O κύκλος του νερού- Ολοήμερο τμήμα
8 Νοεμβρίου – Γιορτή της πολεμικής αεροπορίας
Halloween στο 9ο Νηπιαγωγείο Περάματος!!!
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να ψηφίσετε την κολοκύθα της αρεσκείας σας. Στην ηλεκτρονική ψηφοφορία διαγωνίζονται κολοκύθες και των δύο τμημάτων!!!
Το 9ο Νηπιαγωγείο Περάματος εδώ και χρόνια έχει αποδείξει ότι στηρίζει την ελληνική παράδοση, τα ήθη και έθιμα της και θα συνεχίσει, εννοείται. Φέτος για πρώτη χρονιά ασχοληθήκαμε με το Halloween, ένα έθιμο αμερικανικης καταγωγής, που όμως έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και πλέον οι ίδιοι οι μαθητές ρωτούν να μάθουν κι όταν οι μαθητές έχουν ήδη το κίνητρο είναι πιο εύκολο να τους διδάξεις!!!
Α Τμήμα-κα Σοφία
Για να φθάσουμε στην ηλεκτρονική ψηφοφορία της καλύτερης κολοκύθας, προηγήθηκε ενδοσχολική ψηφοφορία. Οι μαθητές/τριες πήραν το τουβλάκι-ψήφο τους και μετά από ώριμη 😀 σκέψη, το τοποθέτησαν στην κολοκύθα που προτιμούσαν.
Πλούσιες και άκρως διασκεδαστικές ήταν οι δραστηριότητες που ασχοληθήκαμε όλη την εβδομάδα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε κάποιες από αυτές.

Παιχνίδι προγραμματισμού με το εκπαιδευτικό ρομποτάκι μας. Oι μαθητές οδήγησαν την Beebot να συγκεντρώσει τις κολοκύθες, προκριμένου να ετοιμάσουν διακοσμητικές γιρλάντες. Προηγουμένως αναγνώρισαν κι έπαιξαν με τα συναισθήματα που εντόπιζαν στις εκφράσεις που είχαν οι κολοκύθες.

Προτού ετοιμάσουν το διακοσμητικό αξεσουάρ για το κεφάλι τους, κλήθηκαν να σκεφτούν “ποιον θα ήθελαν να τρομάξουν και γιατί”. Ζωγράφισαν τις απαντήσεις τους κι είχαν όλες πολύ ενδιαφέρον.

Αξιοποιώντας την τεχνική του Pop art, με το δαχτυλάκι τους και δαχτυλομπογιά ετοίμασαν τα καπέλα των μαγισσών.

Με ζωγραφική, χαρτοκοπτική, κολάζ και τύπωμα με σφουγγάρι ετοίμασαν και τις ιπτάμενες μαγισσούλες τους.

Κι επειδή μαθαμε ότι φαντάσματα δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα, φωτογραφηθήκαμε και γίναμε λίγο πιο αληθοφανή φαντασματάκια!
- Επειδή στον διαγωνισμό της κολοκύθας δεν μπόρεσαν να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές, για να μην υπάρξουν παράπονα, στο εργαστήριο με τους γονείς, σχεδίασαν πρόσωπα όλοι σε πορτοκάλια!!!

Μετά το εργαστήριο κατασκευών με τους γονείς, λίγο πριν το Halloween πάρτι και το χορευτικό ξεφάντωμα, κρατώντας χαρούμενα τις κατασκευές τους!
Σε μία ιστοσελίδα δεν μπορεί να αποτυπωθεί το κλίμα που επικράτησε στην αίθουσα όλην την εβδομάδα. Ανυπομονούμε εκπαιδευτικοί και μαθητές για τις δικές μας Απόκριες!
Ευχαριστούμε πολύ τις μανούλες για την συνεργασία και την συμμετοχή τους στο εργαστήριο κατασκευών.
Το Challenge της κολοκύθας συνεχίζεται!!! Η ηλεκτρονική ψηφοφορία θα λήξει σε δυο ημέρες. Όσοι δεν ψηφίσατε, διαλέξτε τώρα την κολοκύθα της καρδιάς σας 😀 !!!
Eoρτασμός της επετείου του “ΟΧΙ”
Β Τμήμα -κα Βαγγελίνα
Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε το ηρωικό «ΟΧΙ» του Ιωάννη Μεταξά και την έναρξη του πολέμου του 1940 απέναντι στα ιταλογερμανικά στρατεύματα. Κατασκευές, ποιήματα, τραγούδια, εμβατήρια κι εορτασμοί είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο την εβδομάδα που μας πέρασε.
Ολοήμερο τμήμα -κα Κατερίνα
Α τμήμα – κα Σοφία

