Κλιματική αλλαγή- Φυσικές Καταστροφές -Πολιτική προστασία
Σχολικό έτος :2021-2022
Κύκλος είναι και γυρίζει …
1ο Εργαστήριο
Απάντηση στο κεντρικό ερώτημα ”Τι είναι φροντίδα”.
Διαβάσαμε το βιβλίο:
Ένας τρόπος για να φροντίσουμε το περιβάλλον είναι και η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Μαζεύουμε σκουπίδια από το προαύλιο
Φύλλο εργασίας : Τι θα έκανες για να φροντίσεις το περιβάλλον ;
2ο Εργαστήριο
Συζήτηση για την έννοια του αγαθού. Παρουσίαση που περιλαμβάνει εικόνες .Επιλέγουμε ένα αντικείμενο μέσα στην αίθουσα (π.χ. ξύλινο καρεκλάκι )
Ο κύκλος της ζωής του αντικειμένου που επέλεξαν (πρώτη ύλη, κατασκευή, μεταφορά -διακίνηση, χρήση, τέλος ζωής) .
Tα παιδιά ζωγραφίζουν τον κύκλο της ζωής του αντικειμένου που επέλεξαν (πρώτη ύλη, κατασκευή, μεταφορά -διακίνηση, χρήση, τέλος ζωής) με τη μορφή διαδρομής.
Ταξινομούν χρονικά τις εικόνες που αναπαριστούν τον κύκλο ζωής του αντικειμένου.
Φύση και άνθρωπος. Μαζί ή χώρια;
30 Εργαστήριο
Οι μαθητές/τριες καλούνται να παρατηρήσουν ένα φυτό και να σκεφτούν τον κύκλο της ζωής του. Διαβάζουμε το βιβλίο του Έρικ Καρλ το σποράκι ταξιδεύει.
Ζωγραφίζουν σε φύλλο εργασίας τον κύκλο της ζωής του φυτού .
Καταγράφουμε τον κύκλο της ζωής του φυτού με εικόνες πάνω σε κύκλο.
Τα μέρη του φυτού.
40 Εργαστήριο
Συζήτηση κι εύρεση πιθανών λύσεων από τα παιδιά για το πρόβλημα των σκουπιδιών.
Συζήτηση για το πρόβλημα των σκουπιδιών και την διάκριση του πράσινου και μπλε κάδου ανακύκλωσης. Επισημαίνουμε ποιο είδος σκουπιδιών μπορούν να
ξανά χρησιμοποιηθούν μέσω της ανακύκλωσης..
Κόβουμε κι επικολλούμε εικόνες με αντικείμενα από αλουμίνιο, χαρτί, γυαλί, πλαστικό πάνω σε έναν κάδο ανακύκλωσης.
Ψάχνουμε μέσα στην τάξη και βρίσκουμε πράγματα που ανακυκλώνονται όπως αλουμίνιο, χαρτί, γυαλί, πλαστικό.
Γράφουμε την λέξη ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