
Την Παρασκευή 30Μαΐου, έπειτα από πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας, έφεραν το Πλανητάριο on the go. Συνέχεια

Την Παρασκευή 30Μαΐου, έπειτα από πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας, έφεραν το Πλανητάριο on the go. Συνέχεια

Την Κυριακή 1 Ιουνίου στις 17:30μ.μ. τα παιδιά της Α’ τάξης μαζί με τους γονείς τους, την εκπαιδευτικό θεατρικής αγωγής κ. Σαλταπίδα Χριστίνα, την εκπαιδευτικό μουσικής αγωγής κ. Μαβίλη Αντιγόνη και τη δασκάλα τους κ. Κέλλα Βιργινία επισκέφθηκαν το γηροκομείο Βόλου για να παρουσιάσουν το θεατρικό έργο ” Μαμά σ’ αγαπώ”, να τραγουδήσουν και να προσφέρουν τρόφιμα χρήσιμα στους ανθρώπους του ιδρύματος. Συνέχεια

Την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Β’ τάξεων του σχολείου μας, επισκέφτηκαν τον ανθοκομικό σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία ” Ανεμώνες”.

Την Πέμπτη 29 Μαϊου οι μαθήτριες της Στ΄ και της Ε΄ του σχολείου μας καθώς και οι μαθήτριες της Ε΄ του 6ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου παρακολούθησαν με μεγάλη επιτυχία το πρόγραμμα του Ερυθρού Σταυρού σχετικά με την εμμήνο ρύση και την υγιεινή . Συνέχεια

Σε περίπτωση που έχουμε κρούσματα στρεπτοκοκκικής λοίμωξης σε σχολική μονάδα (ήπιας ή διεισδυτικής μορφής) τα μέτρα που συνιστώνται είναι: Συνέχεια

Το ΥΠΑΙΘΑ συστήνει να ληφθούν αναγκαία μέτρα για τη μείωση των συνεπειών από
την ένταση της ζέστης, ανάλογα με τις συνθήκες κάθε περιοχής κατά τη διάρκεια λειτουργίας των σχολείων. Ειδικότερα προς τους γονείς και τους μαθητές συστήνει τα παρακάτω προληπτικά μέτρα. Συνέχεια

Την Πέμπτη 22 Μαΐου πραγματοποιήθηκε μία σχολική επιμόρφωση με εισηγητή τον σχολικό νοσηλευτή του 6ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου, κ. Αχιλλέα Κατσίκα. Το θέμα της επιμόρφωσης ήταν: η Επιληψία και η παροχή πρώτων βοηθειών σε άτομα με επιληπτικές κρίσεις. Συνέχεια

Την Τρίτη 20, την Τετάρτη 21 και την Πέμπτη 22 Μαΐου οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Μουσείο Αγγειοπλαστικής Κεραμικής Ανετόπουλου. Συνέχεια

Την Τρίτη 20 και την Τετάρτη 21 Μαΐου τα παιδιά των δύο τμημάτων του 19ου Νηπιαγωγείου Βόλου επισκέφθηκαν το σχολείο μας στα πλαίσια των δράσεων που πραγματοποιούνται για την ομαλή μετάβαση των παιδιών στην επόμενη βαθμίδα. Συνέχεια

Την Τρίτη 20 και την Τετάρτη 21 Mαϊου τα παιδιά των δύο τμημάτων του Νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στο σχολείο μας, μίλησαν με άλλους εκπαιδευτικούς, γνωρίστηκαν με τη διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου και είδαν πολλούς από τους παλιούς συμμαθητές και συμμαθήτριές τους και αλληλεπίδρασαν μαζί τους. Συνέχεια