Τα δίκοχα στρατιωτικά καπέλα, ζωγραφισμένα με τεμπερα και κολαζ, για τις ανάγκες του χορευτικού και οι ελληνικές σημαίες που είχαν την τιμητική τους.

Τα όπλα αξεσουάρ για το χορευτικό μας με το αντιπολεμικό μήνυμα. Οι μαθητές χόρεψαν το “Μάνα μου κρύψε το σπαθί” , της Μαρινέλλας.
Χρόνια πολλά και ειρηνικά Ελλάδα μας, και του χρόνου με υγεία!!!
“Ο γίγαντας και ο νάνος” σε ψηφιακή αφήγηση
Α τμήμα- κα Σοφία
Ξεκινώντας την συζήτηση για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, ετοιμάσαμε σε ψηφιακή αφήγηση την ιστορία της Γαλάτειας Σουρελή “Ο Γίγαντας και ο νάνος”.
Oι σημαίες μας!
Α τμήμα-κα Σοφία
Η γιορτή της Σημαίας πλησιάζει και δεν είχαμε παρά να παρατηρήσουμε σχολαστικά και να συζητήσουμε για την ελληνική σημαία και τα χαρακτηριστικά της. Στην συνέχεια παρατηρήσαμε στην ολομέλεια σημαίες άλλων κρατών , προσπαθώντας να κάνουμε ομαδοποιήσεις και να εντοπίσουμε ομοιότητες και διαφορές.
Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με την δημιούργια της αφίσας “Οι σημαίες μας”.
Ένας Kadinsky στο νηπιαγωγείο μας
Ο εαυτός μου – Β τμήμα
Β Τμήμα – κα Βαγγελίνα
Το θέμα που επεξεργαστήκαμε την προηγούμενη εβδομάδα, ήταν «Ο ευατός μου» . Τα παιδιά είναι σημαντικό να έχουν την αυτοεικόνα τους και να γνωρίζουν σταδιακά πληροφορίες και πτυχές του εαυτού τους. Για να το πετύχουμε αυτό, ξεκινήσαμε παίζοντας το παιχνίδι «ο καθρέφτης». Μέσα απ τον καθρέφτη τα νηπιάκια μας, παρατήρησαν πολύ προσεκτικά τον εαυτό τους, τα χαρακτηριστικά τους αλλά και την μοναδικότητά τους. Έτσι κατανοήσαμε ότι ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, ξεχωριστός και με διαφορετικό χαρακτήρα και ικανότητες.
Σειρά είχε ο διαχωρισμός των φύλων (αγόρι-κορίτσι). Τα παιδιά, χωρισμένα σε ετερόφυλα ζευγαράκια πόζαραν μπροστά από τον καθρέφτη και εντόπιζαν τις διαφορές που είχαν από το «ταίρι» τους.
Τέλος, μια χειροτεχνία με την φωτογραφία τους, ήταν η πιο διασκεδαστική μας δραστηριότητα. Διάλεξαν το χρώμα του χαρτονιού που τους άρεσε, έκοψαν μια φιγούρα αγοριού ή κοριτσιού, την κόλλησαν πάνω στο χαρτόνι και έπειτα την προσωποποιήσαμε στολίζοντάς την με τη φωτογραφία τους. Οι κατασκευές τους, είναι το πιο όμορφο στολίδι για την τάξη μας!
Παγκόσμια Ημέρα Ζώων 2022
Α τμήμα – κα Σοφία
Τριασδιάστατη προβολή αγαπημένων ζώων των μαθητών στον χώρο μας , επέλεξα να γίνει για να τραβήξω το ενδιαφέρον των μικρών μου μαθητών.
Τους μιλήσαμε , τα κοιτάξαμε και τα παρατηρήσαμε, ακούσαμε τις φωνές τους, τα καλωσορίσαμε στο σχολείο μας και φωτογραφηθήκαμε μαζί τους.
