Εκδηλώσεις
3ο Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και STEAM
Το 9ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς συμμετείχε χθες στο 3ο Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και STEAM, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης.
Το θέμα της συμμετοχής μας: «Αποστολή Αειφορία: το Bee-Bot φροντίζει τη γειτονιά μας», στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης για να πιστοποιηθούμε ως ένα Αειφόρο Σχολείο. Τα παιδιά ανέλαβαν δράση με δημιουργικότητα και φαντασία, προσεγγίζοντας με βιωματικό τρόπο την έννοια της φροντίδας για το περιβάλλον και τη γειτονιά μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς για τη στήριξη και τη μεταφορά των παιδιών, καθώς και στα ίδια τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία και ενεργή συμμετοχή! Είμαστε περήφανοι για όλους!

🕊️ Η Επέτειος του «ΟΧΙ» στο σχολείο μας
Κάθε Οκτώβρη, το νηπιαγωγείο μας ντύνεται στα γαλανόλευκα και οι αίθουσες γεμίζουν με ιστορίες, τραγούδια και δημιουργίες αφιερωμένες στην πατρίδα μας. Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, μιλήσαμε για το «ΟΧΙ» των Ελλήνων, γνωρίσαμε την ιστορία της πόλης μας και γιορτάσαμε με περηφάνια και χαρά!
Οι μέρες που πλησίαζαν ήταν πολύ σημαντικές — όχι μόνο για την ιστορία της Ελλάδας, αλλά και για την πόλη μας, τη Θεσσαλονίκη, που γιορτάζει τον πολιούχο Άγιό της, τον Άγιο Δημήτριο.
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, να μιλάμε με τα παιδιά για τα γεγονότα του 1940, για την έννοια της Ελευθερίας και για τη σημασία του ηρωικού «ΟΧΙ». Παράλληλα, γνωρίσαμε καλύτερα την ιστορία της Θεσσαλονίκης μας και του Αγίου Δημητρίου, του προστάτη της πόλης.
Ήταν μια όμορφη ευκαιρία να συζητήσουμε για την Ειρήνη και τον Πόλεμο, να δούμε έργα τέχνης εμπνευσμένα από αυτές τις τόσο σημαντικές έννοιες και να δημιουργήσουμε τις δικές μας κατασκευές: τον Λευκό Πύργο, τον Άγιο Δημήτριο, τον Έλληνα στρατιώτη, τη φρεγάτα «Έλλη» και, φυσικά, την ελληνική σημαία μας!
Με μεγάλα γράμματα γράψαμε όλοι μαζί τη λέξη ΟΧΙ, γιατί αυτό το «όχι» είναι από τα λίγα που έχουν τόσο θετική και δυνατή σημασία.
Η αναφορά μας στην 28η Οκτωβρίου ολοκληρώθηκε με τη γιορτή και τη μικρή μας παρέλαση στην αυλή του σχολείου. Οι γονείς μάς χειροκρότησαν με περηφάνια, κι εμείς σηκώσαμε ψηλά τις σημαίες μας για να ενωθούν — έστω και συμβολικά — με εκείνες των ηρώων του 1940.
Ζήτω η Ελλάδα! Ζήτω το «ΟΧΙ»!
Τσικνοπέμπτη 2025
Την Τσικνοπέμπτη, το νηπιαγωγείο μας πλημμύρισε από χαρούμενες φωνές, πολύχρωμες στολές και αμέτρητα χαμόγελα! Τα παιδιά μας γιόρτασαν με τον πιο όμορφο τρόπο την παραδοσιακή αυτή γιορτή, γεμίζοντας την ημέρα με κέφι και ενθουσιασμό.
Μικροί και μεγάλοι, μεταμφιεσμένοι σε αγαπημένους ήρωες και αστεία ζωάκια, τραγούδησαν, χόρεψαν το γαϊτανάκι και άλλους χορούς και διασκέδασαν με την ψυχή τους. Οι σερπαντίνες έδωσαν μια επιπλέον πινελιά χαράς ενώ, λόγω της ημέρας, το δεκατιανό των περισσότερων παιδιών περιλάμβανε κάτι σχετικό!

“Ημερολόγια για το χριστουγεννιάτικο Bazaar”
Με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, οι μικροί μας μαθητές δημιούργησαν χειροποίητα ημερολόγια, τα οποία αποτέλεσαν μοναδικά δώρα για τους αγαπημένους τους. Τα ημερολόγια αυτά παραδόθηκαν στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για να διατεθούν προς πώληση κατά τη διάρκεια του χριστουγεννιάτικου παζαριού. Με την ευγενική χορηγία του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, τα ημερολόγια των παιδιών μας βρήκαν τη θέση τους στο χριστουγεννιάτικο παζάρι, συμβάλλοντας στην επιτυχία της εκδήλωσης.
Έναρξη Νέας Σχολικής Χρονιάς και Αγιασμός
Σήμερα πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο σχολείο μας. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς συγκεντρώθηκαν με ενθουσιασμό και αισιοδοξία για μια χρονιά γεμάτη γνώση, δημιουργία και συνεργασία. Ακολούθησε ενημέρωση γονέων και δωράκια καλωσορίσματος στους μικρούς μαθητές από το σύλλογο διδασκόντων!
Ευχόμαστε σε όλους μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία και επιτυχίες!
Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις στο Νηπιαγωγείο μας
Μια διαφορετική γιορτή έλαβε χώρα φέτος στο νηπιαγωγείο μας!Όλοι μαζί, γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικοί συμμετείχαμε σε χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες!Παίξαμε, φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα γλυκά και κουλουράκια, με τα φαναράκια μας γιορτάσαμε τη γέννηση του Θεανθρώπου, τραγουδήσαμε τα κάλαντα, γράψαμε ευχές και τις φωνάξαμε να ακουστούν ως τον ουρανό και φυσικά δεν έλειψε η επίσκεψη του αγαπημένου αγίου όλων των παιδιών… του Άγιου Βασίλη!
Ενημερωτική εκδήλωση για γονείς: Θέσπιση ορίων, διαχείριση συγκρούσεων και τιμωρία
Η σημασία των ορίων για την καλή λειτουργία της οικογένειας και γιατί είναι τόσο σημαντική η διαδικασία θέσπισής τους;





















