Από το Σιτάρι στο Ψωμί

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ2 τάξης παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό βιωματικό πρόγραμμα: “Από το Σιτάρι στο Ψωμί” Έτσι, είχαν την ευκαρία να βιώσουν τη διαδικασία παραγωγής του ψωμιού, από το όργωμα και τη σπορά μέχρι το ζύμωμα και το ψήσιμο.
Μάθανε για την ιστορία του ψωμιού, την πορεία από τη σπορά μέχρι την κατανάλωση, τα παραδοσιακά γεωργικά εργαλεία, τα είδη ψωμιού και δημητριακών, τα επαγγέλματα που αφορούν στο ψωμί, τη διατροφική του αξία, τη μυθολογία και την ιστορία.
Βάλανε ποδιές και σκουφάκια και ζύμωσαν το ψωμάκι τους σε μικρές λεκανίτσες. Στο τέλος, το γεύτηκαν και ευχαριστήθηκαν.
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Ευφραιμίδης Ηλίας









