Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

40 ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Stigmiotypo othonhs 2025 05 11 221545Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό, ανακοινώνουμε ότι η σχολική μας βιβλιοθήκη εμπλουτίστηκε με 40 νέους τίτλους παιδικών βιβλίων, χάρη στην ευγενική προσφορά των Εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.

Η προσφορά αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου και είχε ως στόχο να προσφέρει περισσότερες αφορμές στους μαθητές και τις μαθήτριές μας για να αγαπήσουν το διάβασμα.

Η ανταπόκριση των σχολείων στο κάλεσμα των Εκδόσεων ήταν εντυπωσιακή, με περισσότερα από 500 δημοτικά σχολεία από κάθε γωνιά της Ελλάδας να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για την πρωτοβουλία. Παρά τον μεγάλο αριθμό συμμετοχών, οι Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ αποφάσισαν να προσφέρουν πακέτα βιβλίων σε όλα τα σχολεία που ανταποκρίθηκαν, αναγνωρίζοντας τη σημασία της φιλαναγνωσίας και της ίσης πρόσβασης στην ποιοτική γνώση.

Το πακέτο που παραλάβαμε περιλαμβάνει μια ποικιλία τίτλων: λογοτεχνικά βιβλία, βιβλία γνώσεων και βιβλία συμπεριφοράς, καλύπτοντας έτσι τις πολλαπλές ανάγκες των παιδιών και υποστηρίζοντας τις φιλαναγνωστικές δράσεις του σχολείου μας.

Ευχαριστούμε θερμά τις Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για τη γενναιόδωρη προσφορά τους και για την πολύτιμη συμβολή τους στην ενίσχυση της αγάπης για το βιβλίο και την ανάγνωση.

IMG 20250430 125902

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ-ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ Γ’ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά στη σχολική δράση ευαισθητοποίησης «Η δεύτερη ζωή των ρούχων», που διοργάνωσε ο Δήμος Δράμας στο πλαίσιο της πλατφόρμας Followgreen για τη σχολική χρονιά 2024 – 2025. Η δράση είχε ως στόχο να καλλιεργήσει στα παιδιά τη συνείδηση της επαναχρησιμοποίησης, δίνοντάς τους παράλληλα την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά και να δώσουν «δεύτερη ζωή» στα παλιά τους ρούχα.

Συνολικά συμμετείχαν 4 Νηπιαγωγεία και 7 Δημοτικά σχολεία του Δήμου, μετατρέποντας τις αίθουσες σε καλλιτεχνικά εργαστήρια ανακύκλωσης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, δημιούργησαν έναν εντυπωσιακό δίπτυχο πίνακα με τίτλο «Τα καραβάκια των ευχών στην Αγία Βαρβάρα», χρησιμοποιώντας παλιά ρούχα και ανακυκλώσιμα υλικά. Μέσα από το έργο τους, τα παιδιά απέδωσαν ένα όμορφο μήνυμα αγάπης για τη φύση, το περιβάλλον και την παράδοση της περιοχής μας.

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε ότι το έργο των μαθητών μας κατέκτησε την 3η θέση στον διαγωνισμό, αποσπώντας θερμά σχόλια για τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία που αποτύπωσαν στο καλλιτεχνικό τους αποτέλεσμα.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν με ενθουσιασμό, αποδεικνύοντας πως η τέχνη και η οικολογική συνείδηση μπορούν να συμβαδίσουν με φαντασία και έμπνευση!

Ta karabakia ton eychon sthn Agia Barbara 20250513 232500 COLLAGE

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ

Την Παρασκευή 2 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια ιδιαίτερα σημαντική δράση με θέμα τις “Πρώτες Βοήθειες και την Πρόληψη Ατυχημάτων στο σχολικό περιβάλλον”, σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες, χωρισμένοι σε ηλικιακές ομάδες, παρακολούθησαν τρία δίωρα εκπαιδευτικά προγράμματα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τις δυνατότητές τους. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παραδείγματα και πρακτικές εφαρμογές, ενημερώθηκαν για τον σωστό τρόπο αντίδρασης σε περιπτώσεις ατυχήματος, καθώς και για τρόπους πρόληψης τέτοιων καταστάσεων στην καθημερινότητά τους.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Δ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΔΑΣΑΚΙ

Την Τετάρτη 30 Απριλίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Δ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο γειτονικό δασάκι του σχολείου μας. Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής του Ενεργού Πολίτη, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Αγαπώ και σέβομαι το δάσος», οργανωμένο από την εκπαιδευτική ομάδα «Μικροί Εξερευνητές».

Η δράση ξεκίνησε από τον προαύλιο χώρο του γυμναστηρίου, όπου τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και πήραν μέρος σε ένα συναρπαστικό κυνήγι θησαυρού. Μέσα από γρίφους και στοιχεία, οδηγήθηκαν στο δασάκι, όπου ξεκίνησε η πεζοπορία και η εξερεύνηση του φυσικού περιβάλλοντος.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής και μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, οι μαθητές ήρθαν σε άμεση επαφή με τη χλωρίδα και την πανίδα του τόπου μας, έμαθαν να υπολογίζουν την ηλικία των δέντρων, να προσανατολίζονται με τη βοήθεια πυξίδας αλλά και με φυσικούς τρόπους, όπως ο ήλιος και τα χαρακτηριστικά των φυτών. Εξοικειώθηκαν με βασικές δεξιότητες επιβίωσης, όπως η κατασκευή ασφαλών εστιών φωτιάς, η σωστή τοποθέτηση σκηνών και η δημιουργία απλών κατασκευών από φυσικά υλικά που προσφέρει το δάσος.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΛΕΥΚΟΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Την Τρίτη 29 Απριλίου, οι μαθητές της Ε΄ τάξης και των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο φράγμα των Λευκογείων. Πρόκειται για μια μικρή τεχνητή λίμνη, κρυμμένη ανάμεσα σε ένα εκτεταμένο δάσος φυλλοβόλων,  που εντυπωσιάζει με το φυσικό της κάλλος και την πλούσια πανίδα που φιλοξενεί.Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία, μέσα από την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, να ενημερωθούν για τη χρησιμότητα και τον ρόλο του φράγματος, τόσο στην τοπική κοινότητα όσο και στο ευρύτερο φυσικό οικοσύστημα. Παράλληλα, απόλαυσαν την επαφή με τη φύση, παρατηρώντας το τοπίο και τα στοιχεία της άγριας ζωής της περιοχής.

Η εκπαιδευτική εκδρομή συνεχίστηκε με επίσκεψη στο εργοστάσιο ALFAWOOD, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν σε εγκαταστάσεις που αξιοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μαθαίνοντας για τις σύγχρονες, φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές παραγωγής. Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Ενεργός Πολίτης, προωθώντας την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, την τεχνολογική κατανόηση και την καλλιέργεια υπεύθυνης στάσης απέναντι στη φύση και τους φυσικούς πόρους.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2025-26


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΡΟΦΙΦΩΝ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΥΡΙΩΝ

Το σχολείο μας, για ακόμη μία φορά, συμμετείχε με μεγάλη χαρά στη δράση «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΓΑΠΗ», που διοργανώνει η Τράπεζα Τροφίμων Δράμας ενόψει του Πάσχα.

Οι μαθητές μας ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα προσφοράς και αλληλεγγύης, τοποθετώντας τρόφιμα μακράς διαρκείας στα ειδικά κουτιά με το λογότυπο της Τράπεζας Τροφίμων, τα οποία είχαν τοποθετηθεί σε κοινόχρηστο χώρο του σχολείου μας.

Η συγκεκριμένη δράση ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 11 Απριλίου, οπότε και η ομάδα της Τράπεζας επισκέφθηκε το σχολείο μας για να παραλάβει τα συγκεντρωμένα προϊόντα.

Ως ένδειξη ευγνωμοσύνης, η υπεύθυνη της Τράπεζας Τροφίμων προσέφερε στο σχολείο μας δύο επιτραπέζια παιχνίδια με τίτλο «Βοτανο-μελισσο-παιχνιδίσματα», με στόχο οι μαθητές να γνωρίσουν, μέσα από το παιχνίδι, την αξία της τροφής.

Το επιτραπέζιο δημιουργήθηκε από το αγρόκτημα «Ευκαρπία» αποκλειστικά για την Τράπεζα Τροφίμων και θα διανεμηθεί σε 500 νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά σχετικά με τη σημασία της διατροφής και της βιώσιμης κατανάλωσης.

Ευχαριστούμε θερμά την Τράπεζα Τροφίμων Δράμας για τη γενναιόδωρη προσφορά και τη δυνατότητα που μας έδωσε να εμπλουτίσουμε τη μαθησιακή εμπειρία των παιδιών μας μέσα από το παιχνίδι και την προσφορά.

IMG 20250413 221004

IMG 20250411 124157

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Παρασκευή 11 Απριλίου, τελευταία ημέρα πριν από τις διακοπές του Πάσχα, και το σχολείο μας κινείται σε γιορτινούς, πασχαλιάτικους ρυθμούς.

Μετά τον εκκλησιασμό ορισμένων τμημάτων στον Ιερό Ναό της Ευαγγελίστριας Δράμας, οι μικροί μας μαθητές, μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους, συμμετείχαν σε πασχαλινές δραστηριότητες. Έφτιαξαν πολύχρωμες κατασκευές, έβαψαν αυγά και πήραν μέρος σε διαφορετικά διασκεδαστικά κυνήγια θησαυρών, γεμίζοντας το σχολείο με χαρά, χρώμα και παιδικά χαμόγελα.

IMG 20250414 193126 IMG 20250414 193318

IMG 20250414 192236 20250414 190252 COLLAGE2

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Πασχαλινά κουλουράκια από τους μαθητές της Α’ τάξης

Την Πέμπτη 10 Απριλίου, το σχολείο μας πλημμύρισε με υπέροχες, πασχαλινές μυρωδιές!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Α’ τάξης φόρεσαν τις ποδιές τους, επιστράτευσαν το κέφι, τη δημιουργικότητα και το μεράκι τους και, με τη βοήθεια των δασκάλων τους, ετοίμασαν λαχταριστά πασχαλινά κουλουράκια!

Μπράβο στους μικρούς μας σεφ, που γέμισαν τη σχολική μας κουζίνα με αγάπη, χαμόγελα και αρώματα Πάσχα!