Ευχαριστήριο μήνυμα προς το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ

Ευχαριστούμε θερμά την Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων
για την ΔΩΡΕΑ έξι  (6) βιντεοπροβολέων
που τοποθετήθηκαν ήδη σε αίθουσες διδασκαλίας συμβάλλοντας έτσι στην υποστήριξη της ποιοτικής
μαθησιακής διαδικασίας.

Για το  Σύλλογο Διδασκόντων του
8ου Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Η Διευθύντρια
Δρ Κυριακή Κανάρη

Εγγραφή- Εισαγωγή στα Εκκλησιαστικά και Καλλιτεχνικά Γυμνάσια

Ενημερωτικό Σημείωμα

Αγαπητοί γονείς –  κηδεμόνες των μαθητών της Στ΄ Τάξης

Σας γνωστοποιούμε μέρος των Εγκυκλίων που  παραλάβαμε και αφορούν στη Διαδικασία Εισαγωγής- Εγγραφής  μαθητών στην Α΄  Τάξη Γυμνασίου των

  • Εκκλησιαστικών Σχολείων
  • Καλλιτεχνικών Γυμνασίων

για το σχολικό έτος 2017-18.

[important]Ενημερωτικό Σημείωμα για ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΆ και ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΆ ΓΥΜΝΑΣΙΑ, 2017-18

Εγκύκλιος για τα ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ 2017-18

Εγκύκλιος για τα ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 2017-2018[/important]

 

Η Διευθύντρια

Δρ Κ. Κανάρη

Βοηθητικό προσωπικό μέσω του Δήμου Αμαρουσίου

Ανέλαβε υπηρεσία ο κ. Γιώργος Ε., ο οποίος προσλήφθηκε στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Κοινωφελούς Απασχόλησης με την ειδικότητα «ΔΕ Γενικών Καθηκόντων». Ο κ. Γιώργος εντάσσεται στο βοηθητικό προσωπικό του σχολείου και θα συμβάλλει, με τον υποστηρικτικό του ρόλο,  στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.

Εισαγωγή μαθητών στα Πειραματικά, Πρότυπα και Μουσικά Σχολεία για το σχ. έτ. 2017-18

Αγαπητοί γονείς –  κηδεμόνες των μαθητών της Στ΄ Τάξης

 

Σας γνωστοποιούμε ότι η εγγραφή του παιδιού σας στο οικείο (σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας) Γυμνάσιο γίνεται υπηρεσιακά, χωρίς τη δική σας μεσολάβηση. Εάν όμως επιθυμείτε την εισαγωγή του παιδιού σας σε κάποιο

  • Πειραματικό ή Πρότυπο Σχολείο
  • Μουσικό Σχολείο

θα πρέπει να δράσετε ανεξάρτητα.

 

Στο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ που ακολουθεί, γνωστοποιούμε μέρος των σχετικών Εγκυκλίων που  παραλάβαμε και αφορούν στη Διαδικασία Εισαγωγής- Εγγραφής – Επιλογής μαθητών στα προαναφερόμενα Γυμνάσια.

[warning]ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για την εισαγωγή μαθητών στα Πειραματικά, Πρότυπα και Μουσικά Σχολεία για το σχ. ετ. 2017-2018[/warning]

Επιπλέον παραθέτουμε  το πλήρες σχετικό υλικό.

Η Διευθύντρια

Δρ Κ. Κανάρη

Ενημερωτική Επιστολή: απαραίτητες ενέργειες γονέων

Αγαπητοί γονείς –κηδεμόνες,

Σκοπός της παρούσας επιστολής είναι η ενημέρωσή σας για ενέργειες που πρέπει να γίνουν αναφορικά με τη φοίτηση του παιδιού σας στο δημοτικό σχολείο την επόμενη σχολική χρονιά.

[warning]Ενημερωτική Επιστολή: απαραίτητες ενέργειες γονέων[/warning]

Επισυνάπτονται:

Η ‘Χημεία’ ανάμεσα σε γονείς και εκπαιδευτικούς εις όφελος των μαθητών!

Στις 4 και 5 Μαΐου,  μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας παρουσίασε στους μαθητές της Έκτης τάξης τον τρόπο παρασκευής σαπουνιού.

Ειδικότερα, η κα Μαρία Παπαχρήστου – Μίχα, αφού εκδήλωσε την επιθυμία της και τη διαθεσιμότητά της  να εξηγήσει στα εκτάκια πώς φτιάχνεται το σαπούνι, συνεργάστηκε  με τους εκπαιδευτικούς για την εκτέλεση του προγράμματος. Ενώ λοιπόν εκείνη παρουσίαζε τα χημικά φαινόμενα της διαδικασίας, οι μαθητές συμμετείχαν ενθουσιασμένοι.

Έτσι, τα παιδιά εντρύφησαν στη Χημεία με ενδιαφέροντα, διασκεδαστικό και παραγωγικό τρόπο. Μάλιστα, ζήτησαν από την κα Μίχα, σε επόμενο χρόνο,  να εξελίξουν την παρασκευή σαπουνιού.

Ταυτόχρονα, Σύλλογος Διδασκόντων και Σύλλογος Γονέων-Κηδεμόνων χάρηκαν τη συνεργασία, η οποία χαρακτηρίζει γενικότερα τις άριστες σχέσεις που καλλιεργούν αμφότεροι.

Ευχαριστούμε το Σ.Γ.Κ. και ειδικότερα την κα Μαρία Παπαχρήστου – Μίχα για το μάθημα Χημείας!

 

 

Η-κα-Μαρία-Παπαχρήστου-Μίχα-εξηγεί.

Η κα Μαρία Παπαχρήστου-Μίχα εξηγεί

Η-κα-Μαρία-Παπαχρήστου-Μίχα-μαγειρεύει.

Η κα Μαρία Παπαχρήστου-Μίχα παρασκευάζει.

 

 

 

Οι μαθητές διασκεδάζουν μαθαίνοντας (α)

Οι μαθητές μαθαίνουν διασκεδάζοντας (α)

 Οι μαθητές διασκεδάζουν μαθαίνοντας (β)


Οι μαθητές μαθαίνουν διασκεδάζοντας (β)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ σχ. έτ. 2017-18

Ανακοινώνεται  ότι στην Πρώτη (Α΄) Τάξη του Δημοτικού θα φοιτήσουν τη σχολική χρονιά 2017-18 οι μαθητές που γεννήθηκαν στο χρονικό διάστημα από 1-1-2011 έως 31-12-2011.

Οι εγγραφές  θα πραγματοποιούνται τις εργάσιμες μέρες από 2 μέχρι 19 Μαΐου 2017 και ώρα 9:30- 12:00 π.μ.

Στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου εγγράφονται αποκλειστικά και μόνο οι μαθητές που διαμένουν εντός των ορίων της περιφέρειας του σχολείου (άρθρο 1, Π.Δ. 201/98), όπως αυτή απεικονίζεται στο  σχετικό χάρτη.

 

[important]

Επισυνάπτονται:

[/important]

 

Τα Κάλαντα του Λαζάρου από το 5ο Νηπιαγωγείο

Την Παρασκευή 7-4-2017, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας, του 5ου Νηπ. Αμαρουσίου, προσήλθαν στο σχολείο συνοδευόμενα από την Προϊσταμένη κα Χρυσηίδα Φράγκου, τις νηπιαγωγούς και μητέρες.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν να τραγουδήσουν τα Κάλαντα του Λαζάρου, ενώ η δράση εντασσόταν στα πλαίσια του προγράμματος της «ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό».

Όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού συγκεντρώθηκαν στην αυλή και ‘αγκάλιασαν’ τα νήπια. Αυτά, με καμάρι και ζωντάνια, τραγούδησαν τα Κάλαντα και ευχήθηκαν «Καλό Πάσχα». Όλοι τα χειροκρότησαν δυνατά και ανταπόδωσαν τις ευχές.

Η διευθύντρια και ο υποδιευθυντής μοίρασαν ‘καλούδια’ (μπισκότα, σοκολάτες, κ.τ.λ.), σύμφωνα με το έθιμο, γεμίζοντας τα ανθοστόλιστα καλάθια που κρατούσαν τα Λαζαράκια και οι Λαζαρίνες.

——————————————————–

τα 'Λαζαράκια'

τα ‘Λαζαράκια’

έτοιμοι για τα Κάλαντα

έτοιμοι για τα Κάλαντα

μοιράζοντας καλούδια

μοιράζοντας καλούδια

O Σύλλογος Διδασκόντων του 8ου Δημ. Σχ. Αμαρουσίου εύχεται σε όλους

Καλή Ανάσταση!

Ενίσχυση περίφραξης: λόγοι υγείας-ασφάλειας μαθητών & δημοσίου συμφέροντος

Ολοκληρώθηκε στις 5-4-2017 η ενίσχυση τμήματος της περίφραξης του σχολείου. Το έργο είχε εγκριθεί προ τετραμήνου από την Α/θμια Σχολική Επιτροπή Δήμου Αμαρουσίου η οποία και το χρηματοδότησε. Ειδικότερα, ενισχύθηκαν καθ’ ύψος:

  • Η αυλόπορτα και μικρό τμήμα εκατέρωθεν αυτής
  • Η περίφραξη μεταξύ σχολείου-όμορης έκτασης (επί της Μαραθωνοδρόμου & Δημ. Ράλλη)

Επιπλέον, τοποθετήθηκε πόρτα στο σημείο εισόδου στο πλαϊνό κηπάριο του σχολείου.

Αιτία αυτών των έργων έργα αποτέλεσε

Α) το γεγονός ότι, εξωσχολικά άτομα (αγνώστων προθέσεων και δίχως δικαίωμα εισόδου) μπορούσαν με ευκολία να εισέλθουν στον αύλειο χώρο, κατά την ώρα λειτουργίας του σχολείου, υπερπηδώντας τη  χαμηλή περίφραξη.

Μάλιστα, έχουν συμβεί ανάλογες εισβολές, σε άλλα σχολεία, από χαμηλού ύψους περίφραξη.

Β)  η τέλεση (άπαξ ή πολλάκις), σε ώρες μη λειτουργίας του σχολείου, των κάτωθι:

  1. Κάψιμο της ελληνικής σημαίας
  2. Σπάσιμο τζαμιών, κάδων απορριμμάτων, ηχείων, λαμπών φωτισμού
  3. Αποξήλωση και κλοπή κλιματιστικού
  4. Άνοιγμα βρυσών και συνεχής ροή νερού
  5. Τοποθέτηση αντικειμένων στις αποχετεύσεις
  6. Αποκόλληση τμημάτων των σιδερένιων πορτών του κτιρίου από προσπάθεια παραβίασής τους
  7. Συνάθροιση ατόμων και ανάπτυξη ποικίλλων δραστηριοτήτων που δε συνάδουν με το σχολικό περιβάλλον και ελλοχεύουν κινδύνους για την υγεία των μαθητών.

Μάλιστα, η Διευθύντρια, για ορισμένα από τα προαναφερόμενα, έχει υποβάλλει στο παρελθόν (πρόσφατο και απώτερο)  μήνυση κατ’ αγνώστων στην Ασφάλεια Αμαρουσίου.

 

Η κριτική θεώρηση της προϋπάρχουσας χαμηλής περίφραξης και των ανωτέρω καταγραφών 1-7, κατέδειξε ότι το σύνολο αυτών:

  • δημιουργούσε ΄κενά’ στην ασφάλεια των μαθητών μας
  • αποτελούσε κίνδυνο για την υγεία των μαθητών μας καθώς οι εξωσχολικοί άφηναν στο διάβα τους αντικείμενα που προκαλούν σημαντικές έως και ανεπανόρθωτες βλάβες – σημειωτέον ότι αυτά δεν ήταν δυνατό να εντοπίζονται πάντα από τον καθημερινό έλεγχο των εφημερευόντων εκπαιδευτικών και της υπεύθυνης καθαριότητας αφού συχνά ήταν κρυμμένα στο χώμα, στις φυλλωσιές κ.τ.λ.
  • απαιτούσε σημαντικά χρηματικά ποσά για την αποκατάσταση των υλικοτεχνικών ζημιών- ποσά που καταβάλλει η Πολιτεία και κατ’ επέκταση, οι φορολογούμενοι πολίτες.

Συνακόλουθα, η ενίσχυση της περίφραξης κρίθηκε επιτακτική  καθώς:

  • κατοχυρώνει την ασφάλεια των μαθητών κατά την ώρα λειτουργίας του σχολείου
  • αποτρέπει την εισβολή ατόμων σε εξωσχολικό χρόνο και την πρόκληση ζημιών ή άλλων ανεπιθύμητων ή παραβατικών πράξεων που  αφενός μπορεί να προσβάλλουν   την υγεία των μαθητών αφετέρου συνιστούν οικονομική βλάβη.

Συνάμα υπενθυμίζουμε ότι για την προστασία της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου τοποθετήθηκαν (το 2016) τόσο σύστημα ασφαλείας (συναγερμός) όσο και πίροι ασφαλείας στα επάλληλα παράθυρα του σχολείου.

Σημειώνουμε ότι το κύριο και εκτενέστερο τμήμα της πρόσοψης του σχολείου (αυτό επί της Μαραθωνοδρόμου) παρέμεινε όπως ήταν και δεν ενισχύθηκε,  καθώς το τυπικό του ύψος δε δημιουργεί (με τις παρούσες συνθήκες) προβλήματα και κινδύνους.

Εν κατακλείδι, η μερική ενίσχυση της περίφραξης του σχολείου, πέρα από την κυρίαρχη εξυπηρέτηση των συμφερόντων των μαθητών μας και την ορθολογική αξιοποίηση των οικονομικών πόρων, θα συμβάλλει αναμφίβολα στην πλήρωση

  • του αισθήματος ασφάλειας των γονέων των μαθητών μας
  • του αισθήματος ‘δικαίου’ της πλειοψηφίας των συμπολιτών μας που σέβονται το Δημόσιο ‘χρήμα’ /Δημόσια Περιουσία.

Για το Σύλλογο Διδασκόντων

Η διευθύντρια

              Δρ Κ. Κανάρη

υπερύψωση  αυλόπορτας & όμορου τμήματος κιγκλιδώματος

υπερύψωση αυλόπορτας & όμορου τμήματος κιγκλιδώματος

πόρτα προς κηπάριο

πόρτα προς κηπάριο

κεντρική τυπική περίφραξη (πρόσοψη)

κεντρική τυπική περίφραξη (πρόσοψη)

 

 

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Αρχαία Αγορά

 

Την Πέμπτη 6-4-2017, οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης επισκέφτηκαν την Αρχαία Αγορά συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κα Φαραστέλη, κα Πολυχρονοπούλου, κα Κουλιάμπα και κ. Κοκκινομηλιώτη. Τα παιδιά περιηγήθηκαν και ξεναγήθηκαν στο χώρο που άλλοτε ήταν το διοικητικό, οικονομικό, κοινωνικό, φιλοσοφικό, πολιτιστικό και εκπαιδευτικό κέντρο της Αθήνας. Επέστρεψαν ενθουσιασμένα καθώς ‘περπάτησαν’ σ’ εκείνα τα ιστορικά-μοναδικά μονοπάτια.

ξεναγός, κα Φαραστέλη, κα Πολυχρονοπούλου, μαθητές μας

ξεναγός, κα Φαραστέλη, κα Πολυχρονοπούλου, μαθητές μας

 

κ. Κοκκκινομηλιώτης, μαθητές μας

κ. Κοκκκινομηλιώτης, μαθητές μας

 

η ξεναγός με τους μαθητές  μας

η ξεναγός με τους μαθητές μας

5342

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση