
Την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης επισκέφθηκαν το Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας, συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους. Εκεί συμμετείχαν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μέσα από το οποίο γνώρισαν με βιωματικό τρόπο σημαντικές στιγμές της ιστορίας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Συνέχεια








