Τα ηλιακά μας λεωφορεία…
Με αφορμή το ποίημα της Μαριάννας Κριεζή που διδάχθηκαν οι μαθητές του Γ2 είχαν την ευκαιρία να καταπιαστούν με πολλά ενδιαφέροντα θέματα, να δημιουργήσουν και να τραγουδήσουν. Έτσι τα παιδιά προβληματίστηκαν αρχικά γύρω από θέματα που αφορούν το περιβάλλον, την ατμόσφαιρα και το κυκλοφοριακό πρόβλημα


