Οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες των νηπίων μας!!!!
Μικρά χεράκια… Μεγάλα έργα!
1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!”
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και συγκεκριμένα της θεματικής ενότητας «Ζω καλύτερα-ευ ζην», το νηπιαγωγείο μας ασχολήθηκε με το θέμα της αναπηρίας και της διαφορετικότητας επιλέγοντας το πρόγραμμα «Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός». Σκοπός του προγράμματος ήταν τα παιδιά να γνωρίσουν το σώμα και τον εαυτό τους, να κατανοήσουν την αξία τους, να καλλιεργήσουν τον αυτοσεβασμό τους, αλλά και το σεβασμό προς τους άλλους, την αποδοχή και την αποφυγή του κοινωνικού αποκλεισμού των ατόμων με διαφορετικές ικανότητες. Έτσι, στο συγκεκριμένο εργαστήριο, μιλήσαμε για το σώμα μας, τον εαυτό μας και τις αισθήσεις μας, μάθαμε τραγούδια και τα χορέψαμε, διαβάσαμε σχετικά βιβλία, παίξαμε παιχνίδια με τις αισθήσεις (αναγνώριση ατόμων και αντικειμένων, ήχων, γεύσεων, οσμών), μάθαμε για τα είδη αναπηρίας (τύφλωση, κώφωση, κινητικές αναπηρίες), παρακολουθήσαμε βίντεο για την καθημερινότητα αυτών των ανθρώπων και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, ήρθαμε σε επαφή με τους τρόπους που επικοινωνούν (Braille και νοηματική), γράψαμε το όνομά μας σε Braille και μάθαμε το τραγούδι ”Ρούντολφ το ελαφάκι” στη νοηματική, παίξαμε βιωματικά παιχνίδια και προσπαθήσαμε, έστω και λίγο, να μπούμε στη θέση αυτών των ανθρώπων (μετακινηθήκαμε σε διαδρομές με δεμένα μάτια, με τους τρόπους που μετακινούνται οι άνθρωποι χωρίς ή με μειωμένη όραση, προσεγγίσαμε αντικείμενα χωρίς να χρησιμοποιούμε τα πόδια μας, ζωγραφίσαμε χωρίς να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας, αναγνωρίσαμε λέξεις με τη μέθοδο της χειλανάγνωσης) και κάναμε κατασκευές. Τέλος, ήρθαμε σε επαφή με κάποιους από αυτούς τους ανθρώπους. Γνωρίσαμε τον κύριο Ιωάννη Καστούρα (άτομο με κινητική αναπηρία), υπεύθυνο της ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ και μας μίλησε για το ατύχημα που είχε, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και τους τρόπους που μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε. Συνδεθήκαμε με το νηπιαγωγείο «Κωφών και Βαρήκοων», συστηθήκαμε στη νοηματική, τραγουδήσαμε σε αυτή χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κανονίσαμε να επισκεφτούν τον Ιανουάριο το νηπιαγωγείο μας για να γνωριστούμε από κοντά!
Γονείς και σχολείο εν δράσει…
Γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικοί εθελοντές για το Bazaar που έγινε στο Νηπιαγωγείο μας την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023
Στολίδια, ημερολόγια, και πανέμορφα διακοσμητικά πουλήθηκαν για καλό σκοπό!
Ευχαριστούμε!!!
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΒΟΡΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Την πολύ όμορφη, διαδραστική παράσταση, <<Ο εγωιστής γίγαντας>> παρακολούθησαν σήμερα οι μαθητές του σχολείου μας. Το έργο ήταν διασκευή του ομώνυμου βιβλίου του συγγραφέα Όσκαρ Ουάιλντ, με αναφορές σε πρόσωπα και γεγονότα της σημερινής πραγματικότητας. Μία ακόμα εξαιρετική δουλειά της ομάδας <<Μικρός Βορράς >> που απόλαυσαν μαθητές και εκπαιδευτικοί!


































