Γιορτή τριών Ιεραρχών

Στις 30 Ιανουαρίου τιμήσαμε ως σχολείο τους τρείς Ιεράρχες, και έψαλαν  τα παιδιά της χορωδίας,  υπό της οδηγίες της κυρίας Γιώτας Δημητροπούλου , δασκάλας μουσικής του σχολείου,  το Απολυτίκιο των τριών Ιεραρχών μέσα στον ιερό ναό του Αγίου Δημητρίου…

Κοπή της πίτας 2020

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 9ου Δημοτικού σχολείου Καλαμάτας έκοψε την πίτα του, για όλα τα παιδιά του σχολείου!

Μια πολύ όμορφη εκδήλωση για παιδιά και γονείς…

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Μια πολύ ωραία γιορτή παρακολουθήσαμε  το απόγευμα της Τετάρτης 18 Δεκεμβρίου , από τα παιδιά της Δευτέρας τάξης με την συνδρομή των παιδιών της Πρώτης τάξης !

Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους δασκάλους… » Διαβάστε περισσότερα

Γιορτή Πολυτεχνείου

Μια εξαιρετική γιορτή παρουσιασαν τα παιδιά της Ε’ ταξης του σχολείου μας, στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου του Πολυτεχνείου.. » Διαβάστε περισσότερα