ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Α2,Β1 ΚΑΙ Β2
Η β τάξη και το τμήμα της πρώτης σε εξόρμηση στο πάρκο της πόλης μας.
Τα παιδιά περιεργάστηκαν τη βλάστηση ,ζώα και έντομα.
Ενθουσιάστηκαν και τον πλούσιο βιότοπο
Φυσικά μετά επακολούθησε παιχνίδι στην παιδική χαρά
Η εξόρμηση μας αυτή συνδυάστηκε με το μάθημα της μελέτης του περιβάλλοντος που αναφερόταν στη συνοικία πού ανήκει το σχολείο μας
Μίλησαν με διάφορους επαγγελματίες και πήραν πληροφορίες για το είδος της δουλειάς που κάνουν (κατασκευή τζαμιών ,φούρνος ,φαρμακοποιός).
























