Εισαγωγή-μαθητών-στα-Πρότυπα-και-Πειραματικά-σχολεία-για-το-σχ.-έτος-2023-24

ΕΞΕ – 23833 – 2023 – Εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία για το σχ. έτος 2023-24

ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α’ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023 – 2024

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ΤΑΞΗ Συνέχεια ανάγνωσης

ΣΤΡΕΠΤΟΚΟΚΚΟΣ : ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

Συνέχεια ανάγνωσης

Μια χριστουγεννιάτικη ραδιοφωνική θεατρική παράσταση, βασισμένη στο έργο του Ευγένιου Τριβιζά “Ο Αϊ Βασίλης στη φυλακή με τους 83 μικρούς αρουραίους”. Παρουσιάζουν οι μαθητές της Ε2′ Τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας του τμήματος κυρία Ανδριάνα Γκότα του 93ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας, σχολικό έτος 2022-2023. Καθίστε αναπαυτικά και καλή ακρόαση! *Αφιερωμένο στην Π. ❤

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!

Η διεύθυνση και το προσωπικό του σχολείου μας σας εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος! Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Όνειρα, Χαμόγελα, Δημιουργικότητα, Επιτυχίες… είναι μερικές μόνο από τις ευχές μας για τα φετινά Χριστούγεννα και τη νέα Χρονιά που πλησιάζει. Καλά Χριστούγεννα!!d153a7916df13e1344b8fbdf95cfbf72

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΩΝ , ΠΑΡΑΣΤΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Με εφαρμογή όλων των σχετικών εγκυκλίων και παρουσία της Διεύθυνσης και εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε η κλήρωση την Πέμπτη 20/10/2022 στο σχολείο για επιλογή Σημαιοφόρων, παραστατών και υπεύθυνων  για κατάθεση στεφάνων είναι οι εξής:

ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α΄ ΣT2-

Α΄ περίοδος-Οκτώβριος 2022-31 Ιανουαρίου 2023

Σημαιοφόρος: Φουστέρη Βασιλική

Παραστάτες:   Τερκεσίδου Μαίρη (αναπληρώτρια σημαιοφόρος), Βούλγαρη Μαρία Άννα , Βραδής Δημήτρης, Γαβαλά Ευαγγελία, Πριοβόλου Διδώ

Κατάθεση στεφάνου–Αναπληρωτής παραστατών: Καραμανής Θανάσης

ΠΕΡΙΟΔΟΣ Β΄  ΣΤ1-    

Β΄ περίοδος -1 Φεβρουαρίου 2023-Ιούνιος 2023

Σημαιοφόρος: Αντωνίου Παντελής,

Παραστάτες:   Μερτζάνη Ελένη (αναπληρώτρια σημαιοφόρος), Δασκαλάκη Δέσποινα, Δράκος Κωνσταντίνος, Μανανεδάκης Νικόλαος, Κουκουτσέλος Σωτήρης

Κατάθεση στεφάνου-Αναπληρώτρια παραστατών: Δεικτάκη Ειρήνη

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022 – 2023-

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες , 

Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του εορτασμού της επετείου της 28ης Οκτωβρίου την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 8:30 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου παρουσία μαθητών/τριων και γονέων παιδιών της ΣΤ’ τάξης θα γίνει  παρουσίαση σημαιοφόρου και παραστατών για τη χρονική περίοδο από αρχή διδακτικού έτους μέχρι 31-1-2023 και παράδοση σημαίας στη σημαιοφόρο.

Στη συνέχεια τα παιδιά θα προσέλθουν στις τάξεις τους για να συμμετάσχουν στις εορταστικές εκδηλώσεις του τμήματός τους.

Η ΣΤ’ τάξη θα μεταβεί πεζή στο χώρου του Α’ Νεκροταφείου Αθηνών για κατάθεση στεφάνου στο Μαυσωλείο Πεσόντων εν Πολέμω Αξιωματικών.

Η αποχώρηση θα γίνει στις 9:45 π.μ.

Δωρεάν rapid test στα Πολυδύναμα Κέντρα – Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου Αθηναίων

Συνέχεια ανάγνωσης

Αγαπητοί γονείς

Αγαπητοί γονείς λόγω των αυξανόμενων θερμοκρασιών παρότι έχουμε μπει στο Σεπτέμβριο , θα ήταν συνετό να βάλετε στις τσάντες των παιδιών σας ένα καπελάκι.

Άνοιγμα σχολείων

Την ερχόμενη Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου, ανοίγουν τα σχολεία, με τους μαθητές και τους εκπαιδε Συνέχεια ανάγνωσης

Σώματα – θεατρικό δρώμενο από τη θεατρική ομάδα της Δ τάξης

Το δρώμενο προετοιμάστηκε στα πλαίσια του «Φεστιβάλ Θέατρου στο σχολείο: Η επόμενη μέρα. Ας τη φανταστούμε μαζί», από ομάδα παιδιών της Δ’ τάξης με την καθοδήγηση της δασκάλας θεατρικής αγωγής Ζωής Μίχα και παίχτηκε στην Πλατεία στάσης Μετρό Νέου Κόσμου (8/6/2022) και στη γιορτή λήξης σχολικής χρονιάς (9/6/2022)

Με αφορμή και αφετηρία ένα κείμενο-αναστοχασμό, το οποίο δουλέψαμε εν χορώ, επιδιώξαμε μέσω της περφόμανς αυτής, να προβάλλουμε στην κοινότητα, το ζήτημα της αγάπης και αποδοχής της εικόνας μας, αλλά και των άλλων.

«Για να καταλάβεις τα σώματα ως σώματα, δεν μπορείς να τα βλέπεις ως όμορφα ή άσχημα…είναι συγκλονιστικά. Γιατί είναι χάρτες».

Ντοκιμαντέρ για το Δουργούτι από την Ε’ τάξη

Το ντοκιμαντέρ αυτό δημιουργήθηκε με αφορμή την επέτειο των 100 ετών από τη Μικρασιατική καταστροφή και εντάχθηκε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία” 2021-2022 του Δήμου Αθηναίων, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης περιηγήθηκαν στη γειτονιά του Νέου Κόσμου, συνομίλησαν με τους ανθρώπους που συνάντησαν, ανακάλυψαν τα ίχνη των Μικρασιατών προσφύγων και τα παρουσιάζουν στο ντοκιμαντέρ τους. Ευχαριστούμε θερμά τους περιοίκους και τους εργαζόμενους της περιοχής, που με χαρά δέχτηκαν να μας παραχωρήσουν συνεντεύξεις.

Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την κυρία-ένοικο της πολυκατοικίας Ζ, που μοιράστηκε μαζί μας την οικογενειακή της ιστορία.

Οι σύγχρονες φωτογραφίες και βίντεο, το σενάριο και η σκηνοθεσία ανήκουν στα παιδιά.

Συνεργατικό βιβλίο στο μάθημα των Αγγλικών


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Συνεργατικό βιβλίο που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος των αγγλικών από τους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ τάξης  του 93ου δημοτικού Αθηνών και των δημοτικών σχολείων Δερβενίου και Βαρθολομιού στο μάθημα των Αγγλικών, με επιβλέπουσες δασκάλες την Χρύσα Καρακάση και την Αλεξάνδρα Βελλέ.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ



Λήψη αρχείου

Εγγραφές στην Α τάξη για το σχολικό έτος 2022-2023



Λήψη αρχείου

Μέτρα για την επιστροφή στο σχολείο στις 10 Γενάρη



Λήψη αρχείου

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

2021

Χρήση της πλατφόρμας EDUPASS για την είσοδο στα σχολεία στη διάρκεια του COVID

Εδώ επισυνάπτουμε ένα έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας με οδηγίες για την χρήση της πλατφόρμας EDUPASS, για την συμπλήρωση και εκτύπωση της σχολικής κάρτας των μαθητών/τριών. Παρακαλούμε τους γονείς, ιδιαίτερα αυτούς/ες που δεν έχουν ακόμα μπορέσει να καταχωρήσουν τα στοιχεία του παιδιού τους, να διαβάσουν προσεκτικά το έγγραφο. Τέλος υπενθυμίζουμε ότι η σχολική κάρτα πρέπει να εκτυπώνεται και να επιδεικνύεται από τα παιδιά κατά την είσοδό τους στο σχολείο δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή.



Λήψη αρχείου

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

Έναρξη σχολικής χρονιάς 2021-2022

Τη  Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021  στις  9.00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός  για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ, ως εξής:

 1. Στις 8.30 π.μ οι μαθητές/τριες των ´ôĴŴκαι ΣΤ΄τάξεων θα προσέλθουν στο σχολείο

  • φορώντας τις μάσκες τους
  • και κρατώντας στο χέρι τη δήλωση αποτελέσματος του self test που κάνανε την Κυριακή 12-9-2021.

    Στην αυλή θα τους περιμένουν οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα τα οδηγήσουν στις τάξεις τους. Οι συνοδοί θα περιμένουν τα παιδιά έξω από την αυλή του σχολείου, στον πεζόδρομο της Πυθέου για να τα παραλάβουν μετά το πέρας του αγιασμού.

2. Στις 8.45 π.μ. θα προσέλθουν στον προαύλιο χώρο του σχολείου οι μαθητές/τριες της Α΄τάξης, μαζί με έναν μόνο συνοδό,  όπου θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός,

  • φορώντας επίσης τις μάσκες τους,
  • κρατώντας στο χέρι τη δήλωση αποτελέσματος του self test που κάνανε την Κυριακή 12-9-2021 ή το πιστοποιητικό εμβολιασμού για τους συνοδούς
  • και τηρώντας τις αποστάσεις ασφαλείας στον αύλειο χώρο.

Προσοχή!!!

Το self test που προσκομίζεται είτε από τους μαθητές είτε από τους συνοδούς των μαθητών της  Α’ πρέπει να είναι δηλωμένα στην ηλ. πλατφόρμα για απόκτηση κωδικού αριθμού (https://self-testing.gov.gr/)

Τα self test που θα χρειαστείτε για τα παιδιά σας μέχρι τις 30-9-2021 μπορείτε να τα προμηθευτείτε στα φαρμακεία δωρεάν.

Με το πέρας του αγιασμού στον προαύλιο χώρο του σχολείου, ο ιερέας θα ευλογίσει όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, όπου θα παρευρίσκονται οι  μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί και τελειώνοντας οι εκπαιδευτικοί θα παραδώσουν τα παιδιά στους γονείς τους με ασφάλεια.

Τα παιδιά θα παραλάβουν τα βιβλία τους την Τρίτη 14/9/2021.

Να είστε όλες κι όλοι γεροί και δυνατοί

  και  καλή και δημιουργική διδακτική  χρονιά!

Αιτήσεις εγγραφής για τα Πρότυπα ή Πειραματικά Σχολεία

Από τις 28  Μαΐου έως  και  17  Ιουνίου θα πρέπει οι γονείς να υποβάλουν αίτηση για τα παιδιά τους που επιθυμούν να φοιτήσουν στα Πρότυπα ή Πειραματικά Σχολεία στο σύνδεσμο https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-se-protupo-peiramatiko-skholeio, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τον πίνακα με τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

Οι γονείς και/ οι κηδεμόνες των ενδιαφερομένων μαθητών/τριών δικαιούνται για το σχολικό έτος 2021-2022 να καταθέσουν αίτηση για εισαγωγή σε έως ένα Πρότυπο Γυμνάσιο. Δικαιούνται επίσης να καταθέσουν αίτηση και για ένα μόνο Πειραματικό Γυμνάσιο. Η κατάθεση της αίτησης σε ένα Πρότυπό Γυμνάσιο δεν αποκλείει τη δυνατότητα υποβολής αίτησης για εισαγωγή και σε έως ένα Πειραματικό Γυμνάσιο και αντίστροφα.

