Την Τετάρτη 28 Μαΐου, το σχολείο μας γέμισε με παιδικά χαμόγελα και ενθουσιασμό, καθώς υποδεχθήκαμε τους μικρούς μας φίλους από το νηπιαγωγείο, οι οποίοι πρόκειται να φοιτήσουν στην Α΄ τάξη την επόμενη σχολική χρονιά.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τους χώρους του σχολείου, να δουν τις αίθουσες διδασκαλίας, τη βιβλιοθήκη, το προαύλιο και να γνωρίσουν τους δασκάλους και το προσωπικό του σχολείου. Ιδιαίτερη χαρά ένιωσαν όταν συνάντησαν ξανά τους περσινούς τους φίλους, που πλέον φοιτούν στην Α΄ τάξη, και μίλησαν μαζί τους για τις εμπειρίες τους στο δημοτικό.
Μέσα από μια όμορφη και διαδραστική συζήτηση, τα παιδιά μίλησαν για τις ομοιότητες και τις διαφορές ανάμεσα στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο, εκφράζοντας τις απορίες για όσα τα περιμένουν.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια δημιουργική συνεργασία: παιδιά από το νηπιαγωγείο και την Α΄ τάξη εργάστηκαν μαζί για να κατασκευάσουν ένα κοινό έργο, το οποίο θα τους θυμίζει αυτή την ξεχωριστή μέρα της πρώτης τους γνωριμίας με το δημοτικό.
Η δράση αυτή είχε ως στόχο τη διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο νέο σχολικό περιβάλλον, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και τη θετική στάση απέναντι στο σχολείο.
Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου για την συνεργασία και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο σημαντικό έργο τους. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε και επίσημα τα παιδιά στην Α΄ τάξη το Σεπτέμβριο!










