Σχολικό έτος:2022-2023
Υποθεματική : Του δρόμου το ασφαλές
Τίτλος 1ου εργαστηρίου: Φωτεινοί σηματοδότες
1η Δραστηριότητα: : «Το Φανάρι θα μου πει πώς περνώ απέναντι»
Οι μαθητές καλούνται να χρωματίσουν σωστά έναν φωτεινό σηματοδότη για οδηγούς.
2η Δραστηριότητα: Συζήτηση με την εκπαιδευτικό και παρουσίαση εικόνων για τους φωτεινούς σηματοδότες που χρησιμοποιούν οι πεζοί στις διαβάσεις (πράσινο ανθρωπάκι περνάμε-κόκκινο ανθρωπάκι σταματάμε). Ατομικό φύλλο εργασίας: Ζωγράφισε μόνος/η σου το Σταμάτη και το Γρηγόρη.
3η Δραστηριότητα: Παιχνίδι ρόλων. Με το κόκκινο σταματώ , με το πράσινο ξεκινώ!
Αξιολόγηση: Κατασκευή .Κόβουν το φανάρι και κολλούν στη σωστή θέση τα χρώματα.
Τίτλος 2ου εργαστηρίου: Περνώ απέναντι
Μαθαίνω τη διάβαση πεζών. Τα παιδιά σχεδιάζουν τον εαυτό τους καθώς περνάει με ασφάλεια από τη διάβαση πεζών.
Όταν περνώ το δρόμο κρατάω σφιχτά το χέρι της μαμάς ή του μπαμπά.
Ανάγνωση βιβλίου.
Ζωγραφίζω τον κύριο ΚΟΚ
Οδηγώ το αυτοκινητάκι μου με τη σωστή φορά πάνω στο αρχικό μου γράμμα.
Τίτλος 3ου εργαστηρίου: Το ποδήλατο
1η Δραστηριότητα: : Γίνεται αναφορά για τα οφέλη του ποδηλάτου στην υγεία και στο περιβάλλον, αλλά και για τους κινδύνους που ενέχει η απρόσεκτη χρήση του. Ο δεκάλογος του σωστού ποδηλάτη .
2η Δραστηριότητα: Φύλλο εργασίας .Χρωματίζω τον ποδηλάτη και ζωγραφίζω πως είναι το δικό μου ποδήλατο.
3η Δραστηριότητα: Προβολή εκπαιδευτικού φιλμ : Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας
4η Δραστηριότητα: Κατασκευή – ατομικό δίπλωμα ποδηλάτη
5η Δραστηριότητα:Ψηφίζουμε με ποιο μέσο θα θέλαμε να ερχόμαστε στο σχολείο.
Τίτλος 4ου εργαστηρίου: Μπαίνω στο αυτοκίνητο
1η Δραστηριότητα: Συζήτηση για ποιους λόγους είναι απαραίτητη η χρήση ειδικού καθίσματος στα μικρά παιδιά στο αυτοκίνητο και η χρήση της ζώνης ασφάλειας σε κάθε μας μετακίνηση. Μπαίνουμε στο δικό μας αυτοκίνητο φορώντας τη ζώνη μας!
2η Δραστηριότητα: Φύλλο εργασίας που απεικονίζει ένα γουρουνάκι που κάθεται σε ειδικό καθισματάκι φορώντας τη ζώνη ασφάλειας. Γράφουν τη λέξη ζώνη και ζωγραφίζουν και αυτά τον εαυτό τους ή το γουρουνάκι φορώντας τη ζώνη.
3η Δραστηριότητα: Κατασκευή : αυτοκίνητο. Κολλάω τη φωτογραφία μου στη θέση του οδηγού και ‘’Χαμογελάω γιατί τη ζώνη μου φοράω!’’
4η Δραστηριότητα: Αξιολόγηση. Βάζω στη σωστή θέση τη λάθος και τη σωστή συμπεριφορά όταν είμαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Τίτλος 5ου εργαστηρίου: Κυκλοφορώ με ασφάλεια
1η Δραστηριότητα: Περπατώ και λάμπω.Συζητάμε με τα παιδιά για τη σημαντικότητα της φωτεινότητας του ρούχων κατά την πεζή μετακίνηση στο σκοτάδι.
2η Δραστηριότητα: Συζήτηση για τη χρησιμότητα των σημάτων. Γνωρίζουμε κάποια από αυτά.
Εργασίες –κατασκευές.
4ηΔραστηριότητα:. Μαθαίνω για τον τροχονόμο
Ζωγραφίζω τον τροχονόμο.
Τίτλος 6ου εργαστηρίου: Οχήματα προτεραιότητας- Βρίσκω το σωστό- Αξιολόγηση 1η Δραστηριότητα: Μαθαίνω τα οχήματα στα οποία δίνουμε προτεραιότητα.
Φύλλο εργασίας
2η Δραστηριότητα: Συζητώ και βρίσκω τη λάθος και τη σωστή οδική συμπεριφορά. Αξιολόγηση του εργαστηρίου με θέμα την οδική ασφάλεια |