Το πορτοκάλι δίπλα στα αυγά θέλει να πάει να περπατήσει μέσα στο παζάρι.

Ιωάννα – Η βανίλια που καθόταν δίπλα στην φράουλα, ήθελε να πάει για μπάνιο στη θάλασσα.

Κρυσταλλένια – Η μπανάνα , κοντά στην πατάτα βούτηξε στην πισίνα.

Μαρία – Το μάνγκο που ήταν κοντά στην φράουλα ήθελε να φάει πολλα γλυκά από ένα βάζο και η πιπεριά με το πορτοκάλι ήθελαν να πάει στη Ζιμπάμπουε με το αεροπλάνο.

Κριστιάνα – Το καρότο, δίπλα στην πατάτα ήθελε να μπει στη σούπα.

Μαρένια – Το κολοκύθι κοντά στο μήλο, ήθελε να φάει έναν καρχαρία.

Αντωνία – Το καρπούζι που στεκόταν κοντά στην μπανάνα αποφάσισε να πάει για καφέ.

Κωνσταντίνος – Η ντομάτα με τα μήλα ήθελαν να ταξιδέξουν με καράβι.

 

Eμείς και ο kadinsky!

Τα σχήματα είναι γύρω μας, ειναι παντού στην καθημερινότητα μας και τα δουλεύουμε κατά την διάρκεια όλης της χρονιάς. Ο πίνακας του V.Kadinsky στάθηκε αφορμή για σχολαστική παρατήρηση, για συζήτηση και καλλιτεχνικές δημιουργίες.

252682739 593001415275645 2345740430618833616 n

 

252705995 317939506390589 7015376285836500814 n 252726613 272130498166684 3345615540588607720 n 252786518 225870972975576 5524271871030321982 n 253611630 405365011238666 8139789837691971431 n 253136945 873189180048399 1098132317626926318 n 252836930 618954749140160 3153200595121077433 n 253782978 883021372348185 3062478256540268459 n

“Έχω ταυτότητα εγώ, το όνομα μου να μάθω να γράφω προσπαθώ”

Ο Σεπτέμβρης τέλειωσε, το σχολικό έτος προχωρά και καθημερινά οι εικαστικές δημιουργίες των μαθητών  εμπλουτίζονται προσφέροντας τους παράλληλα, εκτός από την ανάπτυξη της λεπτής τους κινητικότητας  και νέες εμπειρίες από την επαφή τους με υλικά που δεν γνωρίζουν ή με τη χρήση νέων τεχνικών.  Σε ολα αυτά καλούνται οι μικροί δημιουργοί να υπογράφουν και επειδη δεν ξεχνάμε να εφαρμόζουμε τα μετρα προστασίας από τον covid-19 , τα νήπια πήραν σπίτι από ενα  A3 για να το γεμίσουν με το όνομα τους με διαφορετικά χρώματα και υλικά. Οι γονείς φωτογράφισαν τις δημιουργίες των παιδιών και μας τις ταχυδρόμησαν ηλεκτρονικά.

Κρίνεται απαραίτητο εδώ να διευκρινιστεί ότι στόχος του νηπιαγωγείου δεν είναι να μάθουν να γράφουν και να διαβάσουν οι μαθητές, αυτό επιτυγχάνεται σε άλλα παιδιά περισσότερο και σε άλλα λιγότερο, αναλογα με το προσωπικό τους προφιλ ανάπτυξης. Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο θα αναπτύξουν τη δεξιότητα της αντιγραφής  και θα έρθουν σε επαφή με γράμματα, με προγραφικές και προαναγνωστικές ασκήσεις  πάντα  μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες.

 

Ο τροχός των συναισθημάτων

Με κάθε αφορμή στην καθημερινότητα του μαθηματός μας αναζητούμε τα συναισθήματα που νιώσαμε, είτε εμείς, είτε οι ήρωες της ιστορίας , του ποιήματος, του πίνακα, του τραγουδιού…. Ο τροχός των συναισθημάτων εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό.

Για την ομαδική κατασκευή, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και αφού κέρδισε η κάθε ομάδα σε παιχνίδι παντομίμας τη φατσούλα που ήθελαν, την ζωγράφισαν όλοι μαζί. Στόχος μας είναι να καταλήξουν με το πέρασμα του χρόνου οι μαθητές να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα τους και εν συνεχεία, βεβαια να εκφράζουν αυτό που νιώθουν, ειτε ειναι θετικό είτε αρνητικό συναισθημα.


Δεν μας έφτανε ομως αυτός ο τροχός και τα νηπιάκια μου ζητήσαν να πάρουν στο σπίτι τον δικό τους ατομικό τροχό συναισθημάτων για να αναζητούν τα συναισθήματα κι εκεί με κάθε ευκαιρία.

Εορτασμός της Ευρωπαικής Ημέρας Γλωσσών 2021

H πρώτη μας ψηφιακή εργασία, η πρώτη μας ανάρτηση για φέτος. Καλή μας αρχή!!!



Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ακούσετε τα νήπια και τα προνήπια να περιγράφουν την επιστροφή για κάποια ή το πρώτο ξεκίνημα για κάποια άλλα, στο νηπιαγωγείο.

Οι μαθητές αφού παρατήρησαν προσεχτικά τις εικόνες και βρήκαν τις λέξεις κλειδιά, ηχογράφησαν στην μητρική τους γλώσσα το πρώτο βιντεάκι.  Με ενδιαφέρον, την επόμενη ημέρα άκουσαν, παρατήρησαν ομοιότητες και διαφορές και σχολίασαν το άκουσμα των ίδιων λέξεων, στις υπόλοιπες γλώσσες.

https://www.thinglink.com/scene/1499462722159378433

Και κάπως έτσι τελείωσε άλλη μία χρονιά!!!

 

Kα Μαρία Λίγγου σε ευχαριστώ για την συνεργασία και σου εύχομαι καλή τοποθέτηση για τη νέα σχολική χρονιά. Μακάρι να είσαι πάλι μαζί μας!!!

Καλό καλοκαίρι σε όλους μας, καλή ξεκούραση!!!

Τα λέμε τον Σεπτέμβρη!!!

 

Αναπαράσταση ελληνικού παραδοσιακού αποκριάτικου δρώμενου

Η προετοιμασία του εθίμου είχε ξεκινήσει κανονικά την περίοδο της Αποκριάς, διακόπηκε λόγω καραντίνας  αλλά η ανυπομονησία για αυτό που θα παρακολουθήσετε ήταν μεγάλη. Εννοείται ότι θα δείτε μόνο λίγες στιγμές από αυτές που ζήσαμε.

Στους μαθητές περιέγραψα το έθιμο, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες που είχα αναζητήσει στο διαδίκτυο https://www.taneatismikrospilias24.com/alpharhochiiotakappaeta-sigmaepsilonlambdaiotadeltaalpha/-13544 και παρακολούθησαν και το παρακάτω βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=CF5W506XV1M . Δεν χρειάστηκε τίποτα παραπάνω, οι ιδέες για το πως θα μπορούσαμε εμείς να το δραματοποιήσουμε ήταν πολλές.

 

Λίγο πριν την ανθοφορία….

Λίγες ημέρες μετά το άνοιγμα των σχολείων από την τελευταία καραντίνα, η θεματική μας ήταν τα λουλούδια και τι καλύτερο από από το να φυτέψουμε σπόρους. Οι μαθητές λοιπόν γέμισαν χώμα το γλαστράκι τους, έριξαν τους σπόρους και λίγο χώμα ακόμα και βέβαια πότισαν. Προηγουμένως κάθε μαθητής είχε ζωγραφίσει σε αυτοκόλλητη ετικέτα το πως φαντάζεται το δικό του λουλούδι και είχε γράψει το όνομα του πάνω. Οι ετικέτες τοποθετήθηκαν πάνω στα γλαστράκια προκειμένου καθημερινά να αναγνωρίζουν όλοι το φυτό τους για να το φροντίσουν. Οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να παρακολουθούν κάθε μέρα τα διαφορετικά στάδια ανάπτυξης του φυτού τους και να νιώθουν την χαρά και τον ενθουσιασμό της καθημερινής αλλαγής που συνέβαινε μπροστά στα μάτια τους.

