Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α’ ΤΑΞΗΣ

Την Τετάρτη 28 Μαΐου, το σχολείο μας γέμισε με παιδικά χαμόγελα και ενθουσιασμό, καθώς υποδεχθήκαμε τους μικρούς μας φίλους από το νηπιαγωγείο, οι οποίοι πρόκειται να φοιτήσουν στην Α΄ τάξη την επόμενη σχολική χρονιά.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τους χώρους του σχολείου, να δουν τις αίθουσες διδασκαλίας, τη βιβλιοθήκη, το προαύλιο και να γνωρίσουν τους δασκάλους και το προσωπικό του σχολείου. Ιδιαίτερη χαρά ένιωσαν όταν συνάντησαν ξανά τους περσινούς τους φίλους, που πλέον φοιτούν στην Α΄ τάξη, και μίλησαν μαζί τους για τις εμπειρίες τους στο δημοτικό.

Μέσα από μια όμορφη και διαδραστική συζήτηση, τα παιδιά μίλησαν για τις ομοιότητες και τις διαφορές ανάμεσα στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο, εκφράζοντας τις απορίες για όσα τα περιμένουν.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια δημιουργική συνεργασία: παιδιά από το νηπιαγωγείο και την Α΄ τάξη εργάστηκαν μαζί για να κατασκευάσουν ένα κοινό έργο, το οποίο θα τους θυμίζει αυτή την ξεχωριστή μέρα της πρώτης τους γνωριμίας με το δημοτικό.

Η δράση αυτή είχε ως στόχο τη διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο νέο σχολικό περιβάλλον, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και τη θετική στάση απέναντι στο σχολείο.

Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου για την συνεργασία και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο σημαντικό έργο τους. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε και επίσημα τα παιδιά στην Α΄ τάξη το Σεπτέμβριο!

Kaloshrthate

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

“ΜΙΛΑ” – ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤ’ ΤΑΞΗ

Η ταινία μικρού μήκους «ΜΙΛΑ» είναι ένα έργο δημιουργημένο από τους μαθητές του σχολείου μας, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει και να αφυπνίσει ενάντια στον σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό.

Με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους μαθητές μας, η ταινία δίνει φωνή στα παιδιά – σε αυτούς που έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο με την ευαισθησία, την αυθεντικότητα και την ειλικρίνειά τους.

Η υλοποίηση της ταινίας αποτέλεσε μια βιωματική δράση, μέσα από την οποία τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν, να προβληματιστούν και να γίνουν οι ίδιοι φορείς αλλαγής. Το μήνυμα είναι σαφές: Μίλα! Για σένα. Για εκείνον. Για όλους.

Η δημιουργία της ταινίας δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την πολύτιμη συμβολή πολλών ανθρώπων:

  • Ευχαριστούμε θερμά τον μουσικό του σχολείου μας, Ευγένιο Κιορίδη, για τη μουσική επιμέλεια και τον συντονισμό της χορωδίας, που πλαισίωσε συναισθηματικά κάθε σκηνή.
  • Ευχαριστούμε τη δασκάλα της τάξης, Νόπη Νικολαΐδου, για την αμέριστη στήριξη και δημιουργική συνεργασία καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου.
  • Τη Διευθύντρια του σχολείου μας, κα Σοφία Μποκάρη, και τον Σύλλογο Διδασκόντων για την ενθάρρυνση και υποστήριξή τους από την πρώτη στιγμή.
  • Τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την κάλυψη των εξόδων παραγωγής, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πόσο ουσιαστική είναι η συμβολή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Ένα μεγάλο “μπράβο” στον Michael Daniel Vamvakas για το εξαιρετικό μοντάζ και την καλλιτεχνική του ματιά, που απογείωσε το τελικό αποτέλεσμα.

 Όταν τα παιδιά μιλούν, πρέπει να τα ακούμε.

ΜΙΛΑ. Για σένα. Για εκείνον. Για όλους.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ.
ΜΙΛΑ- ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤ’ ΤΑΞΗ

Την Τετάρτη 27 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Στ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε βιωματικές συναντήσεις με θέμα «Μετάβαση στο Γυμνάσιο», που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δράμας «ΔΡΑΣΗ».

Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν σε ένα κλίμα ανοιχτού διαλόγου και αλληλεπίδρασης, προσφέροντας στους μαθητές τη δυνατότητα να εκφράσουν τις σκέψεις, τις ανησυχίες και τις προσδοκίες τους για τη νέα αυτή φάση της σχολικής τους ζωής.

FB IMG 1748447978295

FB IMG 1748447985260

FB IMG 1748447982341

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΤΡΙΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Τη Δευτέρα 26 Μαΐου, το σχολείο μας πραγματοποίησε με επιτυχία την τρίτη άσκηση σεισμού για τη φετινή σχολική χρονιά, στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των μαθητών σε θέματα αντισεισμικής προστασίας και προετοιμασίας για φυσικές καταστροφές. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, οι μαθητές όλων των τάξεων ανταποκρίθηκαν με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και απόλυτη συνέπεια, ακολουθώντας με ακρίβεια τις οδηγίες των εκπαιδευτικών και εφαρμόζοντας τις κατάλληλες ενέργειες αυτοπροστασίας. Η απομάκρυνση από τις αίθουσες πραγματοποιήθηκε με τάξη και ψυχραιμία, όπως προβλέπεται από το σχέδιο έκτακτης ανάγκης.

IMG 20250526 112624 IMG 20250526 112635

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ:ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΓΩΤΟΥ ΚΡΙ ΚΡΙ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ

Μια αξέχαστη εμπειρία είχαν οι μαθητές των τάξεων Α’ και Στ’ του σχολείου μας την Παρασκευή 23 Μαΐου, κατά την επίσκεψή τους στο θεματικό πάρκο και μουσείο του Εργοστασίου Παγωτού Κρι Κρι στις Σέρρες. Η εκδρομή αυτή συνδύασε τη μάθηση με τη διασκέδαση, ταξιδεύοντας μικρούς και μεγάλους στην ιστορία και την παραγωγή του αγαπημένου μας γλυκίσματος: του παγωτού!

Η ξενάγηση ξεκίνησε με ένα ταξίδι στον χρόνο, στις Σέρρες του 1950. Σε ένα καλαίσθητο σκηνικό, τα παιδιά βρέθηκαν μπροστά στην αναπαράσταση του πρώτου καταστήματος της Κρι Κρι. Εκεί, αφέθηκαν στη αφήγηση της ιστορία της παραγωγής παγωτού εκείνης της εποχής. Ακολούθησε μια εντυπωσιακή 4D προβολή, μέσα από την οποία οι μαθητές έμαθαν για την προέλευση του γάλακτος που χρησιμοποιείται στα προϊόντα της Κρι Κρι, από τις αγελάδες της λίμνης Κερκίνης. Η περιήγηση συνεχίστηκε με την παρουσίαση μιας ψηφιακής προσωμοίωσης του εργοστασίου, όπου τα παιδιά παρακολούθησαν τη σύγχρονη διαδικασία παραγωγής παγωτού, με τα ειδικά μηχανήματα και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται σήμερα. Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με τον πιο απολαυστικό τρόπο. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους παγωτό, επιλέγοντας ανάμεσα σε βανίλια, σοκολάτα ή φράουλα και προσθέτοντας ό,τι λιχουδιά επιθυμούσαν!

Χαμόγελα, ενθουσιασμός και… παγωμένα κυπελλάκια γέμισαν τον χώρο. Χωρίς αμφιβολία, πρόκειται για την πιο γλυκιά εκδρομή που έχουν κάνει μέχρι σήμερα — και φυσικά, παιδιά και εκπαιδευτικοί “περάσανε ζάχαρη”!

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ followgreen

Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας κέρδισε το 3ο Βραβείο στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης Followgreen. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε χάρη στη συνεργασία του Δήμου Δράμας με την ψηφιακή πλατφόρμα Followgreen και είχε ως στόχο την προστασία του περιβάλλοντος.

Η απονομή των βραβείων έγινε την Τετάρτη 21 Μαΐου σε ειδική εκδήλωση στο πάρκινγκ του Αθλητικού Πολιτιστικού Κέντρου “Δημήτριος Κραχτίδης”, όπου μαθητές και σχολεία τιμήθηκαν για τη συμμετοχή και την προσπάθειά τους.

Οι μαθητές μας συγκέντρωσαν πόντους ανακυκλώνοντας σωστά υλικά μέσα στο σχολείο, δείχνοντας έτσι πόσο νοιάζονται για το περιβάλλον και την ανακύκλωση.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους, στους γονείς για την υποστήριξή τους και στους εκπαιδευτικούς για την καθοδήγηση και τη βοήθειά τους σε αυτή την προσπάθεια!

IMG 20250529 085317IMG 20250529 085259

followgreen

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΑΛΙΣΤΡΑΤΗΣ

Την Τρίτη 20 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από τις εκπαιδευτικούς τους, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο εντυπωσιακό Σπήλαιο της Αλιστράτης, στον νομό Σερρών. Με τη βοήθεια της ξεναγού, οι μαθητές περιηγήθηκαν στους θαλάμους του σπηλαίου, περπάτησαν ανάμεσα σε σταλακτίτες και σταλαγμίτες, και έμαθαν πώς σχηματίζονται αυτά τα μοναδικά γεωλογικά φαινόμενα. Μέσα από την ξενάγηση γνώρισαν, επίσης, πτυχές της ζωής που φιλοξενείται στο σπήλαιο και τη σημασία της προστασίας του υπόγειου φυσικού κόσμου.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΑΜΙΣΟ

Τη Δευτέρα 19 Μαΐου, στα γήπεδα της Νέας Αμισού, πραγματοποιήθηκαν οι σχολικοί αγώνες ποδοσφαίρου των Δημοτικών Σχολείων, που διοργανώθηκαν από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας.Το σχολείο μας συμμετείχε με ομάδα αγοριών και κοριτσιών, οι οποίες αγωνίστηκαν με ενθουσιασμό, αθλητικό ήθος και εξαιρετική απόδοση. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν, δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό! Ένα ακόμη μεγαλύτερο μπράβο αξίζει στον γυμναστή του σχολείου μας και προπονητή των ομάδων, κ. Γιώργο Παπουτσή, ο οποίος, πέρα από την άρτια προετοιμασία και οργάνωση των παιδιών, βρίσκεται πάντα δίπλα τους για να τα εμψυχώνει, να τα καθοδηγεί και να τους δίνει δύναμη και αυτοπεποίθηση.

20250520 224735 COLLAGE

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ

Την Παρασκευή 16 Μαΐου αποχαιρετήσαμε με ένα όμορφο και συγκινητικό πάρτι έναν αγαπημένο μας μαθητή. Μετά από τρία χρόνια στο σχολείο μας, ο μαθητής μας υιοθετήθηκε από δύο υπέροχους ανθρώπους και σύντομα θα ξεκινήσει μια νέα ζωή στα Ιωάννινα.Όλοι οι συμμαθητές του, οι δάσκαλοι και το προσωπικό του σχολείου του ευχήθηκαν με αγάπη «καλή αρχή» και του χάρισαν όμορφες αναμνήσεις. Οι δάσκαλοί του, θέλοντας να του προσφέρουμε κάτι ξεχωριστό, του κάναμε δώρο κάτι από την αγαπημένη του ομάδα – κάτι που τον έκανε πολύ χαρούμενο!

Αγαπημένε μας, σου ευχόμαστε να έχεις μια ζωή γεμάτη αγάπη, ασφάλεια και χαμόγελα. Μην ξεχάσεις ποτέ πόσο σε αγαπήσαμε και πόσο περήφανοι είμαστε για εσένα. Καλή αρχή στο νέο σου ταξίδι!

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Ε’ ΚΑΙ ΣΤ’ ΤΑΞΗ

Την Παρασκευή 16 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, στη Βέροια, σε μια επίσκεψη που συνδύασε γνώση, ιστορία και θαυμασμό για την πολιτιστική μας κληρονομιά. Κατά την περιήγησή τους στον χώρο, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα σπουδαία ευρήματα των βασιλικών τάφων, θαύμασαν τον τάφο του Φιλίππου Β΄ και γνώρισαν από κοντά σημαντικά εκθέματα που αναδεικνύουν το μεγαλείο της αρχαίας Μακεδονίας.