Η εισαγωγή μαθητών/τριών στην εισαγωγική τάξη Πειραματικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων για το σχολικό έτος 2021-2022 πραγματοποιείται με κλήρωση.

Η  κλήρωση διεξάγεται ηλεκτρονικά την Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021.

Οι γονείς και οι κηδεμόνες των ενδιαφερομένων μαθητών/τριών, για το σχολικό έτος 2021-2022, δύνανται να καταθέσουν αίτηση για εισαγωγή σε ένα μόνο ΠΕΙ.Σ., ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους. Η κατάθεση της αίτησης της παρούσας δεν αποκλείει την δυνατότητα υποβολής αίτησης για εισαγωγή και σε Πρότυπο Σχολείο.

Ειδικότερα:

Α. Εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα Σχολεία

Α1. Εισαγωγή μαθητών/τριών στην Α’ τάξη των Προτύπων Γυμνασίων

1. Η εισαγωγή των μαθητών/τριών στην Α’ τάξη των Προτύπων Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2021 – 2022 πραγματοποιείται με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων με ερωτήσεις κλειστού τύπου/πολλαπλής επιλογής.

Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο σχετικές με την κατανόηση κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και Μαθηματικών εννοιών.

Ειδικότερα:

– Στην Ελληνική Γλώσσα ελέγχονται οι δεξιότητες των μαθητών/τριών στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου (λογοτεχνικά κείμενα, απλά άρθρα εφημερίδων ή περιοδικών, πολυτροπικά κείμενα κ.λπ.) καθώς και στη χρήση βασικών γραμματικών και συντακτικών φαινομένων.

– Στα Μαθηματικά ελέγχονται οι δεξιότητες των μαθητών/τριών στην κατανόηση και την επίλυση προβλημά- των κυρίως της καθημερινής ζωής αλλά και προβλημάτων με απλές αριθμητικές πράξεις.

2. Αντικείμενο της δοκιμασίας είναι στοιχεία τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη γνωρίζουν και έχουν αφομοιώσει από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο. Δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης στα σχολικά εγχειρίδια και δεν ελέγχονται γνώσεις, οι οποίες προϋποθέτουν απομνημόνευση. Οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία.

Οι μαθητές/τριες θα εξεταστούν στα παραπάνω πεδία, στο πλαίσιο μιας ενιαίας δοκιμασίας διάρκειας εκατόν πενήντα λεπτών (150 min).

3. Η διεξαγωγή της δοκιμασίας (τεστ δεξιοτήτων) λαμβάνει χώρα στις εγκαταστάσεις των Προτύπων Γυμνάσιων και σε όμορα σχολεία, τα οποία ορίζονται ως εξεταστικά κέντρα ή σε άλλους πρόσφορους χώρους, σε περίπτωση που οι διαθέσιμες, ανά Πρότυπο Γυμνάσιο, σχολικές αίθουσες δεν επαρκούν για την συμμετοχή του συνόλου των ενδιαφερομένων υποψηφίων. Οι χώροι διεξαγωγής της δοκιμασίας ανά Πρότυπο Γυμνάσιο καθώς και η κατανομή των υποψηφίων, ανά εξεταστικό κέντρο, ανακοινώνονται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του οικείου Προτύπου Σχολείου, με ευθύνη του ΕΠ.Ε.Σ. του ή, σε περίπτωση χαρακτηρισμού ενός Γυμνασίου ως Π.Σ. του/της Διευθυντή/ντριας του Π.Σ. για το πρώτο έτος λειτουργίας του σχολείου ως Π.Σ., αν δεν έχει συγκροτηθεί το ΕΠ.Ε.Σ. κατά τον κρίσιμο χρόνο ανακοίνωσης της.

4. Ημέρα διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων ορίζεται η Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021.

5. Ο αριθμός των εισακτέων μαθητών/τριών σε κάθε τμήμα της Α’ τάξης Γυμνασίου Προτύπου Σχολείου καθορίζεται, με βάση τις συνθήκες λειτουργίας του σχολείου, με απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.), η οποία εκδίδεται έπειτα από εισήγηση του οικείου Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου (ΕΠ.Ε.Σ.) και δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Π.Π.Σ. καθώς και στην ιστοσελίδα του οικεί- ου σχολείου. Σε περίπτωση ίδρυσης ή χαρακτηρισμού ενός Γυμνασίου ως Π.Σ. η εισήγηση του προηγούμενου εδαφίου χορηγείται από τον/την Διευθυντή/ντρια του Π.Σ. για το πρώτο έτος λειτουργίας του σχολείου ως Π.Σ., αν δεν έχει συγκροτηθεί το ΕΠ.Ε.Σ. κατά τον χρόνο υποβολής της εισήγησης.
Ρυθμίσεις σχετικά με τη διαδικασία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων στα Πρότυπα Γυμνάσια

6. Οι γονείς και/ή κηδεμόνες των μαθητών/τριών, που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων για την εισαγωγή σε Πρότυπο Γυμνάσιο, υποβάλλουν αίτηση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία 73160/Δ6/12-6- 2020 κοινή υπουργι- κή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης «Ηλεκτρονικές αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία» (Β’ 2260), όπως τροποποιήθηκε. Με την υποβολή της αίτησης, οι αιτούντες/ούσες λαμβάνουν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που δήλωσαν, αποδεικτικό υποβολής που φέρει τον κωδικό της αίτησης και το κλειδί της αίτησης.

Προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται από την 28η Μαΐου έως την 17η Ιουνίου 2021.

Οι γονείς και οι κηδεμόνες των ενδιαφερομένων μαθητών/τριών δικαιούνται για το σχολικό έτος 2021-2022 να καταθέσουν αίτηση για εισαγωγή σε έως ένα Πρότυπο Γυμνάσιο. Δικαιούνται επίσης να καταθέσουν αίτηση και για ένα μόνο Πειραματικό Γυμνάσιο. Η κατάθεση της αίτησης σε ένα Πρότυπό Γυμνάσιο δεν αποκλείει τη δυνατότητα υποβολής αίτησης για εισαγωγή και σε έως ένα Πειραματικό Γυμνάσιο και αντίστροφα.

7. Η συμμετοχή στη δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων σε ένα Πρότυπο Σχολείο επιτρέπεται ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής του/της μαθητή/τριας.
Εξέταση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

8. Ως υποψήφιοι/ες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ορίζονται οι μαθητές/τριες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α’ 199) και υπάγονται σε μία από τις παρακάτω δυο ομάδες:

ΟΜΑΔΑ Α

i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με το ν. 958/1979 (Α’ 191) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχι- στον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%,

ii) έχουν κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% μόνιμη ή προσωρινή που συνδέεται με τα άνω άκρα,

iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων,

iv) πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή,

v) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία.

Για την υπαγωγή στις περιπτώσεις (i) έως (iii) απαιτείται γνωμάτευση από τις Υγειονομικές Επιτροπές του ΚΕΠΑ (Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας) του ΕΦΚΑ.

Για την περίπτωση (iν), οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσκομίσουν πρόσφατη σχετική ιατρική γνωμάτευση από Δημόσιο Νοσοκομείο, η οποία φέρει σφραγίδα από Συντονιστή/στρια Διευθυντή/ντρια Κλινικής του Εθνικού Συστήματος Υγείας ή νόμιμα εκτελούντα/σα χρέη Συ- ντονιστή/στριας Διευθυντή/ντριας Κλινικής του Εθνικού Συστήματος Υγείας ή Διευθυντή/ντρια Πανεπιστημιακής Κλινικής ή από Δημόσιο Κέντρο Υγείας στην περιοχή του/της υποψηφίου/ας, η οποία φέρει σφραγίδα του/ της Διευθυντή/ντριας του Κέντρου. Στη γνωμάτευση, εκτός από το κάταγμα ή την προσωρινή βλάβη, πρέπει να πιστοποιείται ρητώς η αδυναμία χρήσης του άνω άκρου για γραφή και να αναγράφεται το χρονικό διάστημα ισχύ- ος της γνωμάτευσης, το οποίο πρέπει να συμπίπτει με την περίοδο των εξετάσεων. Οι υποψήφιοι αυτοί αμέσως μόλις προκύψει κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή, θα πρέπει να προσκομίσουν στο σχολείο ενδια- φέροντος τη σχετική γνωμάτευση του Νοσοκομείου ή του Δημοσίου Κέντρου Υγείας.

Οι περιπτώσεις (v) πιστοποιούνται με γνωμάτευση των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) ή των ΚΕΔΔΥ ή των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων ή των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων (ΙΠΔ).

Όλες οι γνωματεύσεις οφείλουν να είναι έγκυρες και σε ισχύ.

ΟΜΑΔΑ Β:

i) Είναι όσοι έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) με ποσοστό αναπηρίας 67% και πάνω,

ii) είναι όσοι εμφανίζουν προβλήματα λόγου και ομι- λίας (δυσαρθρία, τραυλισμός),

iii) είναι όσοι παρουσιάζουν προβλήματα επιληψίας,

iv) είναι όσοι παρουσιάζουν διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού,

v) σύμφωνα με την υπό στοιχεία 11586/Γ6/28-1-2011 (Β’ 262) υπουργική απόφαση στην ίδια ομάδα εμπίπτουν οι μαθητές/τριες με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας.

Για τις ανωτέρω αναπηρίες των περιπτώσεων (i), (ii) και (iii) απαιτείται γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής του ΚΕΠΑ (Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας) του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ).

Η υπαγωγή στην περίπτωση (iv) πιστοποιείται με γνωμάτευση που χορηγείται από τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), τα ΚΕΔΔΥ, τα Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων, ή από τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ).

Η υπαγωγή στην περίπτωση (v) πιστοποιείται με γνωμάτευση, στην οποία πρέπει να αναφέρεται η διάρκεια ισχύος της και ο χρόνος επαναξιολόγησης του/της μαθητή/τριας, η οποία χορηγείται από τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), τα ΚΕΔΔΥ, τα Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων, τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ) άλλων Υπουργείων, ύστερα από προσκόμιση είτε ιατρικής βεβαίωσης Δημοσίου Νοσοκομείου, που κοινοποιήθηκε σε δικαστικές αρχές σε περίπτωση κακοποίησης του/της μαθητή/ τριας λόγω γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή ενδοοικογενειακής βίας, είτε βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς.

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά προσκομίζονται με φυσική παρουσία στο Πρότυπο Γυμνάσιο ενδιαφέροντος του/της μαθητή/τριας τουλάχιστον 10 μέρες πριν την διεξαγωγή της δοκιμασίας.

Κανένας άλλος/η υποψήφιος/α δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως μαθητής/τρια με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για συμμετοχή σε εξετάσεις εισαγωγής σε Πρότυπο Σχολείο, εκτός των παραπάνω περιπτώσεων.

