Οργανώνοντας την τάξη μας….

Πρώτες ημέρες στο νηπιαγωγείο. Οι παλιοί φίλοι  ξανασυναντιούνται και συνάμα  υποδέχονται  τους νέους τους  συμμαθητές .   Περίοδος προσαρμογής   με   δραστηριότητες  οργάνωσης   της τάξης   και της καθημερινότητας μας.

Κάνουμε την πρώτη ζωγραφιά και παίρνουμε το δωράκι καλωσορίσματος για να κυλήσει γλυκά όλη η χρονιά.

Στολίζουμε την πόρτα μας  και δημιουργούμε τα  παρουσιολόγια μας .

Ορίζουμε τους βοηθούς της τάξης μοιράζοντας εργασίες και αρμοδιότητες.

Συζητάμε και αποφασίζουμε τους κανόνες της τάξης  που πρέπει να ακολουθούμε καθ’ όλη  τη διάρκεια  της σχολικής χρονιάς . Φτιάχνουμε το συμβόλαιό μας .

Δημιουργία ατομικού βιβλίου με τους κανόνες της τάξης

 

Τι θα γίνεται όμως αν κάποιος από εμάς κάποια στιγμή ξεχάσει ή δεν θέλει να τηρεί τους κανόνες;

Δημιουργούμε το λουλούδι της φιλίας και της συνεργασίας  το οποίο θα γίνει το σύμβολο της τάξης μας.

Ποια και πόσα παιδιά αποτελούν τη τάξη μας . Ας φτιάξουμε την αφίσα της τάξης μας.

Ας γνωριστούμε καλύτερα και ας μιλήσουμε  για τον εαυτό μας.

Πόσα κορίτσια και πόσα αγόρια είμαστε στην τάξη μας;

Πότε έχουμε τα γενέθλια μας ;

Ποιο  είναι το αγαπημένο μας χρώμα;

Και ποιο το αγαπημένο σου φαγητό;

Διαλέγουμε βιβλία , οργανώνουμε τη βιβλιοθήκη μας και επιλέγουμε από αυτά τo αγαπημένο μας παραμύθι.

Ζωγραφίζουμε την αγαπημένη μας εικόνα  και επιλέγουμε συρτάρι.

Βρίσκουμε , ζωγραφίζουμε και  στολίzουμε την τάξη μας με το αρχικό μας γράμμα.

Βρέχει γράμματα, αναγνωρίζεις το δικό σου ή του φίλου σου;

Ζωγραφίζω την τάξη και τους φίλους μου.

Αναγνωρίζω τους συμμαθητές μου από τα μάτια τους!

Πόσο ψηλός / ψηλή είμαι;

Λόγια που στενοχωρούν  και λόγια που μας κάνουν χαρούμενους.  Υπάρχουν λέξεις γλυκές , γεμάτες αγάπη  και άλλες που προκαλούν πόνο και πληγώνουν τους άλλους Επίσης , με τα χέρια μας μπορούμε να κάνουμε όμορφα και άσχημα πράματα. Μπορείτε να σκεφτείτε κάποια;