ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ. Η Διευθύντρια και το εκπαιδευτικό προσωπικό ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση! Καλές διακοπές & Καλή ξεκούραση σε όλους! Επιστρέφουμε στις 3/05/22