772b5b1d2476860f0347bb3b49c17219

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2025-2026

527 5275741 kindergarten clipart hd png download

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109)

 Α)ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ- ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/  

Για την εγγραφή του νηπίου προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

      • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη  Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών- διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα,https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας

γ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

δ) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου»

ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του, την οποία υπογράφει στο Νηπιαγωγείο.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του προνηπίου-νηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Β. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 

Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία εγγραφών, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο. Οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.

Δ. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να προσκομισθούν στο Νηπιαγωγείο, εντός της προθεσμίας των εγγραφών, 5 έως 24 Μαρτίου 2024 και κατά τις ώρες 13:10μ.μ. – 13:45μ.μ και ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία για να οριστεί συγκεκριμένο ραντεβού.

Τα Απαραίτητα Δικαιολογητικά είναι τα εξής:

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
  2. Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
    εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του  ν.4777/2021 (Α΄ 25).
  3. Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί στο αίτημα εγγραφής
  4. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
    εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.                                                                            Η εγγραφή πρoνηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούν την τρέχουσα χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα.

    Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

Για τη διευκόλυνσή σας, παρέχονται τα συνημμένα:

ΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ



Λήψη αρχείου

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ



Λήψη αρχείου

ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ



Λήψη αρχείου

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΑΙΡΟΥ ΓΟΝΕΑ



Λήψη αρχείου

ΔΗΛΩΣΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ



Λήψη αρχείου

 

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

Safer Internet Day 2025 banner SIC logo placehoder 1

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν, με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους. Τη δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο, κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις παγκοσμίως. Το 8ο Νηπιαγωγείου Αγρινίου δήλωσε Υποστηρικτής της Hμέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025.

Στιγμιότυπο οθόνης 448

Καλωσορίζοντας το 2025!

Με την επιστροφή μας από τις χριστουγεννιάτικες διακοπές καλωσορίσαμε με ευχές τη νέα χρονιά και τηρήσαμε το έθιμο τη βασιλόπιτας! Υγεία, αγάπη, ειρήνη και χαρά σε όλους τους ανθρώπους της γης, μικρούς και μεγάλους!

collage 75 collage 73collage 76

Καλή χρονιά!

DALL·E 2024 12 29 18.56.31 A magical Christmas scene with a fairy tale atmosphere featuring a cozy snow covered village at night illuminated by warm glowing lights. A grand Chr

Παραμυθένια Χριστούγεννα

Φέτος είχαμε την ευτυχία να διανύσουμε το διάστημα μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων ακούγοντας παραμύθια από τους γονείς μας! Καθημερινά από την 1η του Δεκέμβρη μας επισκεπτόταν  μαμάδες, μπαμπάδες αλλά και γιαγιάδες και μας διάβαζαν ή μας αφηγούταν ένα αγαπημένο τους χριστουγεννιάτικο παραμύθι! Υπήρχαν και εκπλήξεις!! Πρωτότυπα χριστουγεννιάτικα παιχνίδια που επιμελήθηκαν οι γονείς γέμισαν ευχάριστα τις μέρες μας.

 

collage 60collage 65

Κι εμείς, τα παιδιά, επιμεληθήκαμε τη διακόσμηση του χώρου και σας προσκαλέσαμε σε μια χριστουγεννιάτικη γιορτή λίγο διαφορετική!!

collage 68 collage 67 Christmas trees 1

Προσθέστε δευτερεύουσα επικεφαλίδα 6

Κι έτσι όλοι γίναμε για λίγο μικροί και παίξαμε, τραγουδήσαμε, χορέψαμε… τον Άη Βασίλη καλύτερα γνωρίσαμε και με χαρά τον καλωσορίσαμε!!

 

collage 71

Σας ευχαριστούμε όλους για τις πολύ όμορφες στιγμές που θα γίνουν ανεπανάληπτες αναμνήσεις!

Καλή Πρωτοχρονιά!!

χριστουγεννιάτικο έντρο τυπωμένων υ ών χεριών ιάνυσμα 62462547

Χριστουγεννιάτικο δέντρο δια χειρός!!

Γιατί είναι άλλο το μέγεθος όταν τα στολίδια σου κοσμούν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο! Τα παιδιά με στολίδια που έφτιαξαν μαζί με τους γονείς τους στο σπίτι το σαββατοκύριακο υποδέχτηκαν το Δεκέμβρη στολίζοντας το δέντρο της τάξης τους! Η χαρά απερίγραπτη! Τα στολίδια υπέροχα! Η συνεργασία συγκινητική! Και του χρόνου! Καλά Χριστούγεννα! Πάντοτε δημιουργικά!!

collage 59 collage 58

autumn leaves maple trees fall 260nw 2502069607

Φθινοπωρινές αναμνήσεις

Αποχαιρετώντας το Φθινόπωρο κρατάμε ζωντανές κάποιες από τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε όλοι μαζί! Τις κρατάμε βαθιά μέσα στη ψυχή και στο μυαλό μας!!

 

youtu.be/e_kcEHSqGZA

Εκλογές στο νηπιαγωγείο 2024

Ένα σποράκι στάθηκε η αφορμή διεξαγωγής εκλογών στην τάξη! Και πιο συγκεκριμένα το όνομα που θα χαριζόταν σ’ ένα σποράκι που φύτρωσε χωρίς φως και νερό σε μια ντουλάπα της τάξης που τοποθετήθηκε για παρατήρηση. Προς έκπληξη όμως όλων και ιδιαίτερα των παιδιών εκείνο φύτρωσε! Μα πώς; Χωρίς τα απαραίτητα; Και η απάντηση ήρθε από τα παιδιά: ” Από τα όμορφα λόγια που ακούει και τις καλές μας πράξεις”! Και έπειτα ήρθε η σειρά να του χαρίσουν ένα όνομα! Τέσσερις προτάσεις άμεσα διεκδικούσαν τη χάρη του ονόματος! Έτσι αποφασίστηκε να κινηθούμε δημοκρατικά όπως άλλωστε μας υπέδειξε και ο Νοέμβρης. Για αρχή συγκροτήθηκε το ψηφοδέλτιο (κι αυτό προϊόν δημοκρατικών διαδικασιών)

fdb9f737 fe76 42a4 ab2a 909fdd61ebaa 1

Έπειτα οι κατάλογος των ψηφοφόρων,

a08d239e 2540 4ef9 89e6 4607363173d69d99251f f977 46e7 b435 d9cd20861200 0ee87a08 7f7a 400d 8d23 d4eb2308b7a3

ταυτότητες και όλοι στη σειρά περιμένοντας να ασκήσουμε το εκλογικό μας δικαίωμα!

4289680d 04af 4d2d 9cb8 0d1d4c7d2f63

Ο/η ψηφοφόρος προσκομίζει την ταυτότητά του στην εφορευτική επιτροπή η οποία με τη σειρά της του/της παραδίδει το ψηφοδέλτιο και διαγράφει το όνομά του/της από τον κατάλογο,

9bc11601 d269 43bd bc3f dae0009c26e6

ο/η ψηφοφόρος παίρνει το δρόμο για το παραβάν,

0a39d930 663e 4ea0 88e2 a7647c2d1d7a9622e126 83da 4357 b2a7 7ef80fedd645

κάνει την επιλογή του/της, διπλώνει

6fea4eb2 ac86 43a7 ae5e e84c4b737c9c0f0cc481 8f22 4ed1 806f 0bce70b6e781

και πετά μέσα στην κάλπη!!

dc03f934 9150 49c0 b129 275bcb7dfffb

Τέλος όταν ανοίγει η κάλπη η αγωνία κορυφώνεται!

Από την καταμέτρηση σημειώθηκαν τα εξής αποτελέσματα:

  • “Ο σπόρος του Οκτώβρη” πήρε 8 ψήφους
  • “Ο σπόρος της αγάπης”  πήρε 5 ψήφους
  • “Ο σπόρος της χαράς ” πήρε 5 ψήφους
  • “Ο σπόρος της εμπιστοσύνης” πήρε 3 ψήφους
  • Βρέθηκαν 1 ψηφοδέλτιο χωρίς σταυρό

Η παρουσίαση της εκλογικής διαδικασίας αποτυπώθηκε σε φάσεις από τα παιδιά επιλέγοντας τη στιγμή που χαρήκαν περισσότερο στο σχολείο κι έπειτα με βάση την αποτύπωση τους διηγήθηκαν τη διαδικασία στους γονείς τους στο σπίτι. Έτσι η ενημέρωση των γονέων έγινε από τους πρωταγωνιστές της διαδικασίας!

 

 

 

 

Η ¨κυρά Δημοκρατία¨στο νηπιαγωγείο

Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μαθητές/τριες και γονείς τη μέρα του εορτασμού του Πολυτεχνείου. “Όλοι μαζί¨ δραματοποίησαν το παραμύθι της Κ. Αρμενιάκου “Η κυρά Δημοκρατία” γιατί όπως λέει το τραγούδι της ¨κυρά Δημοκρατίας¨ < Όλοι μαζί όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί>

αρχείο λήψης 2

“Βιβλία σε ρόδες”

Μια έκπληξη περίμενε τα παιδιά σήμερα στο σχολείο. Μια βαλίτσα έφτασε στο σχολείο! Τι να περιέχει; Ρούχα; Παιχνίδια; Κάνανε διάφορες υποθέσεις! Και όταν την ανοίξανε!!! Η έκπληξη μεγάλη!! Μια βαλίτσα γεμάτη με θησαυρούς έτοιμους να τους εξερευνήσουμε! Βιβλία, πολλά βιβλία και σελιδοδείκτες και…
 Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες στις τάξεις των σχολείων  σε όλη την Ελλάδα. Δημιουργήθηκαν το 2012 από την πολιτιστική εταιρεία Η ΠΥΡΝΑ με τη συνεργασία του Γραφείου Περιβάλλοντος της Α’ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών.
Σκοπός του προγράμματος είναι να ενθαρρύνει τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία και να «ταξιδέψουν» μαζί τους, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Η ύπαρξη διαφορετικών βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα προσφέρει στα παιδιά ποικιλία πληροφοριών και ερεθισμάτων δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ενώ το έργο καταξιωμένων εικονογράφων καλλιεργεί την αισθητική τους και προάγει μορφές επικοινωνίας όπως η μη λεκτική. Τα βιβλία φθάνουν στο σχολείο μέσα σε μια βαλίτσα με ρόδες και παραμένουν στη σχολική τάξη για κάποιες ημέρες, ώστε να υπάρχει χρόνος για δανεισμό και για διάφορες δραστηριότητες όπως ομάδα ανάγνωσης, εικαστικό και θεατρικό εργαστήρι, επισκέψεις, εκθέσεις κ.ά.
 Τα παιδιά δανείστηκαν όποιο βιβλίο ήθελαν για διάστημα που ορίστηκε. Πριν όμως από αυτό είχαμε διαβάσει τους κανόνες του δανεισμού και είχαμε υποσχεθεί ότι θα τους τηρήσουμε όλοι. Πριν αναχωρήσει για τον επόμενο σταθμό της υποσχεθήκαμε πως θα την ευχαριστήσουμε και ένα μήνυμα μας, μια ζωγραφιά μας και άλλα που θα προκύψουν θα τη συνοδεύσουν στο ταξίδι της!!
9a92df91 8b7d 43b2 9d10 4eee9fc7290c 52da014c 0c9e 485b 8de2 980991a1a10f

Δίκτυο Κοινότητα Εκπαιδευτικής Πρακτικής

ΑΦΙΣΑ 724x1024 1

https://blogs.sch.gr/8nipagr/files/2024/11/ΑΦΙΣΑ.png

Την τρέχουσα σχολική χρονιά, το 8ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου, αποτελεί μέλος ενός Δικτύου-Κοινότητας Εκπαιδευτικής Πρακτικής, με στόχο τη συνεργασία μεταξύ σχολείων-μελών, τη διοργάνωση επιμορφωτικών δράσεων και τη διάχυση καλών πρακτικών.

Το 1ο διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανώθηκε στις 30 Οκτωβρίου με θέμα: «Μεθοδολογία STEM, EU Code Week & Κωδικοποίηση»