ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
-Συνάντηση της Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου με το Διευθυντή του 7ου Δημοτικού Σχολείου με σκοπό την ενημέρωση του για το σχέδιο δράσης .
-Ενημέρωση των μαθητών μας για το πρόγραμμα μετάβασης.
-Συζήτηση μαζί τους για το τι θα ήθελαν να μάθουν για το Δημοτικό και ποιες δράσεις θα ήθελαν να πραγματοποιήσουμε .
Σχεδιασμός από τον σύλλογο διδασκόντων των δραστηριοτήτων του προγράμματος μετάβασης.
ΜΑΡΤΙΟΣ:
Δραστηριότητες μέσα στην τάξη πριν την πρώτη μας επίσκεψη:
-Δημιουργία επιστολής ενημέρωσης των μαθητών και της δασκάλας του Δημοτικού ότι πρόκειται να τους επισκεφτούμε.
ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-Ξενάγηση στους χώρους του σχολείου (όλες τις αίθουσες διδασκαλίας , γραφεία δασκάλων και διευθυντή , κουζίνα)
– Επίσκεψη στην αίθουσα διδασκαλίας της Α΄τάξης του Δημοτικού με σκοπό να δούμε το χώρο και να γνωρίσουμε τη δασκάλα.
-Ζωγραφική του κεντρικού κτιρίου του Δημοτικού.
Ζωγραφική της αίθουσας της Α΄ τάξης του Δημοτικού.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ:
-Δημιουργία λίστας ερωτήσεων με απορίες και προβληματισμούς που θα απευθύνουμε στους μαθητές και τη δασκάλα της Α ΄Δημοτικού στην επόμενη επίσκεψη μας.
-Δημιουργία αφίσας .Τα νήπια χρωματίζουν αερόστατα ,γράφουν το όνομα τους και πετούν πάνω από το Δημοτικό!
-Δωράκια πεταλούδες για τους φίλους μας στο Δημοτικό.
ΜΑΪΟΣ :
ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-Συνάντηση των μαθητών και των δύο βαθμίδων στο αίθριο του σχολείο. Συζήτηση για το πρόγραμμα του Δημοτικού ,απαντήσεις στις ερωτήσεις των νηπίων-λύσεις αποριών.
Επίσκεψη στην αίθουσα διδασκαλίας της Α΄τάξης του Δημοτικού για να γνωρίσουμε τα μαθήματα που κάνουν και να δούμε από κοντά τα βιβλία τους.
-Εντοπισμός και καταγραφή των διαφορών ανάμεσα στις αίθουσες και στον τρόπο λειτουργίας των δύο σχολείων.
ΤΡΙΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-Δημιουργία μακέτας του Δημοτικού.
-Παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού με στόχο την εξοικείωση με όλο τον εσωτερικό χώρο του κτιρίου του Δημοτικού. Δείχνουμε στη μακέτα ένα σημείο και τα παιδιά βρίσκουν τη καραμέλα!!
-Ζωγραφίζω κάτι από το Νηπιαγωγείο που θα θυμάμαι όταν θα φύγω από αυτό.
-Επίσκεψη στην τάξη τους με σκοπό να τους δώσαμε τα δωράκια τους και την αφίσα.
-Δραστηριότητα: Γράφω το όνομά μου στον πίνακα.
ΤΕTΑΡΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ:
Κοινό μάθημα γυμναστικής με την καθοδήγηση του γυμναστή του Δημοτικού σχολείου.
-Τελευταία επίσκεψη στην αίθουσα διδασκαλίας. Παρακολούθηση του μαθήματος .
-Γράφω με ποιους φίλους μου θα ήθελα να πάω στο δημοτικό
-Ενημέρωση των γονέων για το πρόγραμμα μέσα από το ιστολόγιο μας και μέσω ειδικού φυλλαδίου που περιγράφει αναλυτικά όλες τις δράσεις μας. Ατομικοί φάκελοι οι οποίοι περιλαμβάνουν τα ατομικά και ομαδικά δημιουργήματα των παιδιών. Οδηγίες-συμβουλές προς τους γονείς για το πώς θα ενισχύσουν θετικά την εικόνα των παιδιών τους για το δημοτικό σχολείο στο σπίτι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.