Κατασκευάζουμε φανάρι με το Σταμάτη από τη μία πλευρά και το Γρηγόρη από την άλλη και αφού συζητήσουμε για τη σημασία τους, ρωτάμε τα παιδιά να μας πουν που τα συναντούν.
Συζητούν στην τάξη τι είναι η διάβαση πεζών και πώς πρέπει να διασχίζουν το δρόμο από μια διάβαση, όταν υπάρχουν και κυρίως όταν δεν υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες.
Αφού ακούσουμε τις απαντήσεις των παιδιών παρακολουθούμε το βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση για τη διάβαση «ζέβρα»
https://edutv.minedu.gov.gr/index.php/kikloforiak-agogi/diabasi-pezon
Επίσης βλέπουμε βίντεο με σκαντζόχοιρους που περνούν τη διάβαση:
Παρατηρούμε εικόνες και βρίσκουμε σ’ αυτές τις διαβάσεις πεζών. Περιγράφουμε σε ποιο σημείο στέκονται οι πεζοί πριν περάσουν τη διάβαση και τι θα πρέπει να προσέξουν.
Φτιάχνουμε καρτέλες που μας δείχνουν τα βήματα για να περάσουμε τη διάβαση και αφού τις περιγράψουμε τις τοποθετούμε στη σωστή σειρά.
Παίζουμε συμβολικό παιχνίδι αφού κατασκευάσουμε διάβαση με