Την Τετάρτη 9 Απριλίου, οι μαθητές της Β’ 1 τάξης έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία που συνδύασε τη γλωσσική εξάσκηση με τη δημιουργική μάθηση και τη χαρά της ομαδικής συνεργασίας. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, οι μαθητές συμπλήρωσαν τα ρήματα της συνταγής στην προστακτική έγκλιση. Η δράση όμως δεν έμεινε στη θεωρία! Αφού ολοκλήρωσαν τη γλωσσική τους άσκηση, φόρεσαν τα γάντια τους, συγκέντρωσαν τα απαραίτητα υλικά και, χωρισμένοι σε δύο ομάδες, έβαλαν όλο τους το μεράκι για να ακολουθήσουν βήμα προς βήμα τη συνταγή. Το αποτέλεσμα ήταν δύο υπέροχα, μοσχομυριστά κέικ με ινδοκάρυδο, που γέμισαν την τάξη με αρώματα και χαμόγελα. Ύστερα από τόσο κόπο και συνεργασία, οι μικροί μας μάγειρες απόλαυσαν με ενθουσιασμό τα γλυκά τους δημιουργήματα.
Συνέχεια ανάγνωσης “Κέικ με ινδοκάρυδο από τους μαθητές της Β’ 1 τάξης”

