Οι διατάξεις όσον αφορά στις υποχρεώσεις των εξεταζόμενων για τη διαφύλαξη του αδιάβλητου των εξετάσεων διέπουν όλους τους/τις υποψηφίους/ες από την στιγμή που θα εισέλθουν στο Εξεταστικό Κέντρο και μέχρι την ολοκλήρωση της εξέτασής τους.

Σε κάθε σχολική μονάδα όσοι/ες υποψήφιοι/ες εμπίπτουν στην κατηγορία των ατόμων με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εξετάζονται σε ξεχωριστή αίθουσα από τους/τις υπόλοιπους υποψήφιους/ες. Ο χρόνος εξέτασής τους είναι επαυξημένος των 150 λεπτών στο Γυμνάσιο και των 180 λεπτών στο Λύκειο, κατά 45 λεπτά αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης, αν ζητηθεί, ο/η επιτηρητής/τρια μπορεί να αναγνώσει τη διατύπωση θέματος ή απάντησης σε εξεταζόμενο/η μία ή περισσότερες φορές. Όμως, σε καμία απολύτως περίπτωση δεν επιτρέπεται να δηλώσει έμμεσα ή άμεσα στοιχεία της ορθής απάντησης.

Προκειμένου οι ως άνω υποψήφιοι να συμμετέχουν απρόσκοπτα στις εξετάσεις λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα, εφόσον κρίνεται αναγκαίο, για ειδικές διευθετήσεις ή προσαρμογές καθώς και η παροχή της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων σε προσβάσιμη μορφή, ανάλογα με το είδος αναπηρίας ή τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τους περιορισμούς, που αυτές συνεπάγονται.

9. Δύο ημέρες μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης οι καταστάσεις των υποψηφίων αναρτώνται, με ευθύνη του οικείου ΕΠ.Ε.Σ., ή του/της Διευθυντή/Διευθύντριας του σχολείου, σε περίπτωση που δεν έχει συγκροτηθεί το οικείο ΕΠ.Ε.Σ., στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Προτύπου Γυμνασίου με αναφορά στον αριθμό της ηλεκτρονικής αίτησης όλων των υποψηφίων, που έχουν δηλώσει προτίμηση για την οικεία σχολική μονάδα. Τουλάχιστον τρεις ημέρες πριν τη διεξαγωγή της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων ανακοινώνονται τα εξεταστικά κέντρα του οικείου Προτύπου Γυμνασίου καθώς και η κατανομή των μαθητών σε αυτά.

10. Οι υποψήφιοι μαθητές/τριες οφείλουν να προσκομίσουν, κατά την ημερομηνία διενέργειας της δοκιμασίας δεξιοτήτων (τεστ), αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο καθώς και το αποδεικτικό υποβολής της αίτησής τους, που φέρει τον κωδικό της αίτησης για την πλήρη ταυτοποίησή τους. Κατά την ημέρα διεξαγωγής της δοκιμασίας δεξιοτήτων (τεστ) οι υποψήφιοι προσέρχονται στο εξεταστικό κέντρο, που τους έχει ανακοινωθεί, μία ώρα πριν την έναρξη της δοκιμασίας δεξιοτήτων (τεστ).

11. Με ευθύνη της Δ.Ε.Π.Π.Σ. συστήνονται: α) για την διεξαγωγή των εξετάσεων η επιτροπή εξετάσεων των Π.Σ. και β) για τη βαθμολόγηση των απαντητικών φύλλων η επιτροπή βαθμολογικού κέντρου.

Τα θέματα και των δύο εξεταζόμενων γνωστικών πεδίων είναι της μορφής ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, οι οποίες συνοδεύονται από υλικό (κείμενα, ασκήσεις, κ.λπ.) που αξιοποιείται από τους υποψηφίους για να απαντήσουν. Η αποστολή των θεμάτων πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, με ευθύνη της επιτροπής εξετάσεων των Π.Σ., τη Δευτέρα 28 Ιουνίου, πριν την έναρξη της δοκιμασίας. Η επιλογή της απάντησης ανά ερώτηση σημειώνεται σε ειδικό απαντητικό φύλλο, το οποίο αποστέλλεται, με ευθύνη της επιτροπής βαθμολογικού κέντρου στα σχολεία. Στο απαντητικό φύλλο, με ευθύνη του υποψήφιου μαθητή/τριας και με επίβλεψη του επιτηρητή, αναγράφεται υποχρεωτικά ο κωδικός αίτησης υποψηφίου σε αντίστοιχα πεδία.

12. Τα γραπτά δοκίμια βαθμολογούνται εντός κλίμακας βαθμολόγησης από 0 έως 100 μόρια, όπου Άριστα είναι τα εκατό (100) μόρια. Σε κάθε ένα από τα εξεταζόμενα γνωστικά πεδία αποδίδονται πενήντα (50) μόρια. Δεν προβλέπεται διαδικασία αναβαθμολόγησης.

13. Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, με απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., ορίζεται ο χρόνος, ο τόπος και η διαδικασία επίδειξης των απαντητικών φύλλων των μαθητών/τριών, οι γονείς/κηδεμόνες των οποίων επιθυμούν να λάβουν γνώση για αυτά.

14. Η προετοιμασία, η οργάνωση και η διεξαγωγή της δοκιμασίας δεξιοτήτων (τεστ) πραγματοποιείται με ευθύνη των ΕΠ.Ε.Σ. των Προτύπων Γυμνασίων. Στην περίπτωση που δεν έχουν συγκροτηθεί τα ΕΠ.Ε.Σ, με ευθύνη της Σχολικής Επιτροπής Εξετάσεων, η οποία συγκροτείται από την Περιφερειακή Επιτροπή Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (Π.Ε.Π.Π.Σ.) της οικείας Π.Δ.Ε. και αποτελείται:

α) Από τον/την Διευθυντή/ντρια του Προτύπου Γυμνασίου και δύο εκπαιδευτικούς του οικείου Προτύπου Σχολείου

β) από τον/την Διευθυντή/ντρια ή έναν/μια εκπαιδευτικό του διασυνδεδεμένου Προτύπου Λυκείου ή σε περίπτωση μη διασυνδεμένου σχολείου από ένα όμορο σχολείο του Προτύπου

γ) τον/την Συντονιστή/στρια Εκπαιδευτικού Έργου ο/η οποίος/α έχει την παιδαγωγική ευθύνη του Προτύπου Γυμνάσιου.

Το ΕΠ.Ε.Σ. ή η παραπάνω επιτροπή, κατά περίπτωση, προσδιορίζει τις ανάγκες σε ανθρώπινους και υλικούς πόρους για τη διεξαγωγή της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και υποβάλλει τον προγραμματισμό υλοποίησης στην οικεία ΠΔΕ με κοινοποίηση στη Δ.Ε.Π.Π.Σ. με σκοπό την έγκαιρη εξασφάλιση των πόρων.

15. Την ευθύνη της έγκαιρης εξασφάλισης των απαιτούμενων πόρων έχουν οι οικείες Περιφερειακές Διευ- θύνσεις Εκπαίδευσης, οι οποίες ορίζουν και κοινοποιούν εγκαίρως τα σχολεία/εξεταστικά κέντρα, στα οποία θα λάβει χώρα η δοκιμασία δεξιοτήτων (τεστ). Επίσης, ορίζουν και ενημερώνουν τους επιτηρητές για τα καθήκοντά τους και αποστέλλουν λίστα με τα ονόματα των ορισθέντων επιτηρητών στο αντίστοιχο Πρότυπο Γυμνάσιο. Η βαθμολόγηση των απαντήσεων των υποψηφίων γίνεται με ευθύνη της Δ.Ε.Π.Π.Σ. σε Βαθμολογικό Κέντρο που λειτουργεί στους χώρους του Ι.Ε.Π., που συστήνεται γι’ αυτό το σκοπό και ορίζεται από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ.

Για την ανωτέρω διαδικασία είναι υπεύθυνη η επιτροπή βαθμολογικού κέντρου .

16. Μετά την ολοκλήρωση της βαθμολόγησης των απαντήσεων των μαθητών/τριών η Ειδική Επιτροπή Βαθμολόγησης αποστέλλει τα αποτελέσματα στη Δ.Ε.Π.Π.Σ. και η Δ.Ε.Π.Π.Σ. στα ΕΠ.Ε.Σ. ή, όπου αυτά δεν έχουν συγκροτηθεί, στις οικείες Σχολικές Επιτροπές Εξετάσεων. Η ανακοίνωση των εισακτέων και των επιλαχόντων/ουσών μαθητών/τριών θα γίνει ανά σχολείο με ευθύνη του οικείου ΕΠ.Ε.Σ., ή της Σχολικής Επιτροπής Εξετάσεων και με αναφορά στον κωδικό αίτησης του/της υποψηφίου/ας.

17. Σε περίπτωση ισοβαθμίας στην τελευταία θέση των επιτυχόντων/ουσών γίνεται κλήρωση μεταξύ των ισοβαθμούντων/ουσών μαθητών/τριών, με ευθύνη του ΕΠ.Ε.Σ., ή του/της Διευθυντή/ντριας του σχολείου σε περίπτωση που δεν έχει συγκροτηθεί το οικείο ΕΠ.Ε.Σ. και παρουσία των ενδιαφερομένων γονέων και/ή κηδεμόνων.

18. Το ΕΠ.Ε.Σ. ή ο/η Διευθυντής/ντρια του Σχολείου, κατά περίπτωση, γνωστοποιεί με σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του και στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου:

α) Πίνακα με σειρά κατάταξης των εισακτέων μαθητών/τριών σύμφωνα με τη βαθμολογική τους επίδοση με αναφορά στον κωδικό της αίτησής τους και

β) πίνακα με σειρά κατάταξης των επιλαχόντων/ουσών μαθητών/τριών σύμφωνα με τη βαθμολογική τους επί- δοση με αναφορά στον κωδικό της αίτησής τους, η ισχύς του οποίου παύει την 20ή Ιανουαρίου 2022.

19. Οι γονείς και/ή κηδεμόνες εισακτέου/ας μαθητή/ τριας σε Πρότυπο Γυμνάσιο, εφόσον επιθυμούν να φοιτήσει σε αυτό, μεριμνούν για τη μετεγγραφή του/της μαθητή/τριας από το Γυμνάσιο εγγραφής στο Πρότυπο Γυμνάσιο όπου κρίνεται εισακτέος/κτέα, εντός της πρώτης εβδομάδας έναρξης του σχολικού έτους.

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Αθήνας σχολικού έτους 2021-2022



Λήψη αρχείου

Σχεδιάζω κτίρια και χώρους αναψυχής-Δ2

Στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε τα 2 προϊόντα της συνεργατικής εργασίας των παιδιών του τμήματος Δ2 που εκπονήθηκε κατά την διάρκεια των μαθημάτων εξ αποστάσεως στο μάθημα της  Αγγλικής γλώσσας. Σαν αφόρμηση είχαμε την ύλη των κεφαλαίων 3 & 8 του βιβλίου αγγλικών.
Η εργασία είχε 4 στάδια κατά τα οποία οι μαθητές/τριες ανάλογα τους ρόλους και τα καθήκοντα έπρεπε να αποφασίσουν για το μέρος, τα κτίρια και χώρους αναψυχής σε αυτό, την ακριβή τοποθεσία αυτών και τελικά με βάση τις συζητήσεις να προβούν στον σχεδιασμό.  Με βάση την πόλη που σχεδίασαν σε δεύτερο χρόνο έφτιαξαν μία αφίσα για τους κανόνες που διέπουν την πόλη τους. Αυτές οι ατομικές αφίσες συγκεντρώθηκαν σε ένα padlet.

Διαδραστικός χάρτης της Ευρώπης και της Ελλάδας

Ο διαδραστικός χάρτης που βλέπετε στο σύνδεσμο (κλικ στην εικόνα) είναι αποτέλεσμα εργασίας των παιδιών της ΣΤ (Ευρώπη) και της Ε (Ελλάδα) που εκπονήθηκε κατά την διάρκεια των μαθημάτων της τηλεκπαίδευσης στο μάθημα των ΤΠΕ. Ο διαδραστικός χάρτης είναι φτιαγμένος με το εργαλείο Genial.ly. Αν κάνετε κλικ στις ενσωματωμένα κουμπιά βλέπετε πληροφορίες και εικόνες για τα αντίστοιχα μέρη-αξιοθέατα. Κάνοντας κλικ στην Ελλάδα εμφανίζεται χάρτης της Ελλάδας με δικά της αξιοθέατα.

Επιλέγω τις διαδρομές μου… ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ



Λήψη αρχείου

Εισαγωγή μαθητών/τριών στην Α΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Αθήνας σχολικού έτους 2021-2022.

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες της ΣΤ’ Τάξης του σχολείου σας το παρόν μήνυμα για τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών/τριών στην Α΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Αθήνας σχολικού έτους 2021-2022.
Οι υποψήφιοι μαθητές/τριες δεν χρειάζεται να έχουν μουσικές θεωρητικές γνώσεις, ούτε είναι υποχρεωτικό να γνωρίζουν να παίζουν κάποιο μουσικό όργανο. Η μεταφορά των μαθητών/τριών από και προς το σχολείο γίνεται καθημερινά με λεωφορεία δωρεάν. Επίσης καθημερινά πραγματοποιείται σίτιση των μαθητών/τριών λόγω διευρυμένου ωραρίου. Αιτήσεις για συμμετοχή στη διαδικασία εισαγωγής στο gymmousathi@sch.gr μέχρι Δευτέρα 31/5/2021. Πληροφορίες σχετικά στην ιστοσελίδα του σχολείου μας http://gym-mous-athin.att.sch.gr/Joomla/

Μουσικό Σχολείο Αθήνας



Λήψη αρχείου

Μεταφράσεις οδηγιών για self test

Σας ενημερώνουμε ότι οι πληροφορίες για τα παιδιά πρόσφυγες και μετανάστες και τις οικογένειές τους για το COVID-19 self test μεταφράστηκαν σε μία σειρά από γλώσσες από την Ομάδα Εργασίας για την Επικοινωνία με τις Κοινότητες (CwC WG) υπό τον συντονισμό της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και της SolidarityNow και τη συνεισφορά στις μεταφράσεις των οργανώσεων ΜΕΤΑδραση, SolidarityNow, IRC και του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης.  Για την ακρίβεια, μπορείτε να βρείτε στους παρακάτω συνδέσ

  1. Πληροφορίες για τους μαθητές πρόσφυγες και μετανάστες και τις οικογένειές τους:

Ελληνικά       https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86306

Αγγλικά     https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86303

Γαλλικά     https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86305

Αραβικά      https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86302

Φαρσί         https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86304

Κουρμαντζί  https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86307

Τουρκικά    https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86310

Λινγκάλα    https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86308

Σομαλί    https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86309

Ούρντου       https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86311

Σορανί     https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86330

  1. Τις οδηγίες/ συχνές ερωτήσεις για τα Covid-19 Self-test από την επίσημη σελίδα https://self-testing.gov.gr/στα:

Ελληνικά    https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86316

Αγγλικά  https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86313

Γαλλικά  https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86315

Αραβικά   https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86312

Φαρσί      https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86314

Σορανί   https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86317

Τουρκικά https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86318

Ουρντού     https://data2.unhcr.org/en/documents/download/86319

  1. τη λίστα με τα κέντρα στα οποία μπορούν να γίνουν επαναληπτικές εξετάσεις στην περίπτωση που το αποτέλεσμα είναι θετικό ή «άκυρο», είναι διαθέσιμη στο Refugee Info εδώ https://drive.google.com/file/d/16SJ-xHcsvtMg9ZoFdhuP8T3i5ekf8YFL/view.

Η λίστα είναι στα αγγλικά και περιλαμβάνει χάρτη Google maps.

  1. Τέλος, μία λίστα με τις περιοχές όπου ο ΕΟΔΥ έχει κινητές μονάδες που προσφέρουν δωρεάν  rapid COVID-19 tests μπορείτε να βρείτε εδώ

https://eody.gov.gr/komy-testing-eody/  (στα ελληνικά).

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 10 ΜΑΪΟΥ 2021-SELF-TEST

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 10 ΜΑΪΟΥ 2021-SELF-TEST

Αγαπητοί γονείς , για την επιστροφή  μας  στο σχολείο  τη Δευτέρα 10/5/2021 σας ενημερώνουμε ότι:

 

1. Θα εφαρμοστεί  το ίδιο Ωρολόγιο Πρόγραμμα (Πρωινού και Ολοημέρου) και το ίδιο πρόγραμμα εφημεριών.

 

2. Η προσέλευση και η αποχώρηση των μαθητών/τριών θα γίνεται ως εξής:

Προσέλευση: 

8:00 – 8:10 μαθητές/τριες των Δ’, Ε’, ΣΤ’ τάξεων

8:10 – 8:20 μαθητές/τριες των Α’, Β’, Γ’ τάξεων

Αποχώρηση: 

Πρώτα αποχωρούν οι μαθητές/τριες των Α’, Β’, Γ’ τάξεων

και μετά των Δ’, Ε’, ΣΤ’.

Συνιστάται η μεταφορά και η παραλαβή παιδιών από / προς το σχολείο να γίνεται κατά το δυνατόν από ένα σταθερό πρόσωπο αναφοράς ή ένα άτομο της κατοικίας του παιδιού.Σας παρακαλούμε να εφαρμόζετε  τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού.Να φοράτε τις μάσκες σας και να αποφεύγετε τον συνωστισμό  στον πεζόδρομο.

 

3.Θα πρέπει να κάνετε με επιμέλεια τα self-test και να δηλώνετε το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα (https://dilosi.services.gov.gr/login?template=COVID19-SCHOOL-CARD&next=/templates/COVID19-SCHOOL-CARD/create/&)και να εκτυπώνετε τη σχολική κάρτα.

Τα παιδιά  κάθε Δευτέρα και Πέμπτη θα επιδεικνύουν απλώς (δεν θα παραδίδουν) τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και θα τη φέρουν μαζί τους μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή από τον/τη Διευθυντή/τρια, Υποδιευθυντή/τρια, Προϊστάμενο/η.

Όσοι και όσες αδυνατούν να εκτυπώσουν τη σχολική κάρτα, μπορούν να γράφουν σε χαρτί όλα τα στοιχεία που περιέχει η ηλεκτρονική κάρτα συμπεριλαμβανομένου και του κωδικού επαλήθευσης, για να τη δείχνουν στον εκπαιδευτικό της τάξης.  ΣΧΟΛΙΚΗ-ΚΑΡΤΑ-covid19-school-card-print

Τα παιδιά που δεν θα έχουν σχολική κάρτα

με αρνητικό τεστ θα αποχωρούν από το σχολείο.

 

4.Τα παιδιά θα  φοράνε  τις μάσκες  τους και θα έχουν μαζί τους μια δεύτερη μάσκα ,δεκατιανό, φαγητό, νερό και αντισηπτικό.

Να είστε ήσυχοι όσον αφορά την προστασία και την ασφάλεια των παιδιών.

Το σχολείο έχει μεριμνήσει για αυτό.

Καλή μας αρχή.

 

Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19

Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου

του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19

 

1.ΓΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΕΛΦΤΕΣΤ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

2.ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΕΛΦ ΤΕΣΤ



Λήψη αρχείου

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021-22

Για την εισαγωγή μαθητών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2021-2022, οι γονείς-κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών από τις 10 Μαΐου έως τις 31 Μαΐου 2021 και ώρα 14:00 υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής (στην οποία δύναται να δηλώσουν μέχρι δύο κατευθύνσεις) μόνο στο Καλλιτεχνικό Σχολείο της περιοχής τους. Για λεπτομερείς οδηγίες διαβάστε το σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘ

Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τη σχετική αίτηση.

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021-22

Για την εισαγωγή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2021-2022, οι γονείς-κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών από τις 10 Μαΐου έως τις 31 Μαΐου 2021 και ώρα 14:00 υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής μόνο στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους. 

Για λεπτομερείς οδηγίες διαβάστε το σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘ

Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τη σχετική αίτηση.

Καλό Πάσχα !

 

Αγαπητοί γονείς , η Δ/ντρια, οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό του σχολείου,

σας ευχόμαστε ολόψυχα τις Άγιες ημέρες που έρχονται

να περάσετε όμορφα και να είστε όλοι και όλες υγιείς!
ΑΝΆΣΤΑΣΗ ΨΥΧΙΚΉ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ!

Ελπίζουμε μετά το Πάσχα να βρεθούμε στο σχολείο μας !

25η Μαρτίου 1821. Διπλή γιορτή!Χρόνια Πολλά.

25η Μαρτίου 1821. Διπλή γιορτή!

Η μέρα που γιορτάζουμε τα δυο “χαίρε”. Το “Χαίρε Κεχαριτωμένη” και το “Χαίρε ω χαίρε Λευτεριά”!

Το πρώτο “χαίρε”, που άκουγαν κάθε χρόνο του Ευαγγελισμού οι υπόδουλοι Έλληνες, κρατούσε μέσα του καρτερικά το δεύτερο “χαίρε” της Λευτεριάς, σαν φλόγα καντηλιού που μεταλαμπαδευόταν μυστικά από γενιά σε γενιά για 400 χρόνια!
Με τον Ευαγγελισμό (το χαρμόσυνο μήνυμα) στην Παναγία, κατέρχεται στον κόσμο ο Θεός και συναντά στο πρόσωπό της, τον καθένα μας ξεχωριστά με σκοπό την προσωπική μας σωτηρία.
Με το χαρμόσυνο μήνυμα του ξεσηκωμού και της ανάστασης του Γένους, πλημμυρίζει η καρδιά του Έλληνα με χαρά κι ελπίδα για ελευθερία.
Το γενναίο και πέρα από τη λογική σύνθημα: “Ελευθερία ή θάνατος”, είναι το κορυφαίο παράδειγμα τόλμης, αποφασιστικότητας, αξιοπρέπειας και αρετής.

ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ/ΤΟ BLOG ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!: 25η Μαρτίου: Ευαγγελισμός και Ελληνισμός

Μωρό μου καλημέρα κοίτα μια ωραία μέρα! * * * ... - Σελίδα 27

Γιορτάζουν σήμερα η Ελλάδα και η Εκκλησία – Πως συνδέθηκαν Ευαγγελισμός και 1821 | Bank Wars - Τράπεζες

Χρόνια πολλά !!!

Τα δημοτικά τραγούδια του ’21

Πηγή Γυμνάσιο Αμαρουσίου

“Τα Ελληνάκια” της Ε. Φακίνου

25η Μαρτίου 1821,Ελευθερία ή θάνατος

Πηγή Ψηφιακή τάξη

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς