Αρχεία ανά ημέρα: 12 Μαΐου 2026

Επίσκεψη του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στη Β΄ τάξη

Την Τρίτη 12 Μαΐου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας είχαν τη χαρά να υποδεχτούν εκπροσώπους του Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός.

Δημοσιεύθηκε στη Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2025 - 26, Σχολικές Δράσεις 2025 - 26 | Σχολιάστε