Φροντίζω το Περιβάλλον.
Αειφόρος Ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση
1ο Εργαστήριο
1η Δραστηριότητα: Ιδεόγραμμα – συζήτηση : Που υπάρχει το νερό γύρω μας.
2η Δραστηριότητα: Ζωγραφίζω που υπάρχει το νερό.
3η δραστηριότητα:Το ποσοστό του νερού που υπάρχει στο σώμα μας αλλά και στη γη (3/4)
Μαθηματικά: Φύλλο εργασίας για κατανόηση των ¾ του νερού στο σώμα και στη φύση.
Χειροτεχνία: Μαθαίνω το σύμβολο του νερού.
20 Εργαστήριο
1η Δραστηριότητα: Εισαγωγή του θέματος .Συζήτηση για το πως δημιουργείται η βροχή.
2η Δραστηριότητα: Φύλλο εργασίας <<ο κύκλος του νερού>>.
3η δραστηριότητα: θεατρικό παιχνίδι – δραματοποίηση του κύκλου του νερού
Ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου ‘’Από που είσαι ποταμάκι’’. Μαθαίνω και ζωγραφίζω το ποίημα.
30 Εργαστήριο
Το νερό είναι άχρωμο και διαφανές
Σε τρία ποτήρια διάφανα βάζουμε τρία διαφορετικά υγρά.( κακάο, νερό, πορτοκαλάδα).
Παροτρύναμε τα παιδιά να παρατηρήσουν τα τρία ποτήρια και να σχολιάσουν τι βλέπουν. Έτσι άρχισε μια συζήτηση σχετικά με το χρώμα αυτών των υγρών και καταλήξαμε στο ότι το νερό είναι άχρωμο και διαφανές
Το νερό είναι άοσμο
Ζητήσαμε από κάποια παιδιά να μυρίσουν τα τρία υγρά και να πουν τι παρατηρούν ως προς τη μυρωδιά. Καταλήγουν ότι το νερό είναι άοσμο.
Το νερό είναι άγευστο.
Κάποια παιδιά δοκίμασαν τα τρία υγρά και ρωτήθηκαν για τη γεύση του καθένα. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το νερό δεν έχει γεύση.
Το νερό απορροφάται από κάποια υλικά.
Χύσαμε νερό σε χαρτί κουζίνας, σε πετσέτα, ,σε νάιλον σακούλα και παρατηρήσαμε τα αποτελέσματα.
Κάποια υλικά επιπλέουν και άλλα βυθίζονται στο νερό.
Κάποια υλικά διαλύονται και κάποια όχι στο νερό.
Φύλλα αξιολόγησης:
4ο Εργαστήριο
Οι μορφές του νερού.Ζωγραφίζω την υγρή,αέρια και στερεή μορφή του νερού.
Συζητάμε για το που χρησιμοποιούμε το νερό.
Ζωγραφίζουμε σε σταγόνες τη χρησιμότητα του νερού.
50 Εργαστήριο
- Εισαγωγή στο θέμα. Μόλυνση των υδάτων.
Η φάλαινα μας θέλει να ζει σε μια θάλασσα καθαρή αλλά τα σκουπίδια μας δεν την αφήνουν.
Το ψάρι μας μέσα σε μολυσμένο νερό( έχουμε βάλει στη λεκάνη χαρτιά, λάδι , απορρυπαντικά).
Επιλέγω και ζωγραφίζω την παραλία που θέλω να έχω.
Εξοικονόμηση νερού. Συζήτηση και εύρεση τρόπων για να μην σπαταλάμε το νερό.
Δημιουργία δική μας αφίσας.