Ευχές από τη Διευθύντρια και το Σύλλογο Διδασκόντων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού

 

EYCHES

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μας παιδιά,

Ευχόμαστε το νέο έτος να φέρει αισιοδοξία, χαμόγελα και δημιουργικές εμπειρίες μάθησης, καθώς και δύναμη για να συνεχίσουμε όλοι μαζί την κοινή μας προσπάθεια.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη σας. Ευχόμαστε το 2026 να είναι μια χρονιά προόδου, έμπνευσης και επιτυχιών για όλα τα παιδιά μας.

Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

Η Διευθύντρια

και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή της Α’ Δημοτικού

penup 20251218 084536penup 20251218 224056

 

 

Επίδοση βαθμολογίας Α τριμήνου

images 1

Αγαπητοί Γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 13:30 θα γίνει επίδοση της Βαθμολογίας Α’ Τριμήνου του Σχολικού Έτους 2025-2026 για τις τάξεις Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’.

Για τις τάξεις Α’ και Β’ θα γίνει ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων από τις δασκάλες των τάξεων για τη λήξη του Α’ Τριμήνου.

Τα μαθήματα θα ολοκληρωθούν στις 13:15 και οι μαθητές θα αποχωρήσουν κανονικά από τις εξόδους των τάξεων τους.

Η πρωινή ζώνη θα λειτουργήσει κανονικά.Το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει με δύο τμήματα. Όσοι γονείς επιθυμούν την αποχώρηση του παιδιού τους απ’ το ολοήμερο παρακαλούνται να φέρουν υπεύθυνη δήλωση πρόωρης αποχώρησης.

Με εκτίμηση,

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού

e-Twinning Νοεμβρίου: Πρώτη γνωριμία μαθητών/τριων

Στα πλαίσια του e-Twinning και με σκοπό μια πρώτη επαφή μεταξύ των παιδιών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, οι μαθητές/τριες διατύπωσαν ερωτήσεις που θα ήθελαν να ρωτήσουν τους μαθητές/τριες των άλλων σχολείων στο google form έγγραφο LET’S GET TO KNOW EACH OTHER. Αφού ετοιμάστηκε το έγγραφο, το κάθε τμήμα διάλεξε τρεις ερωτήσεις και τις απάντησε με το δικό του ξεχωριστό τρόπο στο παρακάτω canva:
Eπίσης, οι μαθητές/τριες έκαναν γραπτά σχόλια στις απαντήσεις των άλλων σχολείων.
Οι απαντήσεις των μαθητών/τριών του Ε2 τμήματος του σχολείου μας βρίσκονται στις διαφάνειες 8 και 9 του canva. Ευχαριστούμε θερμά τη δασκάλα παράλληλης στήριξης Κατερινά Κωτσιουπούλου για την οργάνωση του χορευτικού των παιδιών. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδάκια και από τις τρεις χώρες! Στο προσεχές διάστημα τα παιδιά θα πραγματοποιήσουν διαδικτυακή συνάντηση υπό την επίβλεψη των δασκάλων/ καθηγητριών τους.
Η υπεύθυνη e Twinning προγράμματος
Σαμαρτζή Ασημίνα
Η δασκάλα της τάξης
Βέλλιου Λαμπρινή

Γιορτή αλά… Γερμανικά!

IMG 8eb189ce4f0ebe4c5c2ddf9409983afa V

Πρόσκληση για τον εορτασμό της Επετείου της 17 Νοέμβρη 1973 από την Ε τάξη

eikona Viber 2025 11 14 13 22 32 067

Εορτασμός Επετείου 17 Νοέμβρη 1973

Ημέρες ΠολυτεχνείουΤη Δευτέρα 17/11/2025 θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 17ης Νοέμβρη 1973 στις αίθουσες διδασκαλίας κάθε τμήματος του σχολείου μας.

Οι μαθητές και μαθήτριες θα προσέλθουν κανονικά 8:00-8:15 π.μ. και θα αποχωρήσουν στις 9:40 π.μ. Η αποχώρηση θα γίνει από τις προκαθορισμένες εξόδους των τμημάτων στις 9:40π.μ.

Η πρωινή ζώνη και το ολοήμερο πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσουν.

Δε θα δοθούν γεύματα στους μαθητές.

Με εκτίμηση,

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού.

Εκδρομή Α’ και Β’ τάξεων στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Στις 6 Νοεμβρίου, η Α΄ και η Β΄ τάξη επισκέφτηκαν την Εθνική Γλυπτοθήκη. Η επίσκεψη ξεκίνησε με τη ξεναγό να μιλάει στα παιδιά για τα γλυπτά και να τους εξηγεί τα διαφορετικά είδη και υλικά: γλυπτά από ξύλο, μέταλλο και πέτρα. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν, να δουν και να νιώσουν τα υλικά, αποκτώντας μια αισθητηριακή εμπειρία.

Είδαν επίσης τη σμίλη και το σφυρί (ματράκα) και η ξεναγός έκανε μια ζωντανή αναπαράσταση του τρόπου κατασκευής των γλυπτών. Τους εξήγησε τη διαδικασία δημιουργίας μεταλλικών γλυπτών, τα καλούπια που απαιτούνται, καθώς και τον τρόπο κατασκευής των ξύλινων γλυπτών, αναδεικνύοντας την αξία και την τέχνη που κρύβεται πίσω από κάθε έργο.

Στον προαύλιο χώρο του μουσείου, τα παιδιά θαύμασαν μεταλλικά γλυπτά που απεικόνιζαν ζώα. Σε μια πραγματική «φάρμα» με γλυπτά ζώα, παίξανε το «κρυφτό των γλυπτών»: η ξεναγός έδινε περιγραφές και τα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν και να τρέξουν προς το σωστό γλυπτό. Παρατήρησαν κάθε ζώο ξεχωριστά, ανακαλύπτοντας ομοιότητες και διαφορές.

Πριν εισέλθουν στο εσωτερικό του μουσείου, έμαθαν τους βασικούς κανόνες: «Δεν αγγίζουμε τα εκθέματα, τα σεβόμαστε γιατί είναι έργα τέχνης που πρέπει να τα προστατεύουμε».
Έτσι, μπήκαν με σεβασμό στο μουσείο, όπου είδαν σημαντικά έργα μεγάλων καλλιτεχνών.
Ανάμεσα στα έργα που θαύμασαν ήταν:

· Ο «Έρωτας» και η «Κοιμωμένη» του σημαντικού Έλληνα γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά.
· Διάφορα προπλάσματα (μακέτες) που είχε φτιάξει ο Χαλεπάς πριν φτάσει στο τελικό στάδιο του έργου του.
· Ο «Ξύλινος Οπλίτης» του Χρήστου Καπράλου, φτιαγμένος από ξύλα που βρίσκονται τυχαία στη φύση και ενώσεις από σίδερο.
· Έργα του Δημητριάδη, όπου διακρίνανε τις λεπτές γλυφίδες πάνω στο μάρμαρο και τη χρήση που κάνει το σβουράκι.
· Το «Γυμνό Παιδί με τον κάβουρα» του σπουδαίου γλύπτη Μιχάλη Βρούτου, ένα εκπληκτικό έργο τέχνης. Μπροστά του, η ξεναγός τόνισε πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε την τέχνη και τους μίλησε για το φαινόμενο του βανδαλισμού – την κατάχρηση και την καταστροφή των γλυπτών από ανθρώπους που δεν τα σέβονται, κάτι που όλα τα παιδιά συμφώνησαν ότι είναι μια λυπηρή και απαράδεκτη πράξη.

Στο γλυπτό που απεικόνιζε τον «Χορό της Άνοιξης», τα παιδιά ενσαρκώθηκαν το θέμα και χόρεψαν τον δικό τους χορό, μιμούμενα τα κορίτσια του έργου. Ακόμη, άκουσαν την ιστορία του Λωτ και των Σοδόμων και, ακολουθώντας το μύθο, μετά την παρακοή των εντολών, μεταμορφώθηκαν για λίγο σε «στήλες αλατιού»!

Αποτέλεσμα έκπληξης ήταν και τα γλυπτά φτιαγμένα από εφημερίδα, που έδειξαν στους μαθητές πώς η τέχνη μπορεί να χρησιμοποιεί ασυνήθιστα υλικά.

Σε κάθε στάση, η συμμετοχή των παιδιών με αναπαραστάσεις τους επέτρεψε να βιώσουν την τέχνη, προκαλώντας τους ενθουσιασμό, ξεπερνώντας τον ρόλο του απλού θεατή.

Η επίσκεψη υπήρξε μια πλούσια και δημιουργική εμπειρία που τους έδωσε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της γλυπτικής, διδάσκοντας τους όχι μόνο για την αισθητική, αλλά και για την κοινωνική ευθύνη που έχουμε απέναντι στην πολιτιστική μας κληρονομιά.

1 kolaz 2 kolaz 3 kolaz 4 kolaz 5 kolaz 6 kolaz

eTwinning 2025-26: η μασκότ του προγράμματος μας συστήνεται

O Johnny Sharky, η μασκότ-eTwinfish του φετινού αγγλόφωνου προγράμματος eTwinning, ζωντανεύει μέσω της εφαρμογής pollo.ai και μας συστήνεται μέσω vidnoz.ai. O Johnny Sharky είναι έτοιμος να ταξιδέψει στις πέντε ηπείρους και να εντοπίσει περιβαλλοντικά προβλήματα σχετιζόμενα με το νερό. Οι μαθητές / τριες εκπαιδεύονται στα ψηφιακά εργαλεία έτσι ώστε να τα χρησιμοποιούν σωστά και με ασφάλεια και αποκτούν σύγχρονες δεξιότητες. Το φετινό πρόγραμμα θα ακολουθήσει τη μεθοδολογία STEAM.

Διαβάζοντας…στο διαδίκτυο (e-books)

Μέσω του διαδικτύου έχουμε πρόσβαση σε πολλές ιστοσελίδες
που μας παρέχουν τη δυνατότητα να διαβάσουμε δωρεάν βιβλία για παιδιά.

Πλοηγηθείτε ελεύθερα σε διαδικτυακές βιβλιοθήκες και ανακαλύψτε e-books :

https://www.ebooks4greeks.gr/

https://www.paidika-paramythia.gr/

Helppost.gr

www.openbook.gr

http://www2.patakis.gr/25istories

https://ereading.nlg.gr/el/?server=1

http://www.saitapublications.gr/

Free-ebooks.gr/

https://www.taexeiola.gr/pinelopidelta/

https://click-me.gr/psyxagogia-m/vivlia/paidika.html

.

.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση