
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης μαζί με τη δασκάλα τους κ. Κουτσικού Γιασεμή λειτούργησαν το σχολικό έτος 2024-25 τη βιβλιοθήκη του σχολείου , στα πλαίσια των δράσεων για την ανάπτυξη της φιλαναγνωσιας. Η δράση αυτή ξεκίνησε με διαμοιρασμό των ρόλων ,κατασκευή πινακίδων για τη λειτουργία της βιβλιοθήκης , καθαρισμό και τακτοποίηση των βιβλίων καθώς και χωρισμό αυτών σε ηλικιακές ομάδες. Συνέχεια






