•Σχέδιο δράσης: ”Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών”

Δραστηριότητες

Εισαγωγή  στην έννοια της ομάδας

 Όπως ένα παζλ για να ολοκληρωθεί χρειάζεται όλα τα κομμάτια του, έτσι και η ομάδα για να είναι δυνατή και δημιουργική πρέπει όλα τα μέλη της να αισθάνονται μέρη ενός συνόλου που εργάζονται για τον ίδιο σκοπό. Δημιουργούμε το παζλ της ομάδας μας. Το κάθε παιδί ζωγραφίζει τον εαυτό του σε ένα κομμάτι του παζλ και όλοι μαζί  το συνθέτουμε .

DSCN4351 CIMG9751

Δραστηριότητες για το δέσιμο της ομάδας: παιχνίδια γνωριμίας και ρόλων, ομαδικές εργασίες .

  DSCN5185 DSCN5183 

CIMG0113 CIMG0108 CIMG0107

DSCN5187 DSCN5189

CIMG0529 DSCN4722

Δραστηριότητες για την καλλιέργεια της φιλίας, της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης:  Καρτέλες με τα ονόματα των παιδιών οι οποίες ανά δύο έχουν το ίδιο χρώμα είναι σκορπισμένες και το κάθε παιδί βρίσκει την καρτέλα του και το ζευγαράκι του με το οποίο συστήνεται, κάνει χειραψία, μαθαίνει το αγαπημένο φαγητό, παιχνίδι ,χρώμα….του φίλου του.

Σε χαρτιά Α4 που έχουν το ίδιο χρώμα με την καρτέλα του ονόματος ζωγραφίζουν το φίλο τους και το αγαπημένο παιχνίδι του.

 

 DSCN4459 DSCN4523 DSCN4521

DSCN4520 DSCN4524 DSCN4527

CIMG9761  CIMG9842 CIMG9835

 

CIMG9839 CIMG9838 CIMG9833

CIMG9832

DSCN5219 DSCN5218

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς εφαρμόζουμε  κάποιους κανόνες καλής συμπεριφοράς τους οποίους υιοθετούμε και καταγράφουμε. Τα παιδιά συμφωνούν και υπογράφουν τους κανόνες με το δακτυλικό τους αποτύπωμα.

DSCN5015 CIMG0403

Δραστηριότητες για ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των παιδιών και των δύο τμημάτων: παιχνίδια έξω στην αυλή , ομαδικές κατασκευές.

20220928 105846 20220928 110259

DSCN5179 DSCN5054  

CIMG0526 DSCN5166

20221121 115944 DSCN5233 

Δραστηριότητες για την καλλιέργεια δεξιοτήτων  αλληλοσεβασμού, διαφορετικότητας, αυτοελέγχου, εν συναίσθησης και ειρηνικής διευθέτησης συγκρούσεων. Επεξεργαστήκαμε τα παραμύθια : ΕΛΜΕΡ ο παρδαλός ελέφαντας , Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουνε.

DSCN4532 DSCN4501 DSCN4528

DSCN5220 CIMG0567

Κοινή διδακτική επίσκεψη με τα παιδιά του 26ου Νηπιαγωγείου  και συμμετοχή στο πρόγραμμα “ο μικρός φούρναρης” , για μία πρώτη επαφή μεταξύ τους αφού θα φοιτήσουν στο ίδιο Δημοτικό Σχολείο.

DSCN4852 CIMG0232