Τα παιδιά μας, συγγραφείς…

Το παραμύθι των παιδιών μας, εκδόθηκε …επίσημα!

Ειδικότερα,  οι μαθητές/τριες της φετινής Β΄ τάξης,  είχαν βραβευτεί , στην Α΄τάξη, με το 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ όταν συμμετείχαν στο Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Με πολύ μεγάλη χαρά, παραλάβαμε σήμερα το ΒΙΒΛΙΟ  (ISBN: 978-618-84193-2-2) που περιέχει όλα τα  Παραμύθια που διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό Παραμυθιού με τίτλο “Ένα Ουράνιο Τόξο στην Αυλή μου!”.

Το δικό μας βρίσκεται στις σελίδες 23-26.

Μπράβο στα παιδιά, στους συγγραφείς μας!!!

Συγχαρητήρια στις δασκάλες τους, Ευαγγελία Αναστασοπούλου και Λία Κουλιάμπα!!!

 

Πατήστε στον επόμενο σύνδεσμο για να μελετήσετε όλα το Βιβλίο:

https://www.calameo.com/books/005963509c5e4fda26ece

1 2 1 2b

3   4 5 6

7 page 0001

 

 

 

 

 

 

 

η διευθύντρια

Κ. Κανάρη

 

Εργασίες Βελτίωσης Δομών

Γνωστοποιούμε ότι  κατά τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας δύο (2) σημαντικές Εργασίες με σκοπό τη βελτίωση των δομών:

  1. Αντικατάσταση των τεσσάρων (4) παραθύρων των παιδικών τουαλετών. Τα καινούρια παράθυρα εξασφαλίζουν τον καλό  αερισμό του χώρου σύμφωνα με τους ενδεδειγμένους κανόνες υγιεινής.
  1. Αντικατάσταση όλης της ‘οροφής’ της πέργκολας. Η ξυλεία της πέργκολας είχε φθαρεί και είχε κυρτώσει (παρά τις εργασίες συντήρησης) με ενδεχόμενο κίνδυνο να προκληθεί ατύχημα.

Πλέον, η ‘οροφή’ της   πέργκολας αποτελείται από στιβαρά ξύλινα δοκάρια που έχουν μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο και παρέχουν, υπό τη σκιά τους,  πολύ καλές συνθήκες ανάπτυξης των σχολικών  δράσεων .

Αμφότερα τα έργα είχαν ζητηθεί/προταθεί από το Σύλλογο Διδασκόντων  και υλοποιήθηκαν από τους αρμόδιους φορείς ( διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου).

η διευθύντρια

Δρ Κυριακή Κανάρη

2025. Pergkola   2025. Parathyra toyaleton

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Και φέτος, τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ενίσχυσαν σημαντικά τα παιδιά μας!

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι θεματικές: “τα Συναισθήματά μου”,  Μία παρέα στο σχολείο”, “Δικαιώματα των Παιδιών”,  “Κοινωνική ενσυναίσθηση”, ” Συμπερίληψη”,  “Αλληλοσεβασμός- αποδοχή διαφορετικότητας- όχι στον εκφοβισμό” .

  ekfobismos 2                  ekfobismos1

ekfobismos 3

Γιορτή της Άνοιξης στο σχολείο μας, Κυριακή 4 Μαΐου, 11:00-14:00

IMG 20250502 074611

Υποστήριξη στο έργο του 5ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου

Σας ενημερώνουμε ότι το Νηπιαγωγείο μας, το 5ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου,  συμμετέχει στο διαγωνισμό BRAVO SCHOOLS  με το πρόγραμμα “Σκέψου πέρα από τον κάδο: Δημιουργώντας Παιχνίδια από Ανακυκλώσιμα Υλικά”.
Στα πλαίσια του διαγωνισμού οι συμμετοχές των σχολείων τίθενται σε ανοικτή για το κοινό ψηφοφορία η οποία θα καθορίσει, εν μέρει, τους νικητές.
Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, αλλά η σημασία της τεράστια! Με τη δική σας συμμετοχή:
• Δίνουμε στα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας το κίνητρο να συνεχίσουν να ονειρεύονται  και να προσπαθούν.
• Δείχνουμε έμπρακτα ότι η προσπάθεια, η συνεργασία και το ταλέντο επιβραβεύονται.
• Αναδεικνύουμε το 5ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου και τη δυναμική της σχολικής μας κοινότητας.

Σας καλούμε θερμά να ψηφίσετε καθώς κάθε ψήφος είναι ένα μήνυμα στήριξης στα παιδιά μας!

Ο σύνδεσμος για την ψηφοφορία είναι

https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/bravo-schools-voting

και τα απαιτούμενα βήματα

1) Επιλογή «Εφαρμοσμένα σενάρια/καινοτόμα προγράμματα» στην ετικέτα  ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

2) Επιλογή «ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ» στην ετικέτα  ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

3) Αναζήτηση  «5ο Νηπιαγωγείο Αμαρουσίου» στις ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

4)  Επιλογή «ΨΗΦΙΖΩ»  (ζητούνται  κάποια στοιχεία για να θεωρηθεί έγκυρη η ψήφος).

practice sg2020 084543500 1743274807 teach main

Συναισθηματική Νοημοσύνη

Και φέτος επιμείναμε στην ανάπτυξη υγιών σχέσεων, στην αποδοχή ΟΛΩΝ ανεξάρτητα από τα ατομικά του χαρακτηριστικά , στην ενσυναίσθηση, στην επίλυση των παιδικών συγκρούσεων με υπευθυνότητα και συνεργατικό τρόπο. Αυτές τις Δεξιότητες, τις ενισχύσαμε /καλλιεργήσαμε μέσα από πληθώρα και ποικιλία δράσεων. Ήρθε λοιπόν η ώρα να καταγράψουμε (ανώνυμα) και την πρόοδο των παιδιών σε αυτές τις Δεξιότητες, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι την παρατηρούμε καθημερινά και χαιρόμαστε για την  αρμονία που εκπέμπουν στο σχολικό χώρο.

Μία ευχάριστη, λοιπόν, δραστηριότητα  μέσα στην τάξη για το κάθε παιδί ξεχωριστά:

«Μιλάω για τον εαυτό μου»

Ενδεικτικά Έργα των παιδιών:

Synaisthhmata 3 1 Synaisthhmata 4 1 Synaisthhmata 2 1 Synaisthhmata 6 1 Synaisthhmata 4

 

 

Εκδήλωση: “Δημιουργία κοινοτήτων χωρίς ηλικιακούς  αποκλεισμούς”

                                                                        ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Τίτλος: Ανοιχτή  εκδήλωση-επιμόρφωση με θέμα: “Δημιουργία κοινοτήτων χωρίς ηλικιακούς  αποκλεισμούς” υπό την αιγίδα CIVIS-ΕΚΠΑ

Θεματική: Το θέμα αναφέρεται στη διαγενεακή επικοινωνία, η οποία αποσκοπεί στην  επικοινωνία των ανθρώπων διαφορετικών ηλικιών, ώστε να ζουν αρμονικά

Κοινό: γονείς, εκπαιδευτικοί και παιδιά

Υπεύθυνη της εκδήλωσης: κα Δανιά Ασπασία, Επίκουρη καθηγήτρια της ΣΕΦΑΑ-ΕΚΠΑ

Χρόνος- Τόπος: Τετάρτη 30-04-2025 και ώρα 18.30 στην  αίθουσα εκδηλώσεων του 6ου Δ. Σχ. Αμαρουσίου

Ταυτόχρονα θα γίνεται  ζωντανή μετάδοση μέσω της διεύθυνσης  https://shorturl.at.hjuQL

   Δελτίο_Τύπου_Open_Lab_CIVIS

EKDHLOSH

Επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη Αμαρουσίου: Δ τάξη

Οι μαθητές/-τριες ενημερώθηκαν για τις φυσικές καταστροφές, όπως σεισμούς, πλημμύρες και πυρκαγιές, καθώς και για τους τρόπους αντιμετώπισής τους. Μέσα από ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και διαδραστικά πειράματα, κατανόησαν τις δυνάμεις της φύσης και τη σημασία της πρόληψης. Εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από τα πειράματα που εξηγούσαν φαινόμενα, όπως η διάβρωση του εδάφους και η δημιουργία ηφαιστείων.

Τι αποκόμισαν:

  • Βασικές γνώσεις για τη λειτουργία της φύσης.
  • Συνειδητοποίηση της ανάγκης προστασίας του περιβάλλοντος από ανθρώπινες παρεμβάσεις.

 

Σχολικός κήπος

Έτοιμος και ο μικρός μας κήπος.

Σημαντική εμπειρία συντήρησης της φυτικής ζωής.

2 4 1 3

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών/τριών στην Α τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025_2026

Το ενημερωτικό υλικό για  τη «Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών/τριών στην Α τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025_2026» είναι το ακόλουθο:

Εγκύκλιος 117162_ΕΓΓΡΑΦΕΣ_ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ Ν4800

ΕΞΕ – 42358 – 2025 – Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών_τριών στην Α τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2025_2026

ΣΥΝ_42358_ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ _2025_26

η διευθύντρια

Δρ Κυριακή Κανάρη

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση