Κατασκευή δέντρου αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα…
Χρειαζόμαστε ένα χαρτόνι από μία κούτα ή ότι άλλο χαρτόνι έχουμε σπίτι (κόβουμε την 1 πλευρά από την κούτα).
Σχεδιάζουμε την πρώτη πλάγια γραμμή.
Σχεδιάζουμε την δεύτερη πλάγια γραμμή.
Ενώνουμε τις 2 πλευρές και σχηματίζουμε ένα ΤΡΙΓΩΝΟ
Στην συνέχεια φτιάχνουμε ένα ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ.(ο κορμός του δέντρου μας)
Γράφουμε τους αριθμούς από το 1 έως το 25.
Ζωγραφίζουμε με νερομπογιά το δεντράκι μας…
Κάθε μέρα σβήνουμε και από ένα αριθμό με την σειρά της αρίθμησης , μέχρι να φτάσουμε στο 25…
Μερικές εργασίες των μαθητών μας…
Οι εποχές…κουκλίτσες
Οι 4 εποχές γίνονται κούκλες.
Οι πολύ όμορφες και τόσο διαφορετικές κουκλίτσες που έφτιαξαν τα παιδιά του σχολείου μας!!!!!!
Η κουκλίτσα Αη- Βασίλης…
Οι 4 εποχές με πλαστελίνη..
Kλείσιμο σχολείων την Παρασκευή 18/9 λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων.
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι αύριο Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020,
από τον Δήμο Θηβαίων με απόφαση του Δημάρχου Θηβαίων,
αποφασίστηκε διακοπή των μαθημάτων σε όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
λόγω έντονων καιρικών φαινομένων, τα οποία θα δυσκολέψουν τον ασφαλή προαυλισμό των μαθητών, τον φυσικό αερισμό και την καθαριότητα των αιθουσών κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, όπως ορίζεται στις οδηγίες του ΕΟΔΥ για την προστασία από τον COVID- 19.
Σας ευχαριστούμε.
Τα Ηλιοτρόπια του Βαν Γκογκ…
Παιδάκια ας θυμηθούμε πάλι έναν από τους αγαπημένους μας ζωγράφους , τον Βαν Γκογκ.
Αυτή την φορά θα δούμε το αγαπημένο του θέμα «Τα ηλιοτρόπια».
Τι είναι όμως τα ηλιοτρόπια; Ψηλά, όμορφα, κίτρινα λουλούδια που αγαπούν πολύ τον ήλιο και ακολουθούν τις ακτίνες του. Όπου βρίσκεται ο ήλιος εκεί κοιτούν και αυτά! Μα αν παρατηρήσουμε καλά ένα ηλιοτρόπιο δεν μοιάζει πολύ με τον ήλιο; Τι λέτε; Είναι το λουλούδι του ήλιου.
Ας μάθουμε άλλες λέξεις για το ηλιοτρόπιο, όπως ηλίανθος, ηλιολούλουδο. Τα σποράκια του πως λέγονται; Μα πως αλλιώς …ηλιόσποροι! Όλες αυτές οι σύνθετες λέξεις έχουν σαν πρώτο συνθετικό την λέξη ήλιο!
Ο Βαν Γκογκ αγαπούσε πολύ τα ηλιοτρόπια γι αυτό τα έχει ζωγραφίσει σε πολλούς πίνακές του. Ένας από τους πιο γνωστούς είναι ο παρακάτω:
Ας τον παρατηρήσουμε προσεχτικά…
Τι παρατηρείτε;
Τι χρώματα χρησιμοποίησε ο ζωγράφος;
Που βρίσκονται αυτά τα ηλιοτρόπια;
Πόσα είναι τα μαραμένα και πόσα τα ζωντανά;
Τι μπορεί να έγινε και μαράθηκαν;
Τι τίτλο θα δίνατε στον πίνακα;
- Ζωγράφισε τα δικά σου ηλιοτρόπια και στείλε τα στο e-mail του νηπιαγωγείου για να τα δημοσιεύσουμε στο blog …
- Ζωγράφισε και εσύ τον δικό σου ήλιο…
Πάζλ ¨Ηλιοτρόπια¨
Εκτυπώνω την παρακάτω εικόνα, την ζωγραφίζω με τα σωστά χρώματα, όπως ο Βαν Γκογκ και κόβω τα τετραγωνάκια. Έπειτα προσπαθώ να φτιάξω το πάζλ. (πηγή εικόνας: pinterest).
Το βιβλίο της Μαριάννας…
Ευχαριστούμε πολύ την φίλη μας την Μαριάννα που μας έστειλε το πολύ όμορφο βιβλίο που έφτιαξε…
Μήνυμα από την Κοτσιδώνα…
Κάνε κλικ στο παρακάτω μήνυμα.
Εγγραφές μαθητών-τριών σχ.έτους 2020-2021
Λαμβάνοντας υπόψη τις παρ. 4ακαι 4Ατου άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017(ΦΕΚ Α’ 109)όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018(ΦΕΚ Α’ 142), καθώς καιμετοάρθρο35 της ΠΝΠ/01-05-2020 (ΦΕΚ Α ́ 90)οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής,σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει,βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου,μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr.
Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020. Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-21, μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.
Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Προϊσταμένων-Διευθυντών/ντριών των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)
https://eody.gov.gr/loimoxi-apo-to-neo-koronoio-covid-19-odigies-profylaxis-gia-to-koino
https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/).
Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
- 1.Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- 2.Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- 3.Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(προαιρετικά)και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ)εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων και προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr)για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ)και (δ)εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
ζ)Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
θ)Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσειςμαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφήςτου μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπηπαρουσία στο Νηπιαγωγείο(παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767).
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
α.Προϋποθέσεις εγγραφής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα(13:00 –16:00)
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:
1.Μαθητές/τριεςτων οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας,στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες,αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
2.Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως:
Ι)Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνεςμε χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι.
II)Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.
β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
1.Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. 2.Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
3.Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00
Περισσότερες πληροφορίες για την ηλεκτρονική εγγραφή πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.
Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες V2-1
Στοιχεία επικοινωνίας:
Τηλέφωνο σχολείου:2262024739
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: mail@8nip–thivas.voi.sch.gr
Σε περίπτωση αυτοπρόσωπης παρουσίας γονέων/κηδεμόνων στο σχολείο, παρακαλείσθε να επικοινωνείτε με τους παραπάνω τρόπους ώστε να υπάρχει σχετική προσυνεννόηση, προς αποφυγή συγχρωτισμού.
Όρια 8ου Νηπιαγωγείου Θήβας
Όρια της σχολικής περιφέρειας του σχολείου
Η περιοχή που περικλείεται μεταξύ των οδών:
Από Αυλίδος, δεξιά βγαίνοντας από την πόλη και Ησιόδου(αριστερά ανεβαίνοντας) ως την διασταύρωση με την Ψαρών και αριστερά της Ψαρών ως τη διασταύρωση με την Αγίων Θεοδώρων καθώς και το κομμάτι που επεκτείνεται νότια του 5ου Δημοτικού σχολείου(Ψαρών, Υψηλάντη, Σαμψούντος, Δημοκρατίας, Νεχρού) ως το τέλος της νοτινής πλευράς της πόλης και ως τη διασταύρωση Δημοκρατίας και Αυλίδος.
Πράγματα που αγαπώ…
Ο σκοπός των παραπάνω δραστηριοτήτων είναι να καταγράψει το κάθε παιδί (μέσω της ζωγραφικής) τα αγαπημένα του πράγματα (χρώμα, τραγούδι, παιχνίδι, φαγητό κλπ.) Αυτή η διαδικασία που για εμάς τους ενήλικες μοιάζει απλή , για τα παιδιά είναι σύνθετη, γιατί θα πρέπει να ανακαλέσουν από τη μνήμη τους, πράγματα που τους αρέσουν , να καταλήξουν σε ένα από τα πολλά και αυτό να το αποτυπώσουν στο χαρτί , με ένα όσο το δυνατό πιο κοντινό τρόπο προς το αντικείμενο χρώμα, σχήμα , μέγεθος .
Όταν οι ατομικές δραστηριότητες παρουσιάζονταν σε όλη την ομάδα της τάξης, στο φυσικό χώρο του νηπιαγωγείου, αυτό βοηθούσε στην κοινωνικοποίηση των παιδιών , στην αλληλεπίδραση μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών, αλλά και στην τόνωση της αυτοπεποίθησης τους.
Πώς τις δουλεύετε; Διαβάστε τι ζητάει το κάθε φύλλο εργασίας (ένα κάθε φορά ) και αφήστε τα παιδιά να ζωγραφίσουν ότι θέλουν . Επανέρχεστε μέσα στην διάρκεια της μέρας όποτε κρίνετε εσείς , λαμβάνοντας υπόψη να μην κουράζονται ή να μην βαριούνται τα παιδιά. Στο τέλος γράψτε σύντομα ότι σας πει. Εξηγείστε ότι κάθε μέρα θα λαμβάνουν κάτι νέο από το σχολείο και θα πρέπει να ασχολιούνται με αυτό .
Επιλέγουμε την σταδιακή και καθημερινή ενασχόληση του παιδιού, ώστε να υπάρχει η προσμονή την επόμενων φύλλων εργασίας. Αυτό οδηγεί σε υπευθυνότητα καθώς περιμένουν κάθε μέρα αυτό που θα τους αποσταλεί. Οι δραστηριότητες αποσκοπούν στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης , βασικό στοιχείο της τόνωσης της αυτοεκτίμησης του κάθε παιδιού. Εξάλλου το να γνωρίζουμε στοιχεία της προσωπικότητάς μας , μας βοηθάει στο να γνωρίζουμε καλύτερα τους εαυτούς μας.
Παρακαλούμε αντιμετωπίστε την όλη προσπάθεια των παιδιών με θετικό τρόπο , διότι έχουν ανάγκη να ακούσουν την φιλοφρόνησή σας.
Σας ευχαριστούμε….
Μάνα, μητέρα, μαμά…
Γιώργος Σικελιώτης: «Μητρότητα» (1951-1960), Συλλογή Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου
Την πρώτη Κυριακή του Μάη , έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται η γιορτή της μητέρας.
Μήνυμα προς τους μικρούς μας μαθητές.
Για να βάλουμε όμως τα παιδιά στη διαδικασία της προσφοράς και της έκφρασης του ευχαριστώ προς τη μητέρα, θα πρέπει να αναγνωρίσουν την σημασία της προσφοράς της.
Η έννοια της μητρότητας μπορεί να προσεγγιστεί με την ανάγνωση των παρακάτω βιβλίων.
1. Θα σ’ αγαπώ ότι και αν γίνει της Debi Gliori.
https://www.flipsnack.com/5577CE6BDC9/ftnlg8imd.html
Πηγή: mnikif2, 5577CE6BDC9 – Flipsnack
2. Επίσης ένα πολύ ωραίο βιβλίο της Βούλας Παπαγιάννη από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κάνε κλικ εδώ: βιβλίο για την μαμά
Διαβάστε τα σε διαφορετικούς χρόνους, συζητείστε με τα παιδιά και στη συνέχεια επιλέξτε (πάντα με το στοιχείο της έκπληξης), κάτι που θα φτιάξετε να το προσφέρετε στην μαμά την Κυριακή.
Επίσης υλικό για περαιτέρω σχολιασμό και αξιοποίηση μπορείτε να βρείτε σε προγενέστερη ανάρτηση του σχολείου μας.
Ιδέες για κατασκευές.
Στολίζουμε παλιά κουτάκια , με ότι υλικά έχουμε στο σπίτι μας.
Μπορούμε να φτιάξουμε χάρτινα λουλούδια με πιάτα (στο εσωτερικό να ζωγραφίσει το παιδί τον εαυτό του και την μαμά του).
Ένα απλό δωράκι είναι το παρακάτω… γλαστράκι με την παλάμη του παιδιού .
Σχεδιάζουμε την παλάμη του παιδιού σε ένα χαρτόνι, ζωγραφίζουν τα παιδιά λουλουδάκια και την τοποθετούμε σε ένα γλαστράκι που έχουμε σχεδιάσει και κόψει (Εάν χρειάζεστε βοήθεια στην σχεδίαση μπορείτε να χρησιμοποίησε το πατρόν που παραθέτουμε) (πηγή φωτογραφίας: pinterest)
Μια άλλη ιδέα είναι η παρακάτω…
Αγαπώ την μαμά μου γιατί….
Μπορείτε να ρωτήσετε τα παιδιά «Γιατί αγαπούν την μαμά τους;» και γράψτε τις απαντήσεις τους στα πέταλα του λουλουδιού και την ερώτηση στο κέντρο. Το λουλούδι μπορούμε να το φτιάξουμε είτε με χαρτόνι με διάφορα χρώματα είτε χρησιμοποιώντας το πατρόν που παραθέτουμε. Τέλος στερεώνουμε το λουλούδι σε ένα καλαμάκι ή ξυλάκι και το στολίζουμε σ’ όποιο μέρος του σπιτιού επιθυμούμε (π.χ. μέσα σε μία γλάστρα, σε ένα βάζο κτλ)
Τέλος μπορείτε με αφορμή το παρακάτω ποίημα να προτείνετε στο παιδί να ζωγραφίσει το δώρο της μαμάς του ή με αφόρμηση συγκεκριμένο πίνακα ζωγραφικής να ζωγραφίσει τον εαυτό του με την μαμά του.
https://blogs.sch.gr/8nipthivas/files/2020/05/ποίημα.docx








