Και μετα από όλα αυτά, προσπαθήσαμε να σοβαρευτούμε 😀 και να ηρεμήσουμε. Οι μαθητές ανέφεραν προφορικά τα ονόματα κι αλλων αγαπημένων τους ζώων και τότε τους έθεσα το ερώτημα. “Τι χρειάζονται τα ζωάκια αυτά για να επιβιώσουν?” Οι μαθητές έλεγαν και η νηπιαγωγός κατέγραφε τις απαντήσεις. Στην συνέχεια τις απαντήσεις τις κατέγραψαν, οι ίδιοι οι μαθητές με το πληκτρολόγιο του Η/Υ, σε συννεφόλεξο, το οποίο, μετά από ψηφοφορία διάλεξαν να έχει σχήμα καρδιά.
Στόχος της παραπάνω δραστηριότητας ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια της διαφορετικότητας. Μετά από την κοινή παραδοχή ότι όλα όσα είδαμε, όλα όσα ακούσαμε, είναι ζώα και έχουν τις ίδιες ανάγκες, καταλήξαμε οτι το καθένα από αυτά, είναι διαφορετικό και έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά.
Το συννεφόλεξο καρδιά που δημιούργησαν οι μαθητές εκτυπώθηκε και έγινε και πολύ ωραία ατομική αφίσα. Το έκοψαν, το κόλλησαν και γύρω του σχεδίασαν και ζωγράφισαν ζωάκια.
9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Οι μαθητές/τριες των δυο τμημάτων του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στον εορτασμό της 9ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού μαζί με τις μικρές τάξεις του συστεγαζόμενου 1ου Δημοτικού Σχολείου Περάματος και τελώντας υπό τις οδηγίες του γυμναστή κου Τάσου Μπέλλου.
Οι μαθητές/τριες μοιρασμένοι ανα τμήμα σε δυο ομάδες, συμμετείχαν σε κινητικά παιχνίδια. Το πρόγραμμα ήταν κυκλικό, ξεκινούσαν όλα τα τμήματα μαζί και σε συγκεκριμένο χρόνο αλλαζαν οι ομάδες παιχνίδι, έτσι ώστε να περάσουν όλα τα τμήματα, από όλα τα παιχνίδια.
Υπήρξαν μαθητές που στο άκουσμα της μετάβασης μας στην αυλή του δημοτικού καταβλήθηκαν από ανασφάλεια και άγχος. Ένας παραπάνω λόγος για να επιβραβευτούν οι προσπάθειες όλων ήταν και αυτός.
Συζητώντας για τον αθλητισμό και την καθημερινή προσπάθεια που καταβάλλουν οι αθλητές για να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους, παρατηρήσαμε και τα μετάλλια και τα κύπελλα που κερδίζουν.
Το Α τμήμα ετοίμασε κύπελλα και το Β τμήμα μετάλλια, τα οποία απονείμαμε στο τέλος της ημέρας σε όλους τους μικρούς αθλητές μας, μαζί και με το αναμνηστικό πιστοποιητικό συμμετοχής.
Ευχαριστούμε πολύ τους συναδέλφους του δημοτικού σχολείου για την συνεργασία!
Και του χρόνου να είμαστε καλά!!!
Τρύγος-Σταφύλια
Β Τμήμα -κα Βαγγελίνα
Αίνιγμα:
Πράσινος κάμπος,
όμορφα παιδιά,
τρελά εγγόνια.
Τι είναι;
Ο Σεπτέμβρης, είναι ο μήνας του τρύγου και του αμπελιού. Στην τάξη μας, μάθαμε απο ποιά μέρη αποτελείται το σταφύλι, τι μας προιόντα μας δίνει, την διαδικασία της συγκομιδής σταφυλιών και το ξακουστό σε όλους μας πατητήρι! Παίξαμε ένα αισθητηριακό παιχνίδι με γεύσεις και μυρωδιές απο το αμπέλι και φτιάξαμε τα δικά μας σταφυλάκια.