Ο στόχος ήταν να πάρουν οι μαθητές τα ανθισμένα φυτά τους μαζί με τα αναμνηστικά τους, στο τέλος της χρονιάς, όμως τα φυτά μας, προς μεγάλη μας έκπληξη, μεγάλωσαν πολύ γρήγορα και άρχισαν να “στριμώχνονται”. Σήμερα λοιπόν τα πήραν οι μαθητές στο σπίτι και η εργασία τους θα συνεχιστεί εκεί, αφού προτάθηκε η μεταφύτευση τους για να δώσουμε περισσότερο χώρο στα λουλούδια μας να αναπτυχθούν.

3/6/2021 Eoρτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Ποδηλάτου

Οι μικροί μαθητές του 9ου Νηπιαγωγείου Περάματος γιόρτασαν με χαρά και ενθουσιασμό την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου, φορώντας τον απαραίτητο εξοπλισμό του ποδηλάτη, που είχαν ετοιμάσει από την αρχή της εβδομάδας και συμμετέχοντας στις ποδηλατοδρομίες που διοργανώθηκαν στην αυλή του σχολείου.

Η εβδομάδα μας βέβαια ξεκίνησε με μια κατασκευή για να υποδεχτούμε το φετινό καλοκαίρι.


Στην συνέχεια παρατηρώντας εποπτικό υλικό και συζητώντας με τους μαθητές, γνωρίσαμε τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται για να είμαστε ασφαλείς ποδηλάτες, παρατηρήσαμε και κατασκευάσαμε το δικό μας εξοπλισμό.

Τα ποδηλατικά κράνη!

 

Οι επιγονατίδες και οι επιαγκωνίδες!

 

Τα αγωνιστικά ποδήλατα των δυο ομάδων και ο εορταστικός διακοσμος!

 

Η αγωνιστική πίστα που ετοιμάστηκε για τις ποδηλατοδρομίες!

Οι δυο ομάδες στεκόντουσαν σε δυο σειρές μπροστά από τα στεφάνια. Με την εκκίνηση έφυγαν δυο ποδηλάτες τρέχοντας για να πάνε στο ποδήλατο της ομάδας τους. Υπήρχε η μπλε και η κόκκινη ομάδα. Οι ποδηλάτες έπρεπε να ακολουθήσουν την πορεία που χάραζαν οι πλαστικοί πορτοκαλί κώνοι και να επιστρέψουν με το ποδήλατο και να το αφήσουν στην ίδια θέση. Στην συνέχεια έτρεχαν, έπαιρναν ένα στεφάνι το οποίο θα έπρεπε να τοποθετήσουν στον αντίστοιχο κώνο-λαστιχο. Μετά επέστρεφαν στην αρχική τους θέση για να ξεκινήσει ο επόμενος ποδηλάτης την προσπάθεια του.

Από τους 25 μαθητές του τμήματος ήταν παρόντες οι 21. Αν και οι ομάδες μας δεν είχαν ίσο αριθμό ατόμων, το αποτέλεσμα έφερε και τις δυο νικήτριες αφού οι τελευταίοι παίκτες τερματίσαν μαζί.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για την ευχάριστη διάθεση, την όρεξη για παιχνίδι και την αγωνιστικότητα που επέδειξαν.

Το δέντρο της τάξης μας γέμισε κεράσια, ζουμερά, λαχταριστά!

Λίγο πριν ανακοινωθούν τα μέτρα για την τελευταία καραντίνα και το κλείσιμο των σχολείων, είχαμε προλάβει να δημιουργήσουμε δια ζώσης το δέντρο της αμυγδαλιάς. Ομως μετά από την πρόσφατη στοχευμένη παρατήρηση των μαθητών μου,  τα δέντρα τώρα αρχίζουν να γεμίζουν καρπούς σιγά σιγά και εμείς διαλέξαμε κερασάκια.

Όμως κάτω από το δέντρο έκανε την εμφάνιση του κι ένας λαγός, ο οποίος ανυπομονούσε να φάει τα κεράσια. Τους πρότεινα τότε μια κατασκευή-παιχνίδι και έτσι προστέθηκε και η αραχνη, σαν ήρωας στην ιστορία, που δημιούργησαν αμέσως μετά, προκειμένου να περάσουμε και στην κατασκευή μας.

