«Το ’21 αλλιώς: Η Ελληνική Επανάσταση με φιγούρες και διοράματα PLAYMOBIL»Μουσείο Ελιάς

https://my.matterport.com/show/?m=YgSoR9ub9Ln

Για την εικονική περιήγηση , πατήστε εδώ.

 

Αξιοποιώντας την εικονική πραγματικότητα (VR), το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) μας καλεί να μεταφερθούμε στη Σπάρτη και στο Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού, με σκοπό να περιηγηθούμε ψηφιακά στην έκθεση «Το ’21 αλλιώς: Η Ελληνική Επανάσταση με φιγούρες και διοράματα PLAYMOBIL».

Η έκθεση αποτελεί πρωτότυπη προσέγγιση όλων όσων διαδραματίστηκαν, από τους προεπαναστατικούς χρόνους μέχρι και την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους. Μικρόσωμες πολύχρωμες φιγούρες PLAYMOBIL «συνθέτουν» πεδία μαχών, αναπαριστούν ιστορικά γεγονότα, περιγράφουν σκηνές καθημερινότητας και απεικονίζουν σημαίνουσες μορφές του Αγώνα.

Μέσω της εικονικής περιήγησης που παρουσιάζει το ΠΙΟΠ, αντλούμε πληροφορίες για σημαντικά γεγονότα της Επανάστασης όπως  είναι ο Όρκος των Φιλικών, η Άλωση της Τριπολιτσάς, η Έξοδος του Μεσολογγίου, η Φυγή των Παργινών. Επίσης, γνωρίζουμε πρωταγωνιστές της εποχής, Έλληνες, Φιλέλληνες και Οθωμανούς, άντρες και γυναίκες που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των γεγονότων. Τέλος, το συνοδευτικό εκπαιδευτικό φυλλάδιο της έκθεσης εμπλουτίζει με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο, για μικρούς και μεγάλους, αυτό το διαφορετικό ταξίδι στην Ιστορία.

Η έκθεση, καρπός συνεργασίας του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς με το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο (ΕΙΜ), στο πλαίσιο των Επετειακών Δράσεων της Τράπεζας Πειραιώς για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821, σχεδιάστηκε από το ΕΙΜ, όπου και παρουσιάστηκε πρώτη φορά (13.10.2019-13.9.2020), σε συνεργασία με ομάδα συλλεκτών και με τη στήριξη της PLAYMOBIL Hellas.

Σχεδιασμός-υλοποίηση διοραμάτων: Γιώργος Αγγελίδης, Ντένης Βαγγόπουλος, Άγγελος Γιακουμάτος, Βασιλική Φατή.

Σχεδιασμός-υλοποίηση μεμονωμένων φιγούρων ειδικής κατασκευής: Στέλιος Μυλωνάς.

Η περιοδική έκθεση (14.10.2020-17.01.2021) στο Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού, στη Σπάρτη, θα επαναλειτουργήσει όταν το επιτρέψουν οι επιδημιολογικές συνθήκες. Για περισσότερες πληροφορίες: 27310 89315 και www.piop.gr.

Για τη VR περιήγηση, πατήστε εδώ.

Για το εκπαιδευτικό φυλλάδιο, πατήστε εδώ.

1821 – 200 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ ΜΕ ΠΛΕΪΜΟΜΠΙΛ

Το 1821 μέσα από την τέχνη της ζωγραφικής

ΦΙΛΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ – 1821-2021

Εκδηλώσεις για την Επέτειο της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου – σχολικό έτος 2020-21



Λήψη αρχείου

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ-ΤΕΤΑΡΤΗ 24-3-2021

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων  σχετικά με την πρόοδο ή τη βαθμολογία του Β’ τριμήνου του σχολικού  έτους 2020-21 των μαθητών & μαθητριών του σχολείου θα γίνει ως εξής: 

α) Οι εκπαιδευτικοί της Α’ και Β’ τάξης  θα ενημερώσουν μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή μέσω τηλεδιάσκεψης τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την πρόοδό τους. 

β)  Οι έλεγχοι προόδου  των Γ, Δ, Ε, & ΣΤ τάξεων θα  παραδοθούν στους γονείς/κηδεμόνες, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από τη διεύθυνση του σχολείου, την Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021. Με την επανέναρξη της λειτουργίας  του σχολείου οι έλεγχοι προόδου θα δοθούν σε έντυπη μορφή, εσώκλειστοι σε φάκελο στους/στις μαθητές/τριες. Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων θα ενημερώσουν μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή μέσω τηλεδιάσκεψης τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριων για την πρόοδό τους.

( Φ36/168674/Δ1/11-12-2020 (Β 5485),  ΠΔ 79/2017 )

Χρωματίζοντας το ’21

Κατεβάστε τις χρωμοσελίδες πατώντας πάνω σε εκείνη της επιλογής σας.

Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

ΠΑΤΗΣΤΕ  ΕΔΩ

Γραμμή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306



Λήψη αρχείου

Ο Ρόλος των γυναικών κατά την επανάσταση του 1821

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/kallitehnika_sholeia_2.pdf

fhttps://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/moysika_sholeia_4.pdf

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-2021-22

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-2021-22

Οι εγγραφές στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως και 20 Μαρτίου 2021 και θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες  που γεννήθηκαν από 1-1-2015έως 31-12-2015  (Φ.6/ 22511/Δ1,25-2-2021)

ΗΜΕΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 11.00 έως 13:00

Απαιτούμενα δικαιολογητικά

 α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Παρακαλούμε να έχετε,αν αυτό είναι δυνατόν, φωτοτυπία πρόσφατου Πιστοποιητικού γέννησης .Παρ΄όλο που το  Πιστοποιητικό Γέννησης  αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘ, η υπερφόρτωση των εφαρμογών δεν επιτρέπει πάντα την εκτύπωσή τους.

 β. Φωτοτυπία εμβολίων και επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια 

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ (Α.Δ.Υ.Μ.)

δ. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΔΟΥ, ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΠΙΤΙΟΥ)

ε. Βεβαίωση Παρακολούθησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό. 

