Γιορτή τριών Ιεραρχών
Στις 30 Ιανουαρίου τιμήσαμε ως σχολείο τους τρείς Ιεράρχες, και έψαλαν τα παιδιά της χορωδίας, υπό της οδηγίες της κυρίας Γιώτας Δημητροπούλου , δασκάλας μουσικής του σχολείου, το Απολυτίκιο των τριών Ιεραρχών μέσα στον ιερό ναό του Αγίου Δημητρίου…

» Διαβάστε περισσότερα


» Διαβάστε περισσότερα