Σας υπενθυμίζουμε ότι κάθε Δευτέρα και κάθε Πέμπτη οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/-τριες θα πρέπει να προσέρχονται στο Σχολείο με τη βεβαίωση αρνητικού SELF-TEST. Για να μπουν στον χώρο του Σχολείου τα παιδιά θα πρέπει υποχρεωτικά να έχουν μαζί τους τη φόρμα Δήλωσης αποτελέσματος SELF-TEST από την Πλατφόρμα ή τη Σχολική Κάρτα από την Πλατφόρμα. Δείτε και στα συνημμένα αρχεία που σας διαβιβάσαμε αν δεν έχετε τη …