Η Βεβαίωση Παρακολούθησης στο νηπιαγωγείο εκδίδεται με τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων (15 Ιουνίου 2021) και διαβιβάζεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο εγγραφής του μαθητή.  Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της «Βεβαίωσης Παρακολούθησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή για την εγγραφή του στο δημοτικό.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 

mail@93dim-athin.att.sch.gr  και στο τηλέφωνο: 210 9231030

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ  ΕΚΤΥΠΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΓΓΡΑΦΑ

ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

AITHΣH-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΣΤΗΝ-A-τάξη-2021-22

ΔΗΛΩΣΗ-ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ-1

ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΘΗΤΗ-ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΣΤΟ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Ο ΕΟΔΥ.

ΜΑΣΚΑ, ΓΑΝΤΙΑ, ΑΠΟΣΤΑΣΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕξΑΕ

Αγαπητοί γονείς,σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, και εκτός απροόπτου, τα μαθήματα στην ΕξΑΕ για τους μαθητές του δημοτικού θα πραγματοποιούνται το μεσημέρι από τις 14:10 έως τις 17.20.

Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων θα σας αποστείλουν, μέχρι το απόγευμα , το πρόγραμμα της τάξης.

Για ότι νεότερο ή οποιαδήποτε αλλαγή θα σας αποστείλουμε νέο μήνυμα.

Η ομάδα υποστήριξης του σχολείου για την ΕξΑΕ, μπορεί να απαντά σε πιθανές σας απορίες,
καθημερινά 11.00-13.00.

Καλή μας αρχή και καλό κουράγιο!!!

Δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα

Δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν

από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα

Αθήνα, 09-02-2021
Αρ. Πρωτ. 15717/ΓΔ4

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

“Σας διευκρινίζουμε ότι για τη δικαιολόγηση των απουσιών των μαθητών/τριών που
συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα και την ένταξή
τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τα δικαιολογητικά που προβλέπονται στο άρθρο 3
της με αρ. πρωτ. 14109/ΓΔ4/05-02-2021 ΚΥΑ (Β΄ 455) ΚΥΑ θα πρέπει να υποβάλλονται ως
ακολούθως:
1. Οι κηδεμόνες ή οι ενήλικοι μαθητές υποβάλλουν στον/στη Διευθυντή/ντρια της
σχολικής μονάδας με κάθε πρόσφορο τρόπο έως την Παρασκευή 12-02-2021:
(α) αίτηση – υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (μέσω gov.gr
ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής) περί δικαιολόγησης των απουσιών και ένταξης
στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

(β) Μαζί με την ως άνω αίτηση – υπεύθυνη δήλωση οι παραπάνω ενδιαφερόμενοι/ες
προσκομίζουν σε σφραγισμένο φάκελο το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί
από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας που αποδεικνύουν ότι το
συνοικούν με αυτούς πρόσωπο πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενο/α νόσημα /
νοσήματα του άρθρου 2 της ανωτέρω ΚΥΑ. Παράλληλα, εντός του φακέλου
συνυποβάλλεται εκ μέρους των συνοικούντων προσώπων και υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4
του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής),
στην οποία δηλώνουν ότι επιθυμούν η Επιτροπή του άρθρου 1 της ανωτέρω ΚΥΑ να προβεί
στην επεξεργασία των φακέλων τους.

‘Εναρξη μαθημάτων Δευτέρα 11-01-2021

 Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ευχόμαστε ολόψυχα

η νέα χρονιά να σας φέρει όλα τα καλά.

Τη Δευτέρα 11/1/2021θα ανταμώσουμε ξανά και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι αυτό!

 Σας υπενθυμίζουμε ότι η προσέλευση και η αποχώρηση των μαθητών/τριών θα γίνεται ως εξής:

Προσέλευση: 8:00 – 8:10 μαθητές/τριες των Δ’, Ε’, ΣΤ’ τάξεων 8:10 – 8:20 μαθητές/τριες των Α’, Β’, Γ’ τάξεων

Αποχώρηση: Πρώτα αποχωρούν οι μαθητές/τριες των Α’, Β’, Γ’ τάξεων και μετά των Δ’, Ε’, ΣΤ’.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα δεν θα λειτουργήσει το ολοήμερο. Θα λειτουργήσει κανονικά από την Τρίτη.

Τα παιδιά θα  φοράνε  τις μάσκες  τους και να έχουν μαζί τους μια δεύτερη μάσκα ,δεκατιανό, φαγητό, νερό και αντισηπτικό.

Συνιστάται

η μεταφορά και η παραλαβή παιδιών από / προς το σχολείο να γίνεται κατά το δυνατόν από ένα σταθερό πρόσωπο αναφοράς ή ένα άτομο της κατοικίας του παιδιού.

Σας παρακαλούμε να εφαρμόζετε  τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού.

Να φοράτε τις μάσκες σας και να αποφεύγετε τον συνωστισμό  στον πεζόδρομο.

Να είστε ήσυχοι όσον αφορά την προστασία και την ασφάλεια των παιδιών.

Το σχολείο έχει μεριμνήσει για αυτό.

Καλή μας αρχή.

 

Καλά Χριστούγεννα!

Χριστουγεννιάτικες κάρτες

Παραμονές των γιορτών πολλά παιδιά εκφράστηκαν δημιουργικά κατασκευάζοντας χριστουγεννιάτικες κάρτες είτε στο χαρτί είτε ηλεκτρονικές στα πλαίσια της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης με εργαλείο την τεχνολογία. Μερικές μάλιστα ήταν συνεργατικές με τη συμμετοχή πολλών παιδιών. Δημοσιεύουμε εδώ μερικά δείγματα της δουλειάς τους σαν μικρό δώρο γιορτινό για γονείς και κηδεμόνες. Καλές γιορτές.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΔΕΑΥ

 Η λειτουργία της ΕΔΕΑΥ  θα συνεχίσει τη λειτουργία της με παροχή εξ’ αποστάσεως συμβουλευτικής υποστήριξης σε οικογένειες που έχουν ανάγκη (παιδιά και γονείς). Όσοι, όσες επιθυμούν μπορούν να επικοινωνήσουν με τη σχολική μονάδα, την Κοινωνική λειτουργό και Ψυχολόγο του σχολείου στο τηλέφωνο: 210 9231030  (12μμ-13μμ) ή με μήνυμα στο : mail@93dim-athin.att.sch.gr)

Το πρώτο ηλεκτρονικό κουδούνι χτύπησε!!!

Πρώτη ημέρα στην ψηφιακή τάξη σύγχρονης ΕξΑΕ,

κανόνες ,οδηγίες.

Το μικρό βιντεάκι, με το πρώτο ηλεκτρονικό κουδούνι μας,το δημιούργησε η κ. Νάνσυ Γκαβάκου , συνεργάτης του σχολείου μας και την οποία ευχαριστούμε πολύ.

1η μέρα στην ψηφιακή τάξη

                                                              Κουκλάκη Φ. ,Μαρώση Ν. ,Πρωτόπαπα Σ.

12.410 Και ένα Τριαντάφυλλα/17 Νοέμβρη 1973

(ΕΤ1, Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010 )

Μια πρωτότυπη προσέγγιση στα γεγονότα του ’73. Μέσα από τα µάτια μιας γάτας «περνά» η εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου κατά της δικτατορίας των συνταγματαρχών στην ταινία. Ο δημιουργός του φιλμ αξιοποίησε πραγματικές λήψεις από τα γεγονότα του Νοεμβρίου του 1973 και τα «δείχνει» μέσα από τα μάτια μιας γάτας που ήταν στο Πολυτεχνείο τη μοιραία νύχτα, πριν από 12.410 συν μία ημέρες.

Παραγωγή:Ελληνική
Σκηνοθέτης: Ιορδάνης Ανανιάδης
Σενάριο:Ιορδάνης Ανανιάδης
Μουσική:Θόδωρος Βαμβουρέλης
Παραγωγή:ΕΡΤ Α.Ε.,Cels Unlimited,Ιορδάνης Ανανιάδης, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου

Ενημέρωση μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων

Ενημέρωση μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων

Επίσης κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του Ν. 4624/2019, σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στο πλαίσιο της διαδικασίας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων («ΥΠΑΙΘ»), ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας. Τα προσωπικά δεδομένα (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από το ΥΠΑΙΘ και την εκάστοτε σχολική μονάδα 7 φοίτησης των μαθητών κατ’ εντολή του.

Σκοπός της επεξεργασίας είναι η επικοινωνία των εκπαιδευτικών μαζί σας και ο συντονισμός της διαδικασίας της παροχής σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Κατά τη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι μαθητές/τριες) εισάγουν στην ειδικά παραμετροποιημένη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης συνεργαζόμενου με το ΥΠΑΙΘ παρόχου υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν τους, όνομα ή όνομα χρήστη, τα οποία μπορεί να είναι τυχαία- εικονικά, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων. Συστήνεται να συνδέονται μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) και όχι μέσω εφαρμογής, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι συλλέγονται μόνο τα συγκεκριμένα προσωπικά τους δεδομένα.

Κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού μαθήματος συλλέγονται μεταδεδομένα, τα οποία παράγονται κατά τη χρήση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και είναι απαραίτητα για τη διάγνωση των τεχνικών ζητημάτων, που ανακύπτουν και συνακόλουθα την τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.

Τα μεταδεδομένα αυτά περιλαμβάνουν: α) τη διεύθυνση IP, β) το αναγνωριστικό “User Agent”, γ) τον τύπο υλικού, δ) τον τύπο και την έκδοση λειτουργικού συστήματος, ε) την έκδοση διακομιστή – πελάτη, στ) τη διεύθυνση Mac (κατά περίπτωση), ζ) την έκδοση εφαρμογής, η) τις υλοποιηθείσες ενέργειες (είσοδος, έξοδος, κοκ), θ) τις πληροφορίες σύσκεψης: i) τίτλος, ii) ημερομηνία και ώρα, iii) συχνότητα, iv) μέση και πραγματική συχνότητα, v) ποιότητα, vi) ποσότητα, vii) δραστηριότητα δικτύου και viii) συνδεσιμότητα. Νομική βάση της επεξεργασίας είναι η εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον (αρ. 6 §1 περ. ε ΓΚΠΔ), δηλαδή το δημόσιο αγαθό της παροχής εκπαίδευσης υπό καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, συνδυαστικά με την εκπλήρωση έννομης υποχρέωσης του Υπευθύνου Επεξεργασίας (αρ. 6 §1 περ. γ ΓΚΠΔ), η οποία προβλέπεται στο αρ. 63 του Ν. 4686/2020.

Ειδικά όσον αφορά στα μεταδεδομένα, χρησιμοποιούνται περαιτέρω για σκοπούς αποκλειστικά ερευνητικούς ή/και στατιστικούς, αφού προηγουμένως ανωνυμοποιηθούν. Νομική βάση της εν λόγω επεξεργασίας είναι η συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση του Υπευθύνου Επεξεργασίας (αρ. 6 παρ. 1 περ. γ ΓΚΠΔ), όπως αυτή τίθεται από τη διάταξη του αρ. 1 πδ 18/2018, δηλαδή η διενέργεια στατιστικών αναλύσεων-ερευνών στο πλαίσιο της αποστολής του να αναπτύσσει και να αναβαθμίζει συνεχώς την παιδεία. Τα προσωπικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να λειτουργήσει η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, θα διαγραφούν μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19.

Τα προσωπικά σας δεδομένα, που είναι ήδη αποθηκευμένα στα συστήματα του ΥΠΑΙΘ λόγω της ιδιότητάς σας ως μαθητών/τριών ή γονέων/κηδεμόνων, θα διατηρηθούν όπως ορίζεται στις σχετικές Πολιτικές του ΥΠΑΙΘ. Τα μεταδεδομένα που δημιουργούνται διαγράφονται μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2020-2021. 8 Εφόσον έχουν καταχωρηθεί τα πραγματικά στοιχεία των μαθητών/τριών (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ονοματεπώνυμο) στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορούν να ταυτοποιηθούν), μπορούν να ασκήσουν το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής, περιορισμού της επεξεργασίας των προσωπικών τους δεδομένων και εναντίωσης στην επεξεργασία αυτών (μόνο όσον αφορά στα μεταδεδομένα) με υποβολή αίτησης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@minedu.gov.gr.

Σε περίπτωση που θεωρηθεί ότι δεν ικανοποιήθηκε κάποιο αίτημά τους, έχουν το δικαίωμα να απευθυνθούν στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (http://www.dpa.gr), Λ. Κηφισίας αρ. 1-3, ΤΚ 115 23, Αθήνα, τηλ. +30-210 6475600, φαξ +30-210 6475628. Για οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα μπορούν οι μαθητές/τριες να επικοινωνούν με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων του ΥΠΑΙΘ (ΥΠΔ/DPO) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dpo@minedu.gov.gr. Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή της εικόνας ή της ομιλίας άλλου προσώπου κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων είναι παράνομη και επισύρει αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες για την παροχή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης μπορούν να επισκέπτονται τον ιστότοπο https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/tilekpedefsi/).

