ΕΥΧΕΣ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών εύχεται σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, τους γονείς και τους κηδεμόνες τους Χρόνια Πολλά με υγεία και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος.

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.