Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δήμου Ξάνθης Μικροί Πολίτες, Μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ! στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη “Χωρίς σκουπίδια”
https://drive.google.com/file/d/1MscQeya16yob_V5TmorQebbc3dvPZjw7/view?usp=drive_link
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δήμου Ξάνθης Μικροί Πολίτες, Μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ! στα πλαίσια του Ενεργού Πολίτη “Χωρίς σκουπίδια”
https://drive.google.com/file/d/1MscQeya16yob_V5TmorQebbc3dvPZjw7/view?usp=drive_link