
Την Τρίτη 7 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν έναν ξεχωριστό θεατρικό μονόλογο αφιερωμένο στη ζωή και το έργο του σπουδαίου Έλληνα ζωγράφου Θεόφιλου Χατζημιχαήλ. Συνέχεια

Την Τρίτη 7 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν έναν ξεχωριστό θεατρικό μονόλογο αφιερωμένο στη ζωή και το έργο του σπουδαίου Έλληνα ζωγράφου Θεόφιλου Χατζημιχαήλ. Συνέχεια

Με αισθήματα χαράς, υπερηφάνειας και συγκίνησης η σχολική μας κοινότητα ανακοινώνει μια σπουδαία επιτυχία!
Στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ju Jitsu, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από τις 11 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025, ο μαθητής μας Αγγελογιαννάκης Ιωάννης εκπροσώπησε επάξια το σχολείο μας και κατέκτησε:
🥇 Χρυσό Μετάλλιο
🥈 Αργυρό Μετάλλιο Συνέχεια

Για να διαβάσετε την ετήσια έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μας μονάδας Συνέχεια

Διευθύντρια: Γεωργία Πατέρη
Υποδιευθύντρια: Βιργινία Κέλλα
Α΄ τάξη: Σεβαστή Γιαννοπούλου
Β΄ τάξη: Βιργινία Κέλλα Συνέχεια

Ο Αγιασμός για την έναρξης ης νέας σχολικής χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 στις 8:30π.μ. στον αύλειο χώρο των δημοτικών σχολείων. Συνέχεια

Την Τετάρτη 11 Ιουνίου, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Γ΄ τάξης αποχαιρέτησαν διαδικτυακά, αλλάζοντας ευχές με τους συνταξιδιώτες τους στο πρόγραμμα “Από τη Μυθολογία στο Διάστημα”, τα παιδιά της Γ τάξης του Αρσάκειου Δημοτικού Σχολείου Ψυχικού. Συνέχεια

Την Πέμπτη 12 Ιουνίου, στις 19:00, θα πραγματοποιηθεί το αφιέρωμα στο σπουδαίο μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη. Στο αφιέρωμα αυτό θα συμμετάσχουν οι μαθήτριες και οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας.
Η γιορτή αποτελείται από τέσσερα μέρη: Συνέχεια

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η οποία φέτος είναι αφιερωμένη στη μάχη ενάντια στα πλαστικά, η Ε΄ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε την Πέμπτη 5 Ιουνίου σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο Πάρκο του Αγίου Κωνσταντίνου στον Βόλο. Συνέχεια

Μια ξεχωριστή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 4 Ιουνίου, στον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από 13 δημοτικά σχολεία της Μαγνησίας. Το σχολείο μας συμμετείχε με τη Γ΄ τάξη, που έδωσε το δικό της δυναμικό «παρών» σε μια υπαίθρια γιορτή αφιερωμένη στην πρόληψη του καπνίσματος και των εξαρτήσεων. Συνέχεια

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών, που τιμάται κάθε χρόνο στις 26 Ιουνίου, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Ε΄ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ξεχωριστή θεατρική παράσταση, στο πλαίσιο δράσεων πρόληψης και αγωγής υγείας. Συνέχεια