16/06/2026, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Γ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ 2ΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Η Γ τάξη του 9ου ΔΣ Χαλανδρίου είχε τη χαρά και την τιμή να προσκληθεί και να τραγουδήσει συνοδεία της μουσικού του σχολείου μας κ. Νικολοπούλου Π. “Το παιδάκι στο παγκάκι”. Στην εναρκτήρια συνεδρίαση του 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου «Ο/Η Εκπαιδευτικός του 21ου Αιώνα: Από τη Διδακτική Πράξη στην Επαγγελματική Ανάπτυξη – Ταυτότητα, Ρόλοι, Καινοτομίες, Καλές Πρακτικές», της Δ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας, Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Συμβούλων Εκπαίδευσης Β΄  Αθήνας, οι μαθητές/τριες τραγούδησαν ζωντανά στο ακροατήριο, συνοδεία πιάνου και χειροκροτήθηκαν από όλους.

Το “Παιδάκι στο παγκάκι” ακούστηκε πρώτη φορά στις 18/12/2025, στην επιμορφωτική εσπερίδα ” ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ” ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, μία δράση στα πλαίσια του ΔΣΣΔ “Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω όχι στη βία και στον σχολικό εκφοβισμό. Μία δράση του ΔΣΣΔ , υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες της Γ τάξης το τραγούδησαν ενώπιον των συμμαθητών τους στην Πανελλήνια Δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού και στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας 06/03. Το τραγούδι αγαπήθηκε από μικρούς και μεγάλους, ανέβηκε στη σελίδα του ΔΣΣΔ, στο ιστολόγιο του σχολείου μας και ηχογραφήθηκε από επαγγελματία ηχολήπτη. Έτσι έμεινε ως μία επαγγελματική ηχογράφηση στο αρχείο του σχολείου και σε όλους του μαθητές/τριες αντίστοιχα. Link έχει ανέβει και στο ytube https://www.youtube.com/watch?v=tz-XIHQo3q0

Ως καλή πρακτική και με στόχο την ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού σε περιστατικά σχολικού εκφοβισμού, ως μία δράση πρόληψης κατά των περιστατικών ΕΒΙΕ και με πρόθεση να αποσαφηνιστούν οι όροι τι είναι περιστατικό ΕΒΙΕ και να καταδειχτούν μέθοδοι διαχείρισης και αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών, το 9ο ΔΣ Χαλανδρίου κάθε χρόνο διοργανώνει επιμορφώσεις και ενημερώσεις των μαθητών/τριών αλλά και των γονέων/κηδεμόνων με τη μορφή επιμορφωτικών εσπερίδων.

Θερμές ευχαριστίες στη ΔΙΠΕ Β΄ Αθήνας, στον Επόπτη Ποιότητας Εκπαίδευσης ΠΕ Β Αθήνας και στο Σώμα των Συμβούλων, ΠΕ Β Αθήνας για την ευκαιρία που μας έδωσαν να συμμετέχουμε στις εργασίες του συνεδρίου και να τραγουδήσουμε “Το παιδάκι στο παγκάκι”.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες της Γ τάξης για τη συμμετοχή τους και την άψογη εμφάνιση και σε όλους τους γονείς/κηδεμόνες που στηρίζουν τις προσπάθειες και τις δράσεις του 9ου ΔΣ Χαλανδρίου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΕΛΙΔΑ ΔΙΠΕ Β ΑΘΗΝΑΣ

https://dipe-v-ath.att.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=9345:9345&catid=307&Itemid=438

LIVE STREAMING YTUBE

https://youtu.be/05URR04uRXY

 


ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ 2025-2026

Τη σχολική χρονιά 2025-2026 υλοποιήθηκαν παρεμβάσεις σε τμήματα από τη σχολική ψυχολόγο κ. Κουτουματσίωτη. Ειδικότερα:

Τίτλος προγράμματος: Πρόγραμμα Ενδυνάμωσης Κοινωνικοσυναισθηματικών Δεξιοτήτων

Διάρκεια: 6 Διδακτικές Ώρες

Τομείς Δεξιοτήτων: Αυτοεπίγνωση, Αυτοέλεγχος-Τρόποι Διαχείρισης Θυμού, Κοινωνική Επίγνωση,  Διαχείριση Συγκρούσεων.

Τίτλος προγράμματος: Πρόγραμμα Ενδυνάμωσης Κοινωνικοσυναισθηματικών Δεξιοτήτων 

Διάρκεια: 3 Διδακτικές Ώρες

Τομείς Δεξιοτήτων: Αυτοεπίγνωση, Γνωριμία και Αποδοχή της Διαφορετικότητας-Συμπερίληψη, Ενδυνάμωση της Δυναμικής της Ομάδας-Η σημασία της φιλίας.


ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2025-2026, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, ΑΞΟΝΑΣ 5

Πρόγραμμα μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.

Με την έναρξη του σχολικού έτους 2025-2026 οι μαθητές/τριες της Στ τάξης φόρεσαν κορδέλες με το μήνυμα “ΣΤΑΣΟΥ ΠΛΑΪ ΜΟΥ”, περνώντας το μήνυμα στα παιδιά της Α Τάξης πως μπορούν να τους εμπιστευτούν. Το πρόγραμμα μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, ανήκει στον Άξονα 5 της αξιολόγησης σχολικής μονάδας, Μέριμνα για την ομαλή μετάβαση μεταξύ βαθμίδων.

Θερμές ευχαριστίες στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την εμπνευσμένη ενέργεια ομαλής μετάβασης των μικρών μας μαθητών/τριών.

Τον Ιούνιο του 2026 πραγματοποιήθηκε για 3η συνεχή χρονιά η καθιερωμένη επίσκεψη του  12ου Νηπιαγωγείου Χαλανδρίου στην Α τάξη του δημοτικού σχολείου. Τα νήπια κάθισαν στα ίδια θρανία με τους/τις μαθητές/τριες της Α τάξης του δημοτικού. Τα υποδέχτηκαν οι εκπαιδευτικοί της Α τάξης με παιχνίδια και συζήτηση, ενώ στο προαύλιο τα περίμενε μία έκπληξη, καθώς ο κ. Νίκος, καθηγητής φυσικής αγωγής, έπαιξε παιχνίδια μαζί τους, ανοίγοντας τον δρόμο για μία ομαλή μετάβαση με στόχο τη μάθηση, την ομαλή κοινωνικοποίηση και την ψυχαγωγία.

Σας περιμένουμε από Σεπτέμβριο!

 


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση