Γνωρίσαμε το σαλιγκάρι ( τα μέρη του σώματός του , τι τρώει , που ζει , τι γεννάει κ.α.).
Ζωγραφίσαμε το σαλιγκάρι με πινέλα και τέμπερες.
Κάναμε χειροτεχνία κόβοντας κύκλους και συνθέτοντας το κέλυφος του σαλιγκαριού.
Τα παιδιά έγιναν τα ίδια σαλιγκάρια προσπαθώντας να μην πέσει το κέλυφος τους!
Μαθήτριά μας , μας έφερε πολλά κελύφη σαλιγκαριών αλλά και ζωντανά σαλιγκαράκια έχοντας έτσι την δυνατότητα να τα παρατηρήσουμε από κοντά.
Μάθαμε το γράμμα Σ’….όπως σαλιγκάρι
Είδαμε στο διαδίκτυο το παραμύθι της Γερμανού Ελισάβετ
Το Σ στολισμένο …. από τα κελύφη των σαλιγκαριών.
Και φυσικά είπαμε και είδαμε την ιστορία ‘’Ο Τομ το σαλιγκάρι΄΄
Το ολοήμερο τμήμα του νηπιαγωγείου μας αξιοποίησε διδακτικά ή την ιστορία με τον Τομ το σαλιγκάρι , υλοποιώντας δραστηριότητες αφήγησης κ αναδιήγησης της ιστορίας, εικαστικής έκφρασης με ομαδικό κολλάζ κ ατομική κατασκευή, φύλλων εργασίας αλλά και ρομποτικής με τη χρήση της beebot (έξυπνη μελισσα) όπου τα παιδιά προγραμματίζουν το ρομπότ να ακολουθήσει τη διαδρομή που έχουμε σχεδιάσει στο χαρτί ( δηλαδή ο Τομ το σαλιγκάρι να συναντήσει τους φίλους του).