Το σχολείο μας συμμετέχει με αντιπροσώπους τους μαθητές της A’ , Β’ και Γ’ τάξης στην παρακάτω δράση, εκφράζοντας την αγάπη των μαθητών μας για όλα τα παιδιά του κόσμου και ιδιαίτερα για τα παιδιά της “Μαύρης Ηπείρου”! Η καλλιτεχνική σύνθεση των μαθητών μας συνοδεύεται μ’ ένα μικρό κείμενο, όπου οι συμμετέχοντες εκφράζουν τις σκέψεις τους …

