Την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024 οι μαθητές της Β’ τάξης μαζί με την δασκάλα τους κ. Στέλα Μαλαματένιου επισκέφθηκαν την Παιδική Βιβλιοθήκη Δελφών όπου συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης από τον Αρκτούρο με θέμα την προστασία της αρκούδας και του λύκου. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις προοπτικές επιβίωσης της αρκούδας και του λύκου, την σύνδεσή της με την καλή λειτουργία του δάσους καθώς και τη σημασία του ανθρώπινου και φυσικού περιβάλλοντος.




Πρόσφατα σχόλια