Αγγλικά: Όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα

  • Αφύπνιση της δια-πολιτισμικής συνείδησης: Η εκμάθηση μιας άλλης γλώσσας πέραν της μητρικής, είναι πηγή πνευματικής ευεξίας και απόλαυσης καθώς και δίοδος για την διεύρυνση του γνωστικού ορίζοντα του ατόμου και για την επίγνωση άλλων πολιτισμών. Τα γλωσσομαθή άτομα αντιλαμβάνονται καλύτερα τον δικό τους πολιτισμό, δια μέσου της διαδικασίας σύγκρισης και ανάλυσης των φαινομένων και των συμπεριφορών του οικείου πολιτισμού και του πολιτισμού των  άλλων.

  • Βιβλιογραφία

    Bondlin, Chr., M. Candelier et al., 1998, Foreign Languages in Primary and Pre-School Education: A Review of Recent Research within the European Union, CiLT

    Cameron, L., 2001, Teaching Languages to Young Learners, Cambridge:CUP

    Driscoll, P.& D. Frost, 1999, The Teaching of Modern Foreign Languages in the Primary School, London: Routledge

    Eurydice, 2008, Key Data on Teaching Languages at School in Europe, European Commission, pp. 30-31

    Cameron, L, 2003, Challenges in ELT from the expansion in teaching children. ELT Journal, 56 4, 38-396

    Sharpe, K., 2001, Modern Foreign Languages in the Primary Curriculum: the what, why and how of early MFL teaching,  London: Kogan

    Edelenbos,P., R. Johnstone  & Kubanek, A., 2006, The main pedagogical principles underlying the teaching of languages to very young learners: published research, Good practice & Main Principles, European Commission.

    Πηγή: ΠΕΑΠ

    Αφήστε μια απάντηση

    Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση