ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ : Με τα βιβλία για φτερά , πετάει ο νους πολύ ψηλά.
Οργάνωση και αξιοποίηση της δανειστικής βιβλιοθήκης.
Μαθαίνω για το βιβλίο.
Δράσεις φιλαναγνωσίας.
Διαλέξαμε τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης , φωτοτυπήσαμε τα εξώφυλλα τους και τα παιδιά τα τοποθέτησαν στη θέση τους.
Έγινε η επιλογή των βιβλίων από τα παιδιά , τα έβαλαν στον φάκελο δανεισμού μαζί με τις οδηγίες για τους γονείς και το φύλλο εργασίας .Είμαστε έτοιμοι την Παρασκευή να τα πάρουμε σπίτι μας! Φτιάξαμε και έναν σελιδοδείκτη για να μη χάνουμε τη σελίδα μας!
Μιλήσαμε για τους κανόνες δανεισμού και τους σωστούς τρόπους χρήσης των βιβλίων.
Φτιάξαμε ‘’τον μικρό αναγνώστη ‘’ που μας θυμίζει κάθε φορά ποιο βιβλίο της βιβλιοθήκης έχει πάρει το κάθε παιδί.
Μιλήσαμε για το πως φτιάχνεται ένα βιβλίο .
Το περιεχόμενο των παραμυθιών.
Μάθαμε τα μέρη του βιβλίου.
Κανονίσαμε να επισκεφτούμε τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αιγίου και φτιάξαμε ευχαριστήρια κάρτα με ζωγραφιές των παιδιών για τις υπεύθυνες της βιβλιοθήκης.
Η μέρα της επίσκεψης έφτασε…. Οι υπεύθυνες της βιβλιοθήκης μας ενημέρωσαν και μας ξενάγησαν στο χώρο.
Στο τέλος της επίσκεψής μας διαβάσαμε ένα βιβλίο στο χώρο του αναγνωστηρίου της βιβλιοθήκης και κάναμε ζωγραφική σχετική με το συγκεκριμένο παραμύθι.
Με αφορμή το βιβλίο του Jose Jorge Letria ‘’Αν ήμουν βιβλίο’’ ,ζητήσαμε από τους μαθητές μας να συμπληρώσουν τη φράση «Αν ήμουν βιβλίο, θα ήθελα να…» και στη συνέχεια να ζωγραφίσουν τη σκέψη τους.
Τα παιδιά άρχισαν να διαβάζουν τα παραμύθια με τους γονείς τους και να μας φέρνουν τις δημιουργίες τους.
Το Β …του βιβλίου.
Ζητήσαμε από τον κύριο Βασίλη Κωσταρίδη , δάσκαλο φυσικής αγωγής , να μας παρουσιάσει την εικονογράφηση που έκανε στο βιβλίο της κυρίας Πέγκυ Μουζάκη ‘’ Η αρχιτεκτονική της προσωπικής ελευθερίας’’ καθώς και να μας δείξει τεχνικές στο πως δημιουργούμε απλά σκίτσα. Τον ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο του και για την πάντα καλή του διάθεση!
Παραμύθι :’’ Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί ‘’.
Στις 2 Απριλίου , ημέρα παιδικού βιβλίου, γνωρίσαμε τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και διαβάσαμε , παρακολουθήσαμε και ζωγραφίσαμε τα πασίγνωστα παραμύθια του.
Γνωρίσαμε τον Αίσωπο. Διαβάσαμε πολλούς από τους μύθους του, αναζητήσαμε τα ηθικά διδάγματα, κάναμε δραματοποιήσεις , ζωγραφίσαμε.
Δεν θα μπορούσαμε να μην διαβάσουμε και τις ιστορίες των αδερφών Γκριμ με τα πολύ αγαπημένα παραμύθια μικρών και μεγάλων.
Ζωγραφιές των παιδιών από τη δανειστική βιβλιοθήκη μας.