
Δευτέρα 27 Απριλίου 2026
Στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ, Ε΄ και Στ΄ του σχολείου μας συμμετείχαν στη δράση «ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ», η οποία πραγματοποιήθηκε στην παραλία του Περάματος.

Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ναυτιλίας και Λιμένων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Γραφείο Αθλητισμού του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, τα στελέχη των οποίων υποδέχθηκαν τους μαθητές και τους μίλησαν για την αξία της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος, τις επιπτώσεις της θαλάσσιας ρύπανσης και τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει κάθε ενεργός πολίτης.

Όλοι μαζί φορώντας γάντια και κρατώντας σακούλες απορριμμάτων, καθάρισαν την παραλία συλλέγοντας πλαστικά, χαρτιά, μέταλλα και άλλα απορρίμματα που επιβάρυναν το φυσικό τοπίο. Η εικόνα με τις γεμάτες σακούλες στο τέλος της δράσης αποτέλεσε μια ισχυρή υπενθύμιση ότι ακόμη και μικρές καθημερινές πράξεις μπορούν να έχουν μεγάλο θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Παράλληλα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το έργο του Λιμενικού Σώματος, να ενημερωθούν για την προστασία των ελληνικών θαλασσών και να δουν τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στις αποστολές του, γεγονός που προκάλεσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό.

Η δράση ολοκληρώθηκε με ομαδικά παιχνίδια συνεργασίας και αναστοχασμού, μέσα από τα οποία οι μαθητές συνειδητοποίησαν ότι η φροντίδα του περιβάλλοντος αποτελεί υπόθεση όλων μας.

Με τη συμμετοχή τους, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας απέδειξαν ότι η περιβαλλοντική ευαισθησία δεν μένει στα λόγια αλλά γίνεται πράξη. Γιατί κάθε καθαρή ακτή, κάθε σκουπίδι που απομακρύνεται και κάθε παιδί που μαθαίνει να σέβεται τη φύση είναι ένα ακόμη βήμα προς έναν πιο όμορφο και βιώσιμο κόσμο.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, καθώς και στους εκπαιδευτικούς και τους συνεργαζόμενους φορείς που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της τόσο ουσιαστικής δράσης!





