Το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Αιγίου, το Νηπιαγωγείο Καμαρών και το Νηπιαγωγείο Ζήριας πραγματοποίησαν τις παρακάτω ενδοσχολικές επιμορφώσεις.
Εθελοντική δράση : Απλώνω ευτυχία
Το νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη και σε συνεργασία με την Παραμυθούπολη και την κυρία Βένη Νικολοπούλου ( που είχε την ιδέα και εμείς ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα της) και μαζί με το 4ο Νηπιαγωγείο Αιγίου , το Νηπιαγωγείο Αβύθου ,το Νηπιαγωγείο Αιγείρας , το νηπιαγωγείο Διακοπτού και το νηπιαγωγείο της Τέμενης πραγματοποιήσαμε μια κοινή δράση εθελοντισμού .
Απλώσαμε ευτυχία στα Ψηλαλώνια εκθέτοντας τις μπλούζες μας , τις οποίες είχαμε ζωγραφίσει στο σχολείο μας μαζί με τους γονείς , βοηθώντας τη Φλόγα και τον αγώνα που δίνουν καθημερινά οι γονείς παιδιών που νοσούν από νεοπλασματικές ασθένειες.
Επίσκεψη οδοντιάτρου
Στα πλαίσια του τρίτου εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα την Στοματική υγεία και σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Αιγίου μας επισκέφθηκε η οδοντίατρος κυρία Μαρία Κολέζα. Μας μίλησε για τη σπουδαιότητα της διατροφής και της φροντίδας των δοντιών , για το σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών , για τις αρρώστιες των δοντιών και για το ποιες τροφές είναι βλαβερές και κάνουν κακό στα δόντια μας..
Γιορτή της μητέρας
Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Προσπαθώντας να συμβάλουμε στην ομαλή μετάβαση των μαθητών /τριών μας από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήσαμε επίσκεψη γνωριμίας και εξοικείωσης με τους χώρους και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου , οργανώνοντας κοινές εκπαιδευτικές δράσεις.
Ετοιμάσαμε αφίσα και δωράκια .
Επισκεφθήκαμε την τάξη της Α΄Δημοτικού , είδαμε την αίθουσα , εντοπίσαμε τις ομοιότητες και τις διαφορές , ακούσαμε τραγούδια , είδαμε τα βιβλία, μιλήσαμε με τα πρωτάκια, γνωρίσαμε τη δασκάλα κ.α.
Κοινό μάθημα γυμναστικής με την καθοδήγηση του γυμναστή του Δημοτικού σχολείου ,τον κύριο Βασίλη Κωσταρίδη.
Θεατρικό παιχνίδι
Η ζωή είναι ωραία…. με τη μέλισσα παρέα!
Θεατρικό παιχνίδι με θέμα τη μέλισσα με βασικό εργαλείο το θεατρικό , μουσικό και εικαστικό παιχνίδι.
Πασχαλινά έθιμα και δημιουργίες .
Κάποιες από τις δημιουργίες του ολοήμερου τμήματος.
Εργαστήρια δεξιοτήτων : «Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά»
Ζω καλύτερα – Ευ ζην
ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Ασφάλεια
Σκοπός του συγκεκριμένου εργαστηρίου δεξιοτήτων είναι οι μαθητές να γνωρίσουν τη στοματική κοιλότητα, να μάθουν για τα δόντια και σε τι μας χρησιμεύουν , να γίνει η διάκριση μόνιμων – νεογιλών δοντιών, να μάθουν τις αρρώστιες των δοντιών, να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της διατροφής και της φροντίδας των δοντιών και τέλος να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της προληπτικής ιατρικής(οδοντίατρος).
-Συζητάμε για τη χρησιμότητα των δοντιών.
– Πόσα δόντια έχουν τα παιδιά και πόσα οι ενήλικες , πότε βγαίνουν τα πρώτα δόντια και πώς λέγονται, ποια είναι τα μόνιμα δόντια ;
-Ανάγνωση σχετικού παραμυθιού.
-Μαθαίνουμε τα μέρη του δοντιού (εσωτερικά και εξωτερικά)
-Γνωρίζουμε τα προϊόντα στοματικής υγιεινής και τονίζουμε την αξία του σωστού τρόπου βουρτσίσματος.
Η ιστορία του δοντιού Πίκι Πίκι.
Συζητάμε για το πως βουρτσίζουμε τα δόντια μας .
-Ζητάμε να μας ζωγραφίσουν πως φαντάζονται τα μικρόβια των δοντιών.
Διαβάζουμε το παραμύθι : 0 Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα
Μαθαίνουμε για τις αρρώστιες των δοντιών (τερηδόνα, ουλίτιδα), βλέπουμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο και διαβάζουμε το παραμύθι η ’’ Δόνα η Τερηδόνα’’.
Ποιες τροφές είναι βλαβερές και κάνουν κακό στα δόντια και ποιες είναι ωφέλιμες ; Κάνουμε την αντίστοιχη ομαδοποίηση των τροφίμων σε αυτές τις δυο κατηγορίες.
Υγιεινή διατροφή
Το ολοήμερο τμήμα του νηπιαγωγείου μας ασχολήθηκε με το πόσο σημαντική και ωφέλιμη είναι μια υγιεινή διατροφή για τον οργανισμό του ανθρώπου. Τα παιδιά έμαθαν τις ομάδες τροφών και συμπλήρωσαν την πυραμίδα της διατροφής στον υπολογιστή , μίλησαν για τα 5 γεύματα που πρέπει να τρώνε στη διάρκεια της ημέρας, διάβασαν σχετικά παραμύθια και έφτιαξαν σουπλά με το δεκάλογο της σωστής διατροφής για να τα χρησιμοποιούν την ώρα του μεσημεριανού στην τάξη μας…
Εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821
Εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821 με τραγούδια, ποιήματα και χορούς.































































































