Πρώτες ημέρες στο νηπιαγωγείο. Οι παλιοί φίλοι ξανασυναντιούνται και συνάμα υποδέχονται τους νέους τους συμμαθητές . Περίοδος προσαρμογής με δραστηριότητες οργάνωσης της τάξης και της καθημερινότητας μας.
Κάνουμε την πρώτη ζωγραφιά και παίρνουμε το δωράκι καλωσορίσματος για να κυλήσει γλυκά όλη η χρονιά.
Στολίζουμε την πόρτα μας και δημιουργούμε τα παρουσιολόγια μας .
Ορίζουμε τους βοηθούς της τάξης μοιράζοντας εργασίες και αρμοδιότητες.
Συζητάμε και αποφασίζουμε τους κανόνες της τάξης που πρέπει να ακολουθούμε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς . Φτιάχνουμε το συμβόλαιό μας .
Δημιουργία ατομικού βιβλίου με τους κανόνες της τάξης
Τι θα γίνεται όμως αν κάποιος από εμάς κάποια στιγμή ξεχάσει ή δεν θέλει να τηρεί τους κανόνες;
Δημιουργούμε το λουλούδι της φιλίας και της συνεργασίας το οποίο θα γίνει το σύμβολο της τάξης μας.
Ποια και πόσα παιδιά αποτελούν τη τάξη μας . Ας φτιάξουμε την αφίσα της τάξης μας.
Ας γνωριστούμε καλύτερα και ας μιλήσουμε για τον εαυτό μας.
Πόσα κορίτσια και πόσα αγόρια είμαστε στην τάξη μας;
Πότε έχουμε τα γενέθλια μας ;
Ποιο είναι το αγαπημένο μας χρώμα;
Και ποιο το αγαπημένο σου φαγητό;
Διαλέγουμε βιβλία , οργανώνουμε τη βιβλιοθήκη μας και επιλέγουμε από αυτά τo αγαπημένο μας παραμύθι.
Ζωγραφίζουμε την αγαπημένη μας εικόνα και επιλέγουμε συρτάρι.
Βρίσκουμε , ζωγραφίζουμε και στολίzουμε την τάξη μας με το αρχικό μας γράμμα.
Βρέχει γράμματα, αναγνωρίζεις το δικό σου ή του φίλου σου;
Ζωγραφίζω την τάξη και τους φίλους μου.
Αναγνωρίζω τους συμμαθητές μου από τα μάτια τους!
Πόσο ψηλός / ψηλή είμαι;
Λόγια που στενοχωρούν και λόγια που μας κάνουν χαρούμενους. Υπάρχουν λέξεις γλυκές , γεμάτες αγάπη και άλλες που προκαλούν πόνο και πληγώνουν τους άλλους Επίσης , με τα χέρια μας μπορούμε να κάνουμε όμορφα και άσχημα πράματα. Μπορείτε να σκεφτείτε κάποια;