Μαγικά φιλάκια από νήπια και προνήπια του Α τμήματος, για την πρώτη μέρα των μαθημάτων μας!
Πρώτη μέρα μαθημάτων για το 2022-2023 και ξεκινώντας τις ρουτίνες, εντελώς απροσδόκητα, με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, ανακαλύψαμε πως στην αυλή μας κρεμόταν ένα υφασμάτινο τσαντάκι, που μέσα έκρυβε ένα μήνυμα. Ο Τσέστερ, το ρακούν, ο ήρωας του παιδικού βιβλίου “Τhe kissing hand”, της Audrey Penn, μας είχε στείλει την ζωγραφιά του από την πρώτη του μέρα στο σχολείο και μας καλούσε να στείλουμε κι εμείς τις δικές μας.
Για να γνωρίσουμε καλύτερα τον Τσέστερ, το ρακούν, διαβάσαμε το παραμύθι, σε ελληνική απόδοση από την κα Έλση Τζανουδάκη, αφού προηγουμένως είχαμε παρατηρήσει λεπτομερώς τα μικρά ζωάκια σε εικόνες στον Η/Υ.
Στην συνέχεια στείλαμε στην ολομέλεια τα δικά μας φιλάκια σε αγαπημένα μας πρόσωπα και ξεκίνησε η δημιουργία της κατασκευής μας για να την δει και ο νέος μας φίλος το ρακούν.
Ξεπατικώσαμε τις παλάμες των μαθητών, τις οποίες ζωγράφισαν, έκοψαν και υπέγραψαν με το όνομα τους για να τις αναγνωρίζουμε. Στο κέντρο της παλάμης, βάλαμε το δικό μας μαγικό φιλάκι, που η αλήθεια είναι οτι το στείλαμε “αεροπορικώς” στις δικές μας μανούλες. Κολλήσαμε τα μαγικά φιλάκια σε σχήμα καρδιάς και υπέγραψαν όλοι εκ νέου την ομαδική κατασκευή.
Δραστηριότητες αναγνώρισης του ονόματος των μαθητών!
Α τμήμα-κα Σοφία
Τα “φύλλα εργασίας” στο νηπιαγωγείο δεν ειναι απλή υπόθεση. Για να ετοιμάσουν την παρακάτω κατασκευή τα νήπια και τα προνήπια του τμήματος γνώρισαν, έπαιξαν, διάλεξαν το χρώμα του Α4. Παρατήρησαν τις εικόνες των παιδιών και διακρίνοντας τα χαρακτηριστικά τους , τα διαχώρισαν στα δυο φύλα, αγόρια και κορίτσια. Έκοψαν ο καθένας το παιδάκι του και σε επόμενο χρόνο, κλήθηκαν να αναγνωρίσουν το όνομα τους, το οποίο το έβλεπαν στο μπολ με τις μπογιές τους και να κολλήσουν πάνω στο χρωματιστό χαρτί το παιδάκι που έκοψαν. Στην συνέχεια χωρίστηκαν σε ομάδες και με κινητικό παιχνίδι , σαν σκυταλοδρομία χρωμάτων όλοι οι μαθητές του τμήματος, ήρθαν σε επαφή με ένα νέο υλικό, τις δαχτυλομπογιές.
Το αποτέλεσμα μας αντάμειψε όλους!!!
Διεθνής Ημέρα Ειρήνης 2022
Α τμήμα- κα Σοφία
Πρώτες ημέρες στο νηπιαγωγείο και από τις πρώτες προσπάθειες των μαθητών να εξασκηθούν στην χρήση του ψαλιδιού, ήταν οι παρακάτω κατασκευές.
Παρατηρήσαμε στην ολομέλεια περιστέρια από βιβλιοθήκη εικόνων στον υπολογιστή, συζητήσαμε και εντοπίσαμε τα θετικά της Ειρήνης και τι συμβαίνει, όταν δεν υπάρχει αυτή, αναγνωρίσαμε τα περιστέρια ως σύμβολο της Ειρήνης και στην συνέχεια παρατηρήσαμε στον υπολογιστή τα πολύχρωμα περιστέρια του έλληνα ζωγράφου Αλέκου Φασιανού.
Η κατάληξη των παραπάνω δραστηριοτήτων ήταν να ζωγραφίσουν με χρώμα της επιλογής τους το περιστέρι της ειρήνης, να το κόψουν, όπως μπορούν, γιατι έτσι μαθαίνουν, προσπαθώντας οι μαθητές, επιβραβεύοντας όλες τις προσπάθειες οι εκπαιδευτικοί και να κόψουν συμπληρωματικά, για να στολιστεί η κατασκευή τους και λουρίδες.
Β τμήμα – κα Κατερίνα
Το ολήμερο τμήμα, ασχολήθηκε πάλι με τα λευκά περιστέρια, ως σύμβολο της Ειρήνης, ετοιμάζοντας υπέροχες ατομικές εργασίες, σφραγίζοντας τον ουρανό με σφουγγάρι και τέμπερα.
Tέλος σχολικής χρονιάς 2021-2022
Μια ολόκληρη σχολική χρονιά έλαβε τέλος και οι μαθητές μας περήφανοι, μαζί με τα αναμνηστικά τους παρέλαβαν και τις πολυπόθητες σακούλες με τις εργασίες τους.
Τις σακούλες έβαψαν μόνοι τους με σφουγγάρι και τέμπερα, με χαρτοκοπτική και κολάζ τις διακόσμησαν και ετοίμασαν και στον υπολογιστή ένα συννεφόλεξο, σε σχήμα του αριθμού 9, μιας που αποφοίτησαν από το 9ο Νηπιαγωγείο Περάματος. Για το συννεφόλεξο, όλοι οι μαθητές/τριες του Α τμήματος και του Ολοημέρου έγραψαν το όνομα τους στον υπολογιστή, για να θυμούνται όλοι τα ονόματα των συμμαθητών της τάξης 2021-2022.
Tα λουλούδια μας είναι έτοιμα για μεταφύτευση – Α τμήμα και Ολοήμερο
Ανοιξιάτικο τοπίο – Ολοήμερο τμήμα, κα Ευγενία
Καλωσορίζοντας τον Μάιο, τον μήνα των λουλουδιών – Β Τμήμα
Με την επιστροφή μας μετά τις διακοπές του Πάσχα καλωσορίσαμε τον Μάιο, τον μήνα των λουλουδιών. Φτιάξαμε τα μαγιάτικα στεφάνια μας και μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε έτσι για τα λουλούδια, να τα παρατηρήσουμε, να τα μυρίσουμε, να μιλήσουμε για τη χρησιμότητα τους στη ζωή των εντόμων και τη δική μας.
Επιπλέον, παρατηρήσαμε τα μέρη τους και μιλήσαμε για τη δουλειά που κάνουν οι ρίζες,ο βλαστός, τα φύλλα και τα άνθη και προσπαθήσαμε να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιο μας με τις λέξεις αυτές. Μιλήσαμε επίσης για εκείνα τα συστατικά που χρειάζονται τα λουλούδια για να ζήσουν – το νερό, το χώμα, τον ήλιο, τον αέρα, την φροντίδα και την αγάπη μας. Είδαμε βίντεο με τα στάδια ανάπτυξης των λουλουδιών και στη συνέχεια τα αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας. Επειδή τα πειράματα μας αρέσουν πολύ, φυτέψαμε φακές σε βαμβάκι, τις ποτίσαμε και τις αφήσαμε στον ήλιο περιμένοντας με ανυπομονησία να δούμε τι θα γίνει τις επόμενες μέρες. Επίσης, βάλαμε χρυσάνθεμα σε νερό με χρώμα ζαχαροπλαστικής για να διαπιστώσουμε πως πίνουν νερό τα λουλούδια και με μεγάλο ενθουσιασμό τα είδαμε σιγά σιγά να αλλάζουν χρώμα. Αφήσαμε όμως και ένα χρυσάνθεμο χωρίς νερό σε μια άκρη της τάξης μας για να δούμε αν θα μπορέσει να ζήσει.