Η ιστορία μας

“Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια μπλε αραχνούλα, που ζούσε σε ένα χωριό, σε μια τρύπα μέσα στο έδαφος. Η τρύπα αυτή ήταν κοντά σε μια κερασιά. Στην αραχνούλα άρεσε πολύ να κάνει βόλτες πάνω στο δέντρο της κερασιάς, ώσπου μια μέρα ήρθε ένα λαγός και έσκαψε μια τρύπα για να κάνει το λαγούμι του.

Εκεί που περπατούσε ο λαγός, είδε την μπλέ αραχνούλα και της είπε:

“Καλημέρα, μπλε αραχνούλα, τι κάνεις;”

“Καλα είμαι, εσύ;” του απάντησε.

“Ήρθα εδώ για να φάω κεράσια. Μου αρέσουν πολύ τα κεράσια” σχολίασε ο λαγός.

Εκείνη την ώρα έγινε ένας σεισμός. Κουνιότανε η γη και άρχισαν να πέφτουν τα κεράσια από το δέντρο. Ο λαγός έσκυψε κάτω και τύλιξε με τα αυτιά του το κεφάλι του. Η αραχνούλα προσπάθησε να γίνει μια μπαλίτσα με τα πόδια της για να προστατευτεί, γιατί φοβήθηκε πολύ.

Όταν τέλειωσε ο σεισμός, ήταν και οι δυο τους πολύ χαρούμενοι. Έπεσαν πάνω στα κεράσια και τρώγανε.”

 

Σε επόμενη φάση,,  αφού κάναμε μια άσκηση σεισμού και θυμηθήκαμε τα βασικά σε περιπτωση έκτακτης ανάγκης, οι μαθητές εξασκώντας την μνήμη τους, προσπάθησαν να αναδιηγηθούν την ιστορία τους και τελικά να περάσουν στην πολυπόθητη κατασκευή-παιχνίδι, την αραχνούλα τους. Οι χρωματιστές αράχνες περπάτησαν, έτρεξαν, κρεμάστηκαν σε όλη την αίθουσα αλλά και την αυλή του σχολείου μας 😉

Nέο επιτραπέζιο πασχαλινό παιχνίδι!!!

Αν σας άρεσε και θέλετε να το παίξετε σε μεγαλύτερη επιφάνεια, δεν έχετε παρά να πατήσετε το share, να αντιγράψετε τον σύνδεσμο σε νέα καρτέλα και….καλή σας διασκέδαση!!!

]

]

Πεταλουδίτσες χρωματιστές, πανέμορφες και λαχταριστές!!!

Οι μαθητές του Α’ υποτμήματος ετοίμασαν πεταλούδες από τρόφιμα!



Λήψη αρχείου

 

Ολιγόλεπτες και ευχάριστες ταινίες με έντομα για προσεχτική παρακολούθηση, ενεργητική ακρόαση και καλλιέργεια της φαντασίας των μαθητών.

                                                                                                     https://learningapps.org/view19223784

200 χρόνια από την επανάσταση των Ελλήνων

Εξ αποστάσεως και με δυσκολίες στην σύνδεση πραγματοποιήθηκε η γιορτή μας για την επέτειο των 200 χρόνων από την κήρυξη της επανάστασης των Ελλήνων το 1821. Οι μαθητές παρουσίασαν τις ζωγραφιές τους, που φαίνονται παρακάτω. Τους είχε ζητηθεί να επιλέξουν και να ζωγραφίζουν μια στιγμή της καθημερινότητας των Ελλήνων το 1821 και την αντίστοιχη στιγμή το 2021.

Είπαν τα ποιήματα τους, τραγουδήσαμε και παρακολουθήσαμε όλοι μαζί τα βίντεο-αφιέρωμα στα κλεφτόπουλα και στις καπετάνισσες του αγώνα, τα οποία πάλι είναι δημιουργίες των μαθητών.

Η γιορτή μας τελείωσε με τον εθνικό μας ύμνο και τις ευχές να είμαστε όλοι καλά, να απολαμβάνουμε την ελευθερία μας και του χρόνου να γιορτάσουμε στα σχολεία μας!!!



Λήψη αρχείου