Την Πέμπτη 15 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Β΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στη Πυροσβεστική Υπηρεσία Δράμας και στα Φυτώρια Τριμής.
Στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, οι πυροσβέστες υποδέχτηκαν τα παιδιά με μεγάλη χαρά και προθυμία. Τους μίλησαν για τη σημαντική αποστολή τους και τους έδωσαν χρήσιμες συμβουλές για το πώς πρέπει να αντιδράσουν σε περίπτωση πυρκαγιάς. Είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον ειδικό εξοπλισμό που χρησιμοποιούν, να γνωρίσουν τα οχήματά τους και να μάθουν τις διαφορετικές χρήσεις τους. Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν ερωτήσεις, στις οποίες οι πυροσβέστες απάντησαν με χαρά και υπομονή. Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι της επίσκεψης ήταν όταν τα παιδιά δοκίμασαν να ρίξουν νερό με τη μάνικα, νιώθοντας για λίγο… αληθινοί πυροσβέστες!
Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν τα Φυτώρια Τριμής. Το προσωπικό τους μίλησε για τη σημασία των φυτών στη ζωή μας, τις κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται, και τους έδειξαν από κοντά πολλά διαφορετικά είδη φυτών. Στο τέλος της επίσκεψης, ο κύριος Τριμής χάρισε σε κάθε μαθητή ένα όμορφο βασιλικό, ως αναμνηστικό δώρο.






