Καθαρίζουμε σήμερα, προστατεύουμε το μέλλον!

eikona 1 1

Δευτέρα 27 Απριλίου 2026

Στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ,  Ε΄ και Στ΄ του σχολείου μας συμμετείχαν στη δράση «ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ», η οποία πραγματοποιήθηκε στην παραλία του Περάματος.

eikona Viber 2026 04 27 12 32 30 505 1

Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ναυτιλίας και Λιμένων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Γραφείο Αθλητισμού του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, τα στελέχη των οποίων υποδέχθηκαν τους μαθητές και τους μίλησαν για την αξία της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος, τις επιπτώσεις της θαλάσσιας ρύπανσης και τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει κάθε ενεργός πολίτης.

eikona Viber 2026 06 19 15 49 09 052

Όλοι μαζί φορώντας γάντια και κρατώντας σακούλες απορριμμάτων, καθάρισαν την παραλία συλλέγοντας πλαστικά, χαρτιά, μέταλλα και άλλα απορρίμματα που επιβάρυναν το φυσικό τοπίο. Η εικόνα με τις  γεμάτες  σακούλες στο τέλος της δράσης αποτέλεσε μια ισχυρή υπενθύμιση ότι ακόμη και μικρές καθημερινές πράξεις μπορούν να έχουν μεγάλο θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον.

eikona 2

Παράλληλα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το έργο του Λιμενικού Σώματος, να ενημερωθούν για την προστασία των ελληνικών θαλασσών και να δουν τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στις αποστολές του, γεγονός που προκάλεσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό.

eikona Viber 2026 06 19 15 49 10 761

Η δράση ολοκληρώθηκε με ομαδικά παιχνίδια συνεργασίας και αναστοχασμού, μέσα από τα οποία οι μαθητές συνειδητοποίησαν ότι η φροντίδα του περιβάλλοντος αποτελεί υπόθεση όλων μας.

3 3

Με τη συμμετοχή τους, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας απέδειξαν ότι η περιβαλλοντική ευαισθησία δεν μένει στα λόγια αλλά γίνεται πράξη. Γιατί κάθε καθαρή ακτή, κάθε σκουπίδι  που απομακρύνεται και κάθε παιδί που μαθαίνει να σέβεται τη φύση είναι ένα ακόμη βήμα προς έναν πιο όμορφο και βιώσιμο κόσμο.

eikona Viber 2026 06 19 15 54 24 902

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, καθώς και στους εκπαιδευτικούς και τους συνεργαζόμενους φορείς που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της τόσο ουσιαστικής δράσης!

Συμμετέχουμε στην καμπάνια ZERO WASTE του Δήμου Αθηναίων

5 1

Στις 30 Μαρτίου 2026, το σχολείο μας συμμετείχε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στην εκπαιδευτική καμπάνια ZERO WASTE του Δήμου Αθηναίων, η οποία πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Αγίου Θωμά στο Γουδί. Η δράση αποτέλεσε μια ξεχωριστή βιωματική εμπειρία που ανέδειξε τη σημασία της πρόληψης δημιουργίας αποβλήτων, της επαναχρησιμοποίησης, της ανακύκλωσης και της υπεύθυνης κατανάλωσης.

4 2

Οι μαθητές μας περιηγήθηκαν στους θεματικούς σταθμούς της εκδήλωσης και συμμετείχαν ενεργά σε διαδραστικά εργαστήρια. Μέσα από δραστηριότητες όπως η σωστή διαχείριση των τροφίμων, η κομποστοποίηση, η φύτευση, η ανακύκλωση και η επαναχρησιμοποίηση υλικών, γνώρισαν στην πράξη πώς οι καθημερινές μας επιλογές μπορούν να συμβάλουν στη μείωση των απορριμμάτων και στην προστασία του περιβάλλοντος.

Paroysiash1 1

Η συμμετοχή μας στην καμπάνια ZERO WASTE αποτέλεσε μία ακόμη σημαντική δράση στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και των δράσεων του σχολείου μας για τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Paroysiash2 1

Μέσα από τέτοιες εμπειρίες, οι μαθητές καλλιεργούν στάσεις υπευθυνότητας, συνεργασίας και ενεργού πολιτειότητας, αντιλαμβανόμενοι ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι υπόθεση όλων μας.

Paroysiash3 1

Μειώνουμε – Επαναχρησιμοποιούμε – Ανακυκλώνουμε!
Με μικρές καθημερινές πράξεις μπορούμε όλοι να συμβάλουμε σε ένα πιο καθαρό, πιο βιώσιμο και πιο ανθρώπινο μέλλον.

4 6