Ολοκληρώνοντας την εβδομάδα μας πλησίαζε η γιορτή της μητέρας. Έτσι συζητήσαμε για τις όμορφες στιγμές που περνάμε με τις μαμάδες μας και τους λόγους που μας κάνουν να τις αγαπάμε τόσο πολύ! Φυσικά οι λόγοι ήταν πάρα πολλοί, όμως το κάθε παιδί ξεχώρισε έναν από αυτούς τους λόγους και τον κατέγραψε στην κάρτα -λουλουδι που φτιάξαμε για τις μαμάδες μας με πολύ αγάπη!
Δωράκια για την μανούλα – Α τμήμα και Ολοήμερο
Άνοιξη και…μύρισε χαμομήλι!!! Ολοήμερο – Κα Ευγενία
Άνοιξη και …πουλάκια φωλιάσαν στην τάξη μας!!!- Α τμήμα-κα Σοφία
Μικροί καλλιτέχνες ζωγραφίζουν τον τοίχο της αυλής του σχολείου!!!
Η καλλιτεχνική ομάδα ΜΙΚΡΗ ΟΥΤΟΠΙΑ μας επισκέφθηκε, μετά από πρόσκληση μας, ετοίμασε τα προσχέδια, έδωσε οδηγίες και ξεκίνησε η τοιχογραφία της αυλής. Το θέμα είναι εμπνευσμένο από το βιβλίο “Ελμερ” και “Ελμερ και Ρόζα”, αγαπημένοι ήρωες των μαθητών, από τα ομότιτλα βιβλία του David McKee. Οι μαθητές/τριες με υπομονή περίμεναν να έρθει η σειρά τους και ανέλαβαν το έργο του ζωγράφου, παραπάνω από μία φορά, επιδεικνύοντας υπευθυνότητα και μεγάλη προσοχή, ώστε να μην βγουν από τα περιθώρια και να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Υπάρχουν και μαθητές που ίσως δεν φαίνονται στις λήψεις που κάναμε για ευνόητους λόγους.
Συγχαρητήρια στους μικρούς μας καλλιτέχνες για το άριστο αποτέλεσμα και πολλά, πολλά συγχαρητήρια στους υπεύθυνους του προγράμματος που έμειναν μέχρι αργά στο σχολείο μας για να κάνουν τα περιγράμματα , να διορθώσουν τυχόν ατέλειες και να ολοκληρώσουν την εργασία των παιδιών μας!!!
Εκτός τον ‘Ελμερ, που είχαν ζωγραφίσει μαθητές το 2019, πλέον η αυλή μας φιλοξενεί τον παππού Έλντο και τη Ρόζα!!!
Πρωτομαγιάτικα στεφάνια, Α τμήμα-κα Σοφία
Πρωτομαγιάτικα στεφανάκια…με λίγη καθυστέρηση, αλλα πολύ αγάπη 😉 απο τους μαθητές του Α τμήματος, οι οποίοι δούλεψαν 3 ημέρες για το αποτέλεσμα που βλέπετε.
Ζωγράφισε ο καθένας με τέμπερα το στεφάνι του (ριζόχαρτο τυλιγμένο σε στεφάνι), χωρίστηκαν σε 5 ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε να ζωγραφίσει ένα χρώμα, όλα τα τρισδιάστατα λουλούδια (από χάρτινες αυγοθήκες) και τέλος έκοψαν τα φυλλαράκια τους και κόλλησαν τα διακοσμητικά τους.
Καλό μήνα, λουλουδάτο γεμάτο εικόνες, χαμόγελα, αρώματα της Άνοιξης!!!
Πασχαλινές δημιουργίες 2022 – Α τμήμα και Ολοήμερο

Χάρτινα μεγάλα διακοσμητικά αυγά, μια χαρούμενη κοτούλα και η πασχαλινή μας κάρτα με το λαγουδάκι!!!

Το λαγουδάκι και το κοκκοράκι, πρωταγωνιστές κι αυτοί του Πάσχα, που ετομάσαμε για να παίξουμε τα ομαδικά μας παιχνίδια!

Σε αυγοθήκη-ανοιξιάτικο πολύχρωμο λουλούδι στόλισαν οι μαθητές το κόκκινο με χρυσό χρώμα αυγό τους. Το δεύτερο το μεταμόρφωσαν σε πασχαλίτσα!

Τα ανοιξιάτικα-πασχαλινά σουπλά μας τα ζωγράφισαν με τέμπερα και σφουγγάρι. Σχεδίασαν πουλάκια και έκοψαν αυγουλάκια έγχρωμα. Ήρωες του σουπλά οι ίδιοι οι μαθητές/τριες, ως λαγουδάκια που κρατούν τα κόκκινα αυγά τους!

Έτοιμες προς παράδοση οι πασχαλινές μας κατασκευές!!!
Μέσα στο καλαθάκι προσθέσαμε και το μικρό βιβλίο της Άνοιξης που εικονογράφησαν τα ίδια τα παιδιά!

Τα κοκοράκια με το νήμα που τύλιξαν, γύρω από το χαρτόνι που έκοψαν ήταν αλλη μία από τις κατασκευές μας!!!
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά, να απολαύσουμε έτσι την προετοιμασία των ημερών πριν το Άγιο Πάσχα. Κα Αιμιλία Ντεληγιώργη, κα Σπυριδούλα Τεγκελίδου σας ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια σας!!! Μας κακομαθαίνετε 😆
Πασχαλινές δημιουργίες 2022 – Β τμήμα
Το κυνήγι των αυγών – Α τμήμα, κα Σοφία
Πλησιάζει Πάσχα και τα λαγουδάκια ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν αυγά, όμως τα κοκοράκια είναι εκεί για να τα εμποδίσουν, δεν τους αρέσει να τους παίρνουν τα αυγά από το κοτέτσι τους.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δυο ομάδες, τα λαγουδάκια και τα κοκοράκια. Στόχος του παιχνιδιού είναι να μαζέψουν οι λαγοί τα αυγά μέσα στο καλάθι. Οι λαγοί χρησιμοποιούν μόνο τα πόδια τους, δεν επιτρέπεται καθόλου να πιάσουν τα αυγά με τα χέρια. Τα δε κοκοράκια, οταν βλέπουν ότι ο λαγός πλησιάζει στο αυγό, πρέπει να πάνε και να απομακρύνουν το αυγό με το λειρί τους ( κοκκινο ρολό από χαρτί κουζίνας).
Pixel-art ανοιξιάτικα και πασχαλινά…συνεργατικά!!! -Α τμήμα, κα Σοφία
Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες αναλαμβάνουν να ανακαλύψουν τι κρύβεται πίσω από τα pixels. Κάθε άτομο αναλαμβάνει συγκεκριμένους αριθμούς και την δέσμευση να “αφήνει” χώρο και στον φίλο του να ζωγραφίζει, γιατι δουλεύουν όλοι πάνω σε ένα φύλλο εργασίας. Οταν αποκαλύπτεται το σχέδιο και ολοκληρώνονται οι εργασίες από όλα τα μέλη της ομάδας, υπογράφουν όλοι με το όνομα τους.
Με το etwinning έργο μας, “Pixel-mania” έχουν βέβαια εξοικειωθεί με τις δραστηριότητες pixel art και ζητάνε όλο και περισσότερες!
Κηπουρική από τους μαθητές του Ά τμήματος- κα Σοφία
Η Άνοιξη όλο και πιο πολύ γίνεται αισθητή με την θερμοκρασία που ανεβαίνει και την ηλιοφάνεια και δεν μπορούσαμε παρά να φυτέψουμε τα δικά μας λουλούδια.
Οι μαθητές έγραψαν το όνομα τους στο γλαστράκι τους, του έβαλαν χώμα και σπόρους απο ζενίες, έριξαν κι αλλο χώμα από πάνω, τα πότισαν και καθημερινά θα είναι υπεύθυνοι να φροντίζουν τα γλαστράκια τους, μέχρι…να ανθοφορήσουν!!!
Περνώντας από την θεωρία στην πράξη, έμαθαν βιωματικά ότι τα φυτά για αναπτυχθούν χρειάζονται χώμα, ήλιο και νερό!







































































































