Αρχεία ανά ημέρα: 25 Μαΐου 2026

«Ποδηλατώντας ΑΣΦΑΛΩΣ με το ΕΣΠΑ»

Την Παρασκευή 22Μαϊου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ΄ και Ε΄ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ποδηλατώντας ΑΣΦΑΛΩΣ με το ΕΣΠΑ», το οποίο υλοποιείται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης, σε συνεργασία με … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις | Σχολιάστε