Μνήμες του ’21
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας είχαμε σήμερα » Διαβάστε περισσότερα
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας είχαμε σήμερα » Διαβάστε περισσότερα
Την Παρασκευή, 1η Μαρτίου 2024, οι μαθητές της Δ’ τάξης επισκέφθηκαν το 24ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το σχολείο μας. Αφού τραγούδησαν τα κάλαντα της Άνοιξης, έφτιαξαν το Αλφάβητο