Τη Δευτέρα 25 Mαϊου 2026 πραγματοποιήθηκε η 3η συνάντηση Ομάδας Γονέων με θέμα “Πρόληψη και διαχείριση της επιθετικότητας” με εισηγήτρια την Ψυχολόγο Μούκου Νικολέτα και την Κοινωνική Λειτουργό Μπακρατσά Αριάδνη του Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος. Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΚΣΠΟ με τη σχολική μας μονάδα και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη των παιδιών όπως η διαχείριση συμπεριφορών και συναισθημάτων και είχε συμβουλευτικό χαρακτήρα.
Ευχαριστούμε την Ψυχολόγο και την Κοινωνική Λειτουργό του Κέντρου Στήριξης για τη δράση τους και τους γονείς για την παρουσία τους.

