Τη Δευτέρα 25 Μαΐου πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο 19ο Δημοτικό Σχολείο στο πλαίσιο υλοποίησης σχεδίου δράσης με την ΕΔΥ της σχολικής μονάδας για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο. Τα νήπια περιηγήθηκαν στο χώρο του σχολείου, συνάντησαν εκπαιδευτικούς και τους παλιούς τους συμμαθητές στην Α΄τάξη οι οποίοι τους μίλησαν για τα μαθήματά τους ,τι και πώς μαθαίνουν και τις δραστηριότητες που τους αρέσουν και κάνουν με τους συμμαθητές τους και τις δασκάλες τους. Τα νήπια πρόσφεραν κάρτα με ζωγραφιές κι ευχές και οι μαθητές κάρτες με ευχές για το ξεκίνημα και την αντάμωσή τους στο νέο σχολικό έτος.
Ευχαριστούμε τη Διευθύντρια και τις εκπαιδευτικούς της Α΄τάξης του 19ου Δημοτικού Σχολείου για την υποδοχή και τη συνεργασία τους για την εξοικείωση των παιδιών με το νέο τους σχολείο.




