Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β’ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΤΡΙΜΗΣ

Την Πέμπτη 15 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Β΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στη Πυροσβεστική Υπηρεσία Δράμας και στα Φυτώρια Τριμής.

Στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, οι πυροσβέστες υποδέχτηκαν τα παιδιά με μεγάλη χαρά και προθυμία. Τους μίλησαν για τη σημαντική αποστολή τους και τους έδωσαν χρήσιμες συμβουλές για το πώς πρέπει να αντιδράσουν σε περίπτωση πυρκαγιάς. Είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον ειδικό εξοπλισμό που χρησιμοποιούν, να γνωρίσουν τα οχήματά τους και να μάθουν τις διαφορετικές χρήσεις τους. Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν ερωτήσεις, στις οποίες οι πυροσβέστες απάντησαν με χαρά και υπομονή. Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι της επίσκεψης ήταν όταν τα παιδιά δοκίμασαν να ρίξουν νερό με τη μάνικα, νιώθοντας για λίγο… αληθινοί πυροσβέστες!

Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν τα Φυτώρια Τριμής. Το προσωπικό τους μίλησε για τη σημασία των φυτών στη ζωή μας, τις κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται, και τους έδειξαν από κοντά πολλά διαφορετικά είδη φυτών. Στο τέλος της επίσκεψης, ο κύριος Τριμής χάρισε σε κάθε μαθητή ένα όμορφο βασιλικό, ως αναμνηστικό δώρο.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ ΣΤΗ Β’ ΤΑΞΗ

Την Τρίτη 13 Μαΐου οι μαθητές της Β’ τάξης είχαν τη χαρά να υποδεχθούν στο σχολείο μας τον Αντιδήμαρχο κ. Κώστα Αμοιρίδη και την εκπαιδευτικό Αγγλικής γλώσσας κ. Ματίνα Παναγιωτελίδου, στο πλαίσιο μιας πολύ ενδιαφέρουσας ενημερωτικής δράσης με θέμα τα αδέσποτα ζώα.

Οι μαθητές άκουσαν με προσοχή τις συμβουλές του κ. Αμοιρίδη σχετικά με τον σωστό τρόπο συμπεριφοράς απέναντι στα αδέσποτα ζώα, καθώς και για το πώς μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στη μείωση του φαινομένου αλλά και στην προστασία τους. Η συζήτηση ήταν ιδιαίτερα διαδραστική, αφού οι μαθητές έκαναν τις δικές τους ερωτήσεις, εκφράζοντας απορίες και σκέψεις, ενώ απάντησαν με ενθουσιασμό και στις ερωτήσεις του κ. Αμοιρίδη.

Στη συνέχεια, η κ. Παναγιωτελίδου μίλησε στα παιδιά για τη δράση των φιλοζωικών οργανώσεων, εστιάζοντας τόσο σε γενικό επίπεδο όσο και στη δράση των τοπικών οργανώσεων εδώ στη Δράμα. Μέσα από παραδείγματα και ιστορίες, τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν ακόμη περισσότερο για το σημαντικό έργο που επιτελείται στην πόλη μας.

Η δράση ολοκληρώθηκε με μια δημιουργική δραστηριότητα: όλοι οι μαθητές συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μία πολύχρωμη αφίσα με θέμα «Τι χρειάζεται ένα αδεσποτάκι;». Η αφίσα εκτίθεται πλέον στον διάδρομο του σχολείου μας και προσκαλεί μικρούς και μεγάλους να την παρατηρήσουν και να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στα ζώα που μας χρειάζονται.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

11 ΜΑΪΟΥ – ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Την Παρασκευή 9 Μαΐου , οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων, μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους, τίμησαν τη Γιορτή της Μητέρας με έναν ξεχωριστό και συγκινητικό τρόπο.

Μέσα από όμορφα παιδικά βιβλία, τραγούδια και συζητήσεις, τα παιδιά μίλησαν για τη σημασία της μητρικής αγάπης και τη μοναδική θέση που έχει η μητέρα στη ζωή κάθε ανθρώπου. Εξέφρασαν με λόγια και σκέψεις αυτό που νιώθουν, με τον πιο γλυκό και αυθόρμητο τρόπο.Με πολλή φαντασία και αγάπη, δημιούργησαν κάρτες και χειροτεχνίες, γεμάτες ευχές και μηνύματα καρδιάς, για να τις προσφέρουν στις μανούλες τους και να τις κάνουν να χαμογελάσουν.

Ήταν μια ημέρα γεμάτη χρώματα, συναισθήματα και παιδική τρυφερότητα.
Χρόνια Πολλά σε όλες τις μητέρες!

IMG cd951cfdc329eae2b43bcb74fe4fc936 V         Β1 - Β2

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Cinematherapy ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ Γ’ ΤΑΞΗ

Μια ξεχωριστή δράση με θέμα την οικολογία και το περιβάλλον πραγματοποιήθηκε στη Γ΄ τάξη του σχολείου μας, στο πλαίσιο του προγράμματος Κινηματοθεραπείας. Η κυρία Ανθή, που συντόνισε τη δράση, σύστησε στα παιδιά τον μαγικό κόσμο του κινηματογράφου και ειδικότερα τις ταινίες μικρού μήκους, τονίζοντας πόσο απαιτητική είναι η δημιουργία τους, αλλά και πόσο ισχυρά μηνύματα μπορούν να μεταδώσουν.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν μια σχετική ταινία μικρού μήκους με οικολογικό περιεχόμενο, την οποία στη συνέχεια ανέλυσαν και συζήτησαν όλοι μαζί. Μέσα από την ταινία, προέκυψαν ενδιαφέροντες προβληματισμοί γύρω από τη σχέση του ανθρώπου με τη φύση, την εκμετάλλευση των ζώων και τη σημασία της διατήρησης της ισορροπίας στα οικοσυστήματα. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που συζητήθηκε ήταν η πιθανή εξαφάνιση των λύκων και οι επιπτώσεις που θα είχε αυτό στην αύξηση του πληθυσμού των λαγών, οδηγώντας σε ανισορροπία του οικοσυστήματος.

Στη συνέχεια, τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα δημιουργικό παιχνίδι ρόλων. Χωρισμένα σε μικρές ομάδες, κάθε παιδί αναλάμβανε τον ρόλο ενός στοιχείου του οικοσυστήματος – όπως ο ήλιος, το νερό, ή ένα δέντρο. Στόχος τους ήταν να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο οικοσύστημα, όπου όλα τα στοιχεία συνδέονταν αρμονικά μεταξύ τους.

Η δράση έκλεισε με ζωγραφική, όπου οι μικροί μας οικολογικοί ερευνητές αποτύπωσαν στο χαρτί το δικό τους οικοσύστημα, αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, αλλά και όσα έμαθαν για τη σημασία της ισορροπίας και του σεβασμού προς τη φύση.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ

Την Παρασκευή 9 Μαΐου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα στους Σχολικούς Αγώνες Στίβου, εκπροσωπώντας επάξια τη σχολική μας μονάδα.

Με έντονο αγωνιστικό πνεύμα, συνεργασία και ήθος, τα παιδιά αγωνίστηκαν δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό, αποδεικνύοντας πως ο αθλητισμός δεν αφορά μόνο τις επιδόσεις αλλά και τη χαρά της συμμετοχής, την προσπάθεια, την επιμονή και την ευγενή άμιλλα.

Θέλουμε να συγχαρούμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και για τις ατομικές και ομαδικές διακρίσεις που σημειώθηκαν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον γυμναστή μας, κ. Γιώργο Παπουτσή, για την καθοδήγηση, την εμψύχωση και την προετοιμασία των παιδιών, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επιτυχία και τη θετική εμπειρία της ημέρας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά! Είμαστε περήφανοι για εσάς!

IMG 20250511 220713 IMG 20250511 220752

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Cinematherapy: ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ ΚΑΙ Β’ ΤΑΞΗ

Την Πέμπτη 8 Μαΐου, οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση με τίτλο Cinematherapy (Κινηματογραφοθεραπεία), η οποία διοργανώνεται από το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας. Το θέμα της δράσης ήταν η φιλία, ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της ζωής των παιδιών.

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ’ ΤΑΞΗΣ

Την Τετάρτη 7 Μαΐου, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί γιατρούς, οι οποίοι επισκέφθηκαν τη Γ’ τάξη στο πλαίσιο ενημέρωσης για τη σωστή στάση του σώματος.

Μέσα από διαλογική συζήτηση, βιωματικά παραδείγματα και διαδραστικές δραστηριότητες, οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν με τρόπο κατανοητό και ευχάριστο για τη σημασία της σωστής στάσης τόσο στο σχολείο όσο και στην καθημερινότητά τους.

Η δράση αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από θέματα υγείας και πρόληψης, προσφέροντάς τους χρήσιμες γνώσεις για τη φροντίδα του σώματός τους.

20250507 212457 COLLAGE

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΑΜΑΣ

Την Τετάρτη 7 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στο κάλεσμα για γνωριμία και συμπόρευση με το Μουσικό Σχολείο Δράμας. Στο πλαίσιο αυτής της δημιουργικής συνεργασίας, συμμετείχαν στη μουσικοθεατρική παράσταση «Λιγγέτα» της Λίνας Κασδάγλη, η οποία ανέδειξε το ταλέντο, τη φαντασία και την ομαδικότητα των παιδιών.

Μετά την παράσταση, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους του σχολείου, να γνωρίσουν από κοντά το έργο και τη λειτουργία ενός Μουσικού Γυμνασίου και να αποκομίσουν πολύτιμες εμπειρίες και εντυπώσεις.

Ήταν μια ημέρα γεμάτη μουσική, δημιουργικότητα και συνεργασία, που άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους!

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
IMG 09d3589b120d344df41c26eceb370d4a V

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β’ ΤΑΞΗΣ

Τη Δευτέρα 5 Μαΐου, τα δύο τμήματα της Β΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή διαδικτυακή δράση με την παιδοψυχολόγο και συγγραφέα κυρία Κατερίνα Κωνσταντίνου. Η παρουσίασή της βασίστηκε στο δίγλωσσο παιδικό βιβλίο της, «Το φοβισμένο βατραχάκι και το ντροπαλό σύννεφο», το οποίο πραγματεύεται με ευαισθησία και δημιουργικότητα τα συναισθήματα του φόβου και της ντροπής.

Η διαδραστική φύση της παρουσίασης έδωσε στα παιδιά τη δυνατότητα να προσεγγίσουν δύσκολα συναισθήματα με τρόπο ευχάριστο και κατανοητό. Μέσα από ιστορίες, κίνηση και ασκήσεις αναπνοής, τα παιδιά οδηγήθηκαν σε μια βιωματική εμπειρία που ενίσχυσε την αυτογνωσία και τη συναισθηματική τους ασφάλεια.

Ο συνδυασμός λόγου, αναπνοής και κίνησης αποτέλεσε ένα πολύτιμο μέσο για να εξερευνήσουν τα παιδιά τη σύνδεση σώματος και ψυχής με δημιουργικό και θετικό τρόπο.

Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θεματικές ενότητες «Τα συναισθήματα» και «Το βιβλίο», στοχεύοντας αφενός στην ενίσχυση της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών μέσα από σύγχρονες, παιδαγωγικά τεκμηριωμένες προσεγγίσεις και αφετέρου στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και στη γνωριμία των παιδιών με σύγχρονους δημιουργούς της παιδικής λογοτεχνίας.

 

 

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ, ΔΡΩ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΤΟ Δ’1 ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

“Μαθαίνω για το δάσος, δρω, δημιουργώ” – Το Δ1 γίνεται ενεργός πολίτης του περιβάλλοντος!

Το τμήμα Δ1 ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία το πρόγραμμα του ενεργού πολίτη “Μαθαίνω για το δάσος, δρω, δημιουργώ”, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως η γνώση μπορεί να συνδυάζεται με δράση, δημιουργικότητα και περιβαλλοντική συνείδηση.

Τα παιδιά ταξίδεψαν νοερά στο μαγικό κόσμο του δάσους μέσα από αναζητήσεις πληροφοριών, παρακολούθηση βίντεο, ανάγνωση παραμυθιών και γόνιμες συζητήσεις στην τάξη. Με ενθουσιασμό και φαντασία, αποτύπωσαν όσα έμαθαν με ζωγραφιές και κατασκευές, δημιουργώντας:

  • Ταΐστρες για πουλιά
  • Ξύλινες ταμπέλες με κανόνες προστασίας του δάσους
  • Μαγνητάκια με μηνύματα ευαισθητοποίησης
  • Καρτέλες με τον “Δεκάλογο του Δάσους”, τις οποίες πρόσφεραν στο τμήμα Γ2, μοιράζοντας τη γνώση και το μήνυμα της οικολογικής υπευθυνότητας.

Παράλληλα, συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις, ερχόμενοι πιο κοντά στη φύση και ενισχύοντας τον σεβασμό και την αγάπη τους για το φυσικό περιβάλλον. Οι εμπειρίες αυτές αποτυπώθηκαν σε προσωπικές καταγραφές, εντυπώσεις και συναισθήματα, δείχνοντας πόσο βαθιά άγγιξε τα παιδιά η επαφή με τη φύση.

Το πρόγραμμα ανέδειξε τη σημασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και του ενεργού ρόλου των μαθητών στην προστασία του περιβάλλοντος, προσφέροντας ταυτόχρονα χαρά, συνεργασία και δημιουργικότητα.