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

ΜΕΧΡΙ Ν ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΟΥΜΕ!

https://video.link/w/JFhzb

Ενημέρωση για την ΕξΑΕ

Αγαπητοί γονείς, όπως θα πληροφορηθήκατε από τα μέσα ,από την Τετάρτη 18-11-2020 θα ξεκινήσουμε τα μαθήματα μέσω της πλατφόρμας Webex από 2μμ-5μμ

Θα διαμορφώσουμε το ωρολόγιο πρόγραμμα και  οι εκπαιδευτικοί θα επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω mail και θα σας στείλουν όλες τις διευθύνσεις των εκπαιδευτικών στο webex , τα τηλέφωνα που θα μπορείτε να καλείτε για να ακούσει το παιδί το μάθημα (στην περίπτωση που δεν υπάρχει ίντερνετ ή Η/Υ στο σπίτι)  καθώς και το Ωρολόγιο Πρόγραμμα.

 Στο σχολείο η Δ/νση θα βρίσκεται καθημερινά και θα μπορείτε να καλείτε  από 10μμ-12μμ. Όποιος/α χρειαστεί βεβαίωση για άδεια ειδικού σκοπού θα μπορεί να επικοινωνεί με τη Δ/ντρια και η βεβαίωση θα στέλνεται ηλεκτρονικά ή θα δίνεται στο σχολείο κατόπιν επικοινωνίας.

Να είστε ψύχραιμοι/ες,όλα θα πάνε καλά και να γνωρίζετε πως είμαστε πάντα δίπλα σας!

Εκπαιδευτική τηλεόραση: Το πρόγραμμα για τους μαθητές και μαθήτριες

ΔΕΥΤΕΡΑ 16/11/2020

09:00 ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ 

– Γλώσσα Α’ – Β’: Σύμφωνα που μπερδεύονται (Φ-Θ)

– Διαθεματικό Α’ – Β’: Γλώσσα – Μαθηματικά

– Διαθεματικό Α’ – Β’: Αγαθά και επαγγέλματα

– Μαθηματικά Γ’ – Δ’ Τα τρίγωνα

– Διαθεματικό Γ’ – Δ’: Η ελιά

– Θεατρική αγωγή Γ’ – Δ’: Δημιουργώντας απ’ την ιστορία του τόπου μου

– Γλώσσα Ε’ – ΣΤ’: Παράγραφος και κειμενικοί δείκτες

– Μαθηματικά Ε’ – ΣΤ’: Εισαγωγή στα κλάσματα – Μέρος 1ο

-ΤΠΕ Ε’ – ΣΤ’: Εισαγωγή στον προγραμματισμό

 

ΤΡΙΤΗ 17/11/2020

09:00 ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ 

– Γλώσσα Α’-Β΄: Παραγωγή προφορικού λόγου

– Διαθεματικό Α’ – Β’: Μαθαίνω την ώρα

– Ευέλικτη ζώνη Α’ – Β’: «Παίζουμε κινηματογράφο»

– Γλώσσα Γ’- Δ’: Οικογένειες λέξεων

– Μαθηματικά Γ’- Δ’: Δεκαδικοί αριθμοί

– Αγγλικά Γ’ – Δ’: Plural number

– Γλώσσα Ε’-ΣΤ’: Από την πρόταση στο κείμενο-Μέρος1ο

– Μαθηματικά Ε’ – ΣΤ’: Εισαγωγή στα κλάσματα – Μέρος 2ο

– Μουσική Ε’ – ΣΤ’: Η μουσική και άλλες τέχνες

 

Αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Αγαπητοί γονείς , σας διευκρινίζουμε ότι
η βεβαίωση που σας στέλνουμε σήμερα για τους μαθητές/τριες, πρέπει να βρίσκεται πάντα στην τσάντα τους.

Οι ενήλικες που θα συνοδεύουν τα παιδιά από και προς το σχολείο, θα χρησιμοποιούν

το έντυπο: Κατ’ Εξαίρεση Μετακίνησης Πολιτών σημειώνοντας το
Β4:Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ή συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο
ή
στέλνοντας από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 με λόγο εξόδου τον αριθμό 4

ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ

vevaiosi-metakinisis ΓΟΝΕΑ

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ

Αγαπητοί γονείς, σήμερα Παρασκευή 6/11/2020, θα σας  στείλουμε μέσω των παιδιών,

τις βεβαιώσεις κυκλοφορίας που θα πρέπει να έχετε μαζί σας για την μετάβαση των παιδιών από και προς  το σχολείο.

Αν χρειαστείτε και άλλες βεβαιώσεις λόγω των περισσοτέρων του ενός γονέων/κηδεμόνων

που φέρνουν ή παραλαμβάνουν τα παιδιά,

στείλτε μας μήνυμα στο mail του σχολείου και εμείς θα τις δώσουμε στα παιδιά τη Δευτέρα .

 

Καλό Σαββατοκύριακο, υπομονή και ψυχραιμία . Όλα καλά θα πάνε!!!

Η Δ/ντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων.

Πρόσκληση για τηλεδιάσκεψη γονέων μαθητών/τριων Α΄τάξης

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

σας υπενθυμίζουμε την ενημερωτική- επιμορφωτική δράση για τους γονείς των μαθητών/τριών της Α τάξης με θέμα «Στηρίζοντας τη μάθηση και την ψυχική υγεία των παιδιών που φοιτούν στην Α΄ τάξη δημοτικού» τη Δευτέρα 09-11-2020 και ώρα 18.00-20.00, μέσω της πλατφόρμας Webex Events τηλεδιάσκεψη  με θέμα «Στηρίζοντας τη μάθηση και την ψυχική υγεία των παιδιών που φοιτούν στην Α΄ τάξη δημοτικού» Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Αττικής για την παιδαγωγική και επιστημονική υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών την τρέχουσα σχολική χρονιά 2020-2021, σύμφωνα με την απόφαση της Ολομέλειας (Πράξη 17η/16-10-2020).
Συμμετέχουν ως εισηγήτριες:
α) η κα Λειβαδίτη Φωτεινή, σχολική ψυχολόγος, με θέμα: «Η μετάβαση στο δημοτικό σχολείο»


β) η κα Μπαστέα Αγγελική, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, με θέμα: «Βασικές δεξιότητες για την κατάκτηση της αναγνωστικής ικανότητας», και


γ) η κα Λαμπροπούλου Αικατερίνη, Σ.Ε.Ε.ΠΕ 70, με θέμα: «Υποστηρίζοντας τη μελέτη των παιδιών της Α΄ τάξης – Χρήσιμες συμβουλές προς τους γονείς».
Ο σύνδεσμος που θα ενεργοποιήσουν οι γονείς και κηδεμόνες για τη συμμετοχή τους είναι:


https://minedu-primary.webex.com/mineduprimary/onstage/g.php?MTID=eef0ee331fde6cc5ebd597d6434aea4f4.


Οι γονείς παρακαλούνται να αναγράφουν ονοματεπώνυμο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να συμπληρώνουν το event
password D7c2seAXPg3 και έπειτα να εισέλθουν με το Join by browser.

 

Που μπορούμε να κάνουμε δωρέαν τεστ για τον COVID-19

 

Αγαπητοί γονείς,

ο Δήμος των Αθηναίων  υλοποιεί από την Τρίτη 6 Οκτωβρίου, τον σχεδιασμό  για την  μετατροπή  οκτώ (8) Λεσχών Φιλίας της πόλης σε μικρά κέντρα διαγνωστικών τεστ για τον COVID-19.

Σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας, τον ΕΟΔΥ και την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας θα γίνονται στοχευμένα και σύμφωνα με τα ισχύοντα πρωτόκολλα, RAPID TESTS αντιγόνου με ρινοφαρυγγικό επίχρισμα.

Η εξυπηρέτηση θα γίνεται αυστηρά  με ραντεβούΟ ενδιαφερόμενος κάτοικος Αθηναίων θα επικοινωνεί με την Λέσχη Φιλίας που εξυπηρετεί την γειτονιά του και θα ενημερώνει για την κατάσταση του προκειμένου να αξιολογηθεί η ανάγκη να γίνει test Covid-19 σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. (Κυρίως όταν υπάρχουν συμπτώματα σε ευπαθείς ομάδες ή σε περίπτωση έκθεσης με επιβεβαιωμένο κρούσμα)

Οι οκτώ Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων που βρίσκονται σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες, ανοίγουν αποκλειστικά και μόνο για την διενέργεια των RAPID TESTS Covid-19 και θα λειτουργούν από τις 09.00 έως τις 14.00.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει προηγηθεί η τηλεφωνική επικοινωνία με την Λέσχη προκειμένου να οριστεί  το ραντεβού, έτσι ώστε να αποφευχθεί η ταλαιπωρία των πολιτών και ο συνωστισμός.

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση αρνητικού αποτελέσματος δεν θα δίνονται βεβαιώσεις στους εξεταζόμενους.

Για την διευκόλυνση σας η Λέσχη Φιλίας της περιοχής  μας είναι

ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ

Πρατίνου 12,

Τηλέφωνο επικοινωνίας:

210 7242160

ΡΗΓΙΛΛΗΣ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΡΝΑΒΑ
ΠΑΓΚΡΑΤΙ
ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΜΕΤΣ
ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΓΟΥΒΑ
ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ
ΔΟΥΡΓΟΥΤΙ
ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ
ΛΟΦΟΣ ΚΥΝΟΣΑΡΓΟΥΣ
ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
ΙΛΙΣΙΑ
ΛΟΦΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ

Δωρεάν μοριακά Τεστ covid 19  μπορούμε να κάνουμε

  • ΙΚΑ Καλλιθέας, Δαβάκη 11, Καλλιθέα,21 0951 0130

  • ( ΠΡΩΗΝ ΠΕΔΥ ) – ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, Λεωφόρο Αλεξάνδρας 119,

Εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι σε εφαρμογή της με αρ. πρωτ. Φ7/118139/ΦΔ/Δ1/9-9-2020 (ΦΕΚ 3838/9-9-2020 Υ.Α)  για τις εγγραφές στο  Ολοήμερο Πρόγραμμα  ορίζεται ως καταληκτική ημερομηνία η Παρασκευή 25-9-2020.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε  ότι λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης προσωπικού, την Δευτέρα 21/9 και την Τρίτη 22/9 οι μαθητές/τριες των Α-Β-Γ τάξεων θα σχολάσουν 12.30μ.μ και οι  μαθητές/τριες των  Δ-Ε-ΣΤ τάξεων θα σχολάσουν 12.15μ.μ

Την Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή οι μαθητές/τριες  όλων των τάξεων θα σχολάσουν  1.15μ.μ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε  ότι λόγω ελλείψεως προσωπικού,

  • αύριο Τρίτη 15/9 και την  Τετάρτη 16/9 οι μαθητές/τριες

των Α-Β-Γ τάξεων θα σχολάσουν 12.30μ.μ και οι  μαθητές/τριες

των  Δ-Ε-ΣΤ τάξεων θα σχολάσουν 12.15μ.μ  

Την Πέμπτη και Παρασκευή οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων θα σχολάσουν  1.15μ.μ. 

 

Σας ενημερώνουμε ότι όταν αποχωρούν όλα τα παιδιά  στις 1.15μ.μ ,η αποχώρηση  θα γίνεται ως εξής :                    1.15 μ.μ θα αποχωρούν, πρώτα οι μαθητές/τριες της Α τάξης,  στη συνέχεια της Β τάξηςκ.ο.κ ,                                         γι αυτό σας παρακαλούμε για να μη δημιουργείτε συνωστισμός, να περιμένετε τα παιδιά σας σύμφωνα με το πρόγραμμα αποχώρησης.

  • Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την υπεύθυνη δήλωση των Σχολικών γευμάτων και να την αποστείλετε -με τα παιδιά-στο σχολείο μέχρι την Τετάρτη 16/9/2020.

Όσον αφορά την 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 

παρακαλούμε να διαγράψετε τη φράση“να παραμένει στο Σχολείο πέραν του υποχρεωτικού Πρωινού Προγράμματος (13.15-13.45)  ”                                                                                                                                         διότι λόγω covid 19, τα παιδιά που δε θα φοιτούν στο ολοήμερο θα παραλαμβάνουν το γεύμα και θα αποχωρούν.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ – ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ

 

ΠΑΤΑ ΚΙ  ΕΔΩ 

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΩΝ  Β, Γ, Δ, Ε & ΣΤ

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι -σύμφωνα με τις διευκρινιστικές οδηγίες για την έναρξη του διδακτικού έτους που λάβαμε από το ΥΠΑΙΘ σήμερα το απόγευμα- οι μαθητές/τριες των Β’, Γ’, Δ’, Ε’, ΣΤ’ τάξεων θα προσέλθουν στο σχολείο για τον αγιασμό τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου2020 από τις 08.00 έως τις 08.15. Θα εισέλθουν στον αύλειο χώρο χωρίς συνοδό και θα κατεθυνθούν στις τάξεις τους με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών, όπου θκαι α παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού, στις 9.30.

 

Κατά την παραμονή στις τάξεις θα πραγματοποιηθεί:

  1. Συζήτηση για την πιστή εφαρμογή των κανόνων καθαριότητας και υγιεινής, των λοιπών μέτρων προστασίας και πρόληψης, βάσει των σχετικών οδηγιών του ΕΟΔΥ
  2. Διανομή μάσκας ανά μαθητή και επεξήγηση της σωστής χρήσης της
  3. Διανομή των ατομικών δοχείων νερού/ παγουριών ανά μαθητή
  4. Διανομή των βιβλίων της νέας σχολικής χρονιάς.

 

Η αποχώρηση των μαθητών/τριων θα γίνει στις 10:00 από την κεντρική είσοδο του σχολείου.

 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους/ες.

 

Η διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου.

 

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Α’ ΤΑΞΗΣ

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι -σύμφωνα με τις διευκρινιστικές οδηγίες για την έναρξη του διδακτικού έτους που λάβαμε από το ΥΠΑΙΘ σήμερα το απόγευμα- οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης θα προσέλθουν στο σχολείο για τον αγιασμό τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου2020 από τις 08.15 έως τις 08.30, με έναν συνοδό. Στον αύλειο χώρο θα καλοσωρίσουμε τα παιδιά και στη συνέχεια με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών θα κατευθυνθούν στις τάξεις τους.

Κατά την παραμονή στις τάξεις θα πραγματοποιηθεί:

  1. Συζήτηση για την πιστή εφαρμογή των κανόνων καθαριότητας και υγιεινής και λοιπών μέτρων προστασίας και πρόληψης βάσει των σχετικών οδηγιών του ΕΟΔΥ
  2. Διανομή μάσκας ανά μαθητή και επεξήγησητης σωστής χρήσης της
  3. Διανομή των ατομικών δοχείων νερού/ παγουριών ανά μαθητή
  4. Διανομή των βιβλίων της νέας σχολικής χρονιάς.

 

Οι γονείς θα παραμείνουν στον αύλειο χώρο όπου θα έχουν τη δυνατότητα να μιλήσουν με  τη Διευθύντρια περί της προσαρμογής των μικρών μαθητών, καθώς επίσης και να παραστούν στον αγιασμό. Με το πέρας του αγιασμού θα αποχωρήσουν οι μαθητές/ τριες μαζί με τους  συνοδούς τους.

 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους/ες.

 

Η διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου.

 

 

Επιστροφή στο σχολείο με μάσκα: Μόνο ταλαιπωρία ή και ευκαιρία;

Γράφει η Σοφία Ανδρεοπούλου, MSc Ψυχολόγος-Παιδοψυχολόγος

Μήπως αποκτήσει ψυχολογικό πρόβλημα με τη μάσκα; Πώς θα το πείσω να φοράει μάσκα; Πώς θα προσαρμοστεί στο σχολείο μετά από τόσους μήνες; Πώς θα ξαναρχίσει να παίζει με τα άλλα παιδιά όταν τόσο καιρό του έλεγα να κρατιέται μακριά;

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που βασανίζουν τους γονείς σήμερα εν όψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς. Παραδοσιακά οι αρχές Σεπτεμβρίου είναι για τους γονείς περίοδος άγχους – φέτος όμως, ο αγαπητός μας κορωνοϊός μας έκανε ένα εξτρά δώρο οπότε τώρα εκτός από τα σταθερά άγχη μας έχουμε να διαχειριστούμε και την επιστροφή των παιδιών στο σχολείο εν μέσω πανδημίας.

Ναι, είναι πολλά όλα αυτά και ξέρω πως είστε όλοι προβληματισμένοι, αγχωμένοι, ίσως και φοβισμένοι. Όμως μην στενοχωριέστε – δεν είστε μόνοι. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό, έχουμε αντιμετωπίσει κι άλλα δύσκολα και μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα.

Κι ίσως έχω κάτι να σας πω που μπορεί να μειώσει λίγο τα αρνητικά σας συναισθήματα. Όλη αυτή η ταλαιπωρία με την επιστροφή των παιδιών στο σχολείο με μάσκες έχει και μια θετική πλευρά – είναι ευκαιρία ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν δεξιότητες που θα αποδειχτούν πολύτιμες στην ενήλικη ζωή τους. Πριν αναφωνήσετε εκνευρισμένοι «αυτοί οι ψυχολόγοι είναι τρελοί», δώστε μου την ευκαιρία να σας εξηγήσω τι εννοώ.

παιδιά και μάσκα

Ασφαλώς όλοι θέλουμε τα παιδιά μας να είναι ευτυχισμένα και να μην τους συμβαίνει ποτέ τίποτα δύσκολο ή δυσάρεστο στη ζωή τους. Αν ωστόσο αυτό πράγματι συνέβαινε, αν ένα παιδί ζούσε πραγματικά μόνο μέσα στη χαρά και το παιχνίδι, τότε δεν θα αναπτυσσόταν και δεν θα ωρίμαζε, θα ήταν ψυχολογικά ανάπηρο, δεν θα μάθαινε ποτέ να διαχειρίζεται δυσκολίες, δεν θα είχε καμία ψυχική ανθεκτικότητα, και δεν θα ήταν εφοδιασμένο με τα εργαλεία που θα χρειαζόταν για να ζήσει καλά ως ενήλικος.

Όταν τα παιδιά βιώνουν δυσκολίες έχοντας όμως την υποστήριξη και την καθοδήγηση των γονιών τους, τότε ωριμάζουν σταδιακά, και αποκτούν τις δεξιότητες που είναι αναγκαίες για μια επιτυχημένη και ευτυχισμένη ενήλικη ζωή όπως: αυτοπειθαρχία, εξεύρεση λύσεων σε προβλήματα, προσαρμοστικότητα, ψυχική ανθεκτικότητα.

Αγαπητοί γονείς και εκπαιδευτικοί, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι φέτος, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, τα παιδιά μας χρειάζονται. Το πώς θα προσαρμοστούν και τι θα διδαχθούν τα παιδιά εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό από εμάς. Αν λειτουργήσουμε σπασμωδικά, υπερβολικά και ανώριμα, θα κάνουμε τα παιδιά να νιώσουν τεράστιο άγχος, και θα αρχίσουν να αναπτύσσονται όλων των ειδών οι αρνητικές συμπεριφορές: φοβίες, προβλήματα κοινωνικότητας, απομόνωση, επιθετικότητα. Αν λειτουργήσουμε ψύχραιμα, ορθολογικά και θετικά, τα παιδιά θα προσαρμοστούν καλύτερα και γρηγορότερα και θα πάρουν πολύτιμα μαθήματα για τη ζωή τους.

Τα OXI: Η στάση των γονιών που δεν θα βοηθήσει τα παιδιά

  • Όχι υπερβολικός φόβος/πανικός: Οι υπερβολές (πχ. ως προς τα μέτρα προστασίας, ή ως προς τον κίνδυνο) προκαλούν μεγάλη συναισθηματική φόρτιση στο παιδί. Ο πανικός το τρομάζει. Όταν χρησιμοποιείτε υπερβολικές εκφράσεις (πχ. «θα πεθάνουμε όλοι στο τέλος»), προξενείτε στο παιδί αγωνία, καθώς εκείνο δεν είναι σε θέση να αξιολογήσει πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα. Αν σας βλέπει πολύ φοβισμένους, θεωρεί ότι είναι πολύ μεγάλος ο κίνδυνος και αυτό θα το κάνει να νιώθει και να αντιδρά χειρότερα.
  • Όχι νεύρα/φωνές: Όταν οι γονείς εκνευρίζονται και φωνάζουν, τα παιδιά, αφενός νιώθουν άσχημα, αφετέρου μαθαίνουν να φέρονται και εκείνα το ίδιο. Δεν έχει κανένα νόημα να τους φωνάζετε επειδή δεν φόρεσαν τη μάσκα: έτσι, αρχικά θα τρομάξουν, μετά θα θυμώσουν και τελικά θα γίνουν ακόμα πιο αρνητικά απέναντι στη μάσκα (ή σε οτιδήποτε άλλο).
  • Όχι απειλές/τιμωρίες: Οι απειλές (του τύπου «θα αρρωστήσεις, θα κολλήσεις τη γιαγιά και θα πεθάνει» κλπ) ή οι τιμωρίες («επειδή έβγαλες τη μάσκα στο σχολείο, δεν θα σε πάω βόλτα το απόγευμα») δεν βοηθούν καθόλου. Το παιδί είτε θα τρομάξει υπερβολικά, είτε θα νιώσει ενοχές, είτε θα θυμώσει μαζί σας και θα πεισμώσει. Σε κάθε περίπτωση, απλώς θα νιώσει άσχημα και αυτό θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο την προσαρμογή του και την τήρηση των μέτρων προστασίας.

παιδιά και μάσκα

Τα ΝΑΙ: Η στάση των γονιών που θα βοηθήσει τα παιδιά

  • Θετικό παράδειγμα: Το παράδειγμά μας είναι σημαντικό για να αποκτήσουν τη σωστή στάση τα παιδιά. Καλό είναι να μας βλέπουν ψύχραιμους, θετικούς, και προσεκτικούς. Αν εμείς τηρούμε συστηματικά και χωρίς γκρίνια τα μέτρα προστασίας, θα είναι ευκολότερο να το κάνουν και τα παιδιά.
  • Αναγνώριση δυσκολίας: «Καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο. Αλλά θα σε βοηθήσω και θα τα βγάλεις πέρα.»
  • Θετική στάση ως προς την υγειονομική (και οικονομική ίσως) κρίση: «Κρίσεις συχνά στη ζωή αλλά τις αντιμετωπίζουμε και προχωρούμε. Φέτος θα περάσεις κάποιες δυσάρεστες στιγμές αλλά μέσα από όλο αυτό, θα γίνεις πιο δυνατός/ή και θα μάθεις πολύτιμα πράγματα για τη ζωή σου.»
  • Εξεύρεση λύσεων ή τρόπων να μειωθεί κάποια δυσκολία: «Έλα να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να σου είναι πιο εύκολο.»
  • Ενθάρρυνση για μοίρασμα: «Δεν είσαι μόνος/μόνη σου. Και τα άλλα παιδιά έχουν τις ίδιες δυσκολίες. Μιλήστε μεταξύ σας και μοιραστείτε πώς σας φαίνονται όλα αυτά.»
  • Ψύχραιμη στάση ως προς τον κίνδυνο: «Ασφαλώς πρέπει να προσέχουμε για να μην κολλήσουμε. Αλλά αν κολλήσουμε, δεν θα είναι και τόσο τρομερό. Θα φροντίσουμε τον εαυτό μας και θα μας περάσει.»
  • Θετική στάση ως προς τα μέτρα προστασίας: «Είναι καλό να προσέχουμε ώστε να είναι λιγότερο πιθανό να κολλήσουμε. Θα κάνουμε αυτό που μας λένε οι γιατροί αλλά μετά δεν θα το σκεφτόμαστε πια. Θα συνεχίσουμε τη ζωή μας κανονικά με λίγη παραπάνω προσοχή.»

Τα οφέλη: Πολύτιμες δεξιότητες που θα αποκτήσουν τα παιδιά μέσα από μια θετική στάση

Αν, αγαπητοί γονείς, έχουμε μια τέτοια θετική στάση σαν αυτή που περιγράφεται πιο πάνω, τα παιδιά μας όχι μόνο θα νιώσουν καλύτερα και θα προσαρμοστούν γρηγορότερα στη νεα πραγματικότητα του σχολείου, αλλά επίσης θα μάθουν:

να διαχειρίζονται σωστά κρίσεις και δυσκολίες χωρίς υστερίες και υπερβολές
• να διαχειρίζονται σωστά τους κινδύνους και τις απειλές χωρίς φοβίες και εμμονές
• να αυτοπειθαρχούν σε αναγκαίους αλλά δυσάρεστους κανόνες χωρίς διαρκή γκρίνια
• να φροντίζουν/προστατεύουν τον εαυτό τους
• να προστατεύουν τους άλλους
• να δημιουργούν σχέσεις ανθεκτικές μέσα στις δυσκολίες
• να αξιολογούν και να αξιοποιούν τα θετικά πράγματα που έχουν

Ουφ! Αρκετά δεν είναι όλα αυτά; Επομένως, αξίζει να δούμε πιο ψύχραιμα και πιο θετικά την επιστροφή των παιδιών στο σχολείο. Εκτός από ταλαιπωρία, ίσως είναι και μια μεγάλη ευκαιρία για την προσωπική ανάπτυξη τόσο των παιδιών όσο και τη δική μας. Μια ευκαιρία να γίνουμε πιο λειτουργικοί άνθρωποι και πιο συνειδητοί πολίτες.

Η μάσκα, το παιδί ,ο ιός και το σχολείο.

Αγαπητοί γονείς, μαζί με τα παιδιά δείτε με προσοχή τις εικονογραφημένες ιστοριούλες, με οδηγίες και ενημέρωση για τη χρήση της μάσκας στο σχολείο.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ , ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ

ΤΗ ΝΕΑ ΚΟΙΝΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2020-2021.

 



Λήψη αρχείου

Μέτρα προστασίας για το σχολικό και εκπαιδευτικό έτος 2020-2021,υποχρεωτική χρήση μάσκας.



Λήψη αρχείου

 

 

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΦΕΚ   Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339/8 Σεπτεμβρίου 2020/Αρ. Φύλλου 3780

Η ΧΡΗΣΗ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΗΣ ΜΑΣΚΑΣ,

ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ   ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ  ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  ΤΑ ΑΠΑΡΑΤΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ,

ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.

 

Άρθρο 2
Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
1. Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις
τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό,
καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.
Ειδικά για τους μαθητές από το Νηπιαγωγείο έως και
την Γ’ Δημοτικού ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπαίδευση και εξοικείωση με την ενδεδειγμένη χρήση της
μάσκας. Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική
στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών
μονάδων,
β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων
όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την
προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα,
καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία
εξωτερικού χώρου,
γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,
δ) κατά την περίοδο προσαρμογής στο νηπιαγωγείο,
από υγιή, σταθερό συνοδό (γονέα, κηδεμόνα ή άλλο
πρόσωπο).
Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/
άθλησης.
2. Κατά τη διαδικασία υποστήριξης από εκπαιδευτικό
παράλληλης στήριξης, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
(ΕΒΠ) ή Σχολικό Νοσηλευτή, καθώς και στις σχολικές
μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και στα Κέντρα Εκπαίδευσης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
(ΚΕΣΥ), προκρίνεται η διαφανής ολοπρόσωπη προστατευτική προσωπίδα ή ειδική υφασμάτινη μάσκα
με διαφανές πρόσθιο τμήμα στο μέρος του στόματος
για τους μαθητές ή το προσωπικό, για τις περιπτώσεις
όπου η χειλεοανάγνωση αποτελεί μέσο επικοινωνίας.
Οι συνοδοί μαθητών στα ΚΕΣΥ φέρουν υποχρεωτικά
μη ιατρική μάσκα.
3. Η χρήση της χειρουργικής μάσκας έναντι της απλής
υφασμάτινης μπορεί να προκριθεί από τους γονείς κατ’
επιλογήν τους ή τον θεράποντα ιατρό για παιδιά με υποκείμενα νοσήματα, όπως ενδεικτικά περιγράφονται στον
παρακάτω πίνακα:
α) Μαθητές με προηγούμενο ιστορικό σοβαρής ανοσοκαταστολής (χημειοθεραπεία, μεταμόσχευση αιμοποιητικών κυττάρων ή συμπαγούς οργάνου),
β) Μαθητές με ινοκυστική νόσο,
Τεύχος B’ 3780/08.09.2020 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ 38677
γ) Μαθητές που λαμβάνουν βιολογικούς παράγοντες,
όπως είναι τα παιδιά με ρευματολογικά νοσήματα ή
φλεγμονώδη νόσο του εντέρου,
δ) Μαθητές με μεσογειακή αναιμία,
ε) Μαθητές με σακχαρώδη διαβήτη.
4. Από την υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας
εξαιρούνται οι ακόλουθες κατηγορίες μαθητών, οι οποίοι
προσέρχονται κανονικά στο σχολείο, αφού προσκομίσουν τα απαραίτητα σχετικά δικαιολογητικά:
α) μαθητές με γνωσιακή, αναπτυξιακή, ψυχική διαταραχή ή διαταραχή συμπεριφοράς,
β) μαθητές με σοβαρό νευρολογικό ή μυϊκό ή άλλο
νόσημα που τους εμποδίζει να χειριστούν τη μάσκα τους.
5. Για τους μαθητές σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής
και εκπαίδευσης και στους μαθητές που προσέρχονται
στα ΚΕΣΥ, συστήνεται η χρήση μάσκας μόνο εφόσον είναι εφικτό και συμβατό με τον βαθμό και το είδος της
αναπηρίας/ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης.
6. Προβλέπεται εκπαίδευση εντός της σχολικής μονάδας για την ενδεδειγμένη χρήση μάσκας από εκπαιδευτικούς και μαθητές.
7. Σε περίπτωση που μαθητής δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση μάσκας (μη
ιατρικής ή ιατρικής/χειρουργικής), δεν του επιτρέπεται
η είσοδος στη σχολική τάξη και λαμβάνει απουσία, ενώ,
εφόσον είναι ανήλικος, παραμένει σε ειδικό χώρο, με
τήρηση όσο το δυνατόν επαρκούς απόστασης και των
λοιπών μέτρων προστασίας, μέχρι την παραλαβή του
από τους γονείς/κηδεμόνες του. Ο ειδικός χώρος ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων, υπό την
εποπτεία του Διευθυντή της σχολικής μονάδας. Κατά
την άφιξη των γονέων/κηδεμόνων, επισημαίνονται η
χρησιμότητα και η αναγκαιότητα της χρήσης μάσκας

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς