Δώρα…. ΑΓΑΠΗΣ!
Στα πλαίσια του προγράμματος του “Ενεργού Πολίτη”, οργανώσαμε μία δράση ενόψει του Πάσχα. Ζητήσαμε από τους γονείς να μας επισκεφθούν για να βάψουμε αυγά και να φτιάξουμε κάρτες. Παράλληλα, τους ζητήσαμε να μας φέρουν και διάφορα είδη προσωπικής υγιεινής και τρόφιμα μακράς διάρκειας. Σκοπός ήταν όλα αυτά να τα προσφέρουμε σε άστεγους συνανθρώπους μας, σε συνεργασία με την ομάδα Δ.Ρ.Α.Σ.Η. (Ομάδα Εθελοντών στα Δυτικά). Οι γονείς ανταποκρίθηκαν πολύ θερμά σε αυτό μας το εγχείρημα. Επίσης, συνεργάστηκε μαζί μας και η εταιρεία ΜΕΓΑ που μας έστειλε πολλά προϊόντα προσωπικής υγιεινής.
ΑΛΛΩΣΤΕ….
Πάσχα σημαίνει πέρασμα στο φως της χαράς,
της ελευθερίας, στο φως της Ανάστασης.
Στο πέρασμα αυτό θα είμαστε μαζί
εκεί που θα φωτίζει η φλόγα πρόσωπα αγαπημένα,
πρόσωπα χαρούμενα, χαμόγελα δικά μας…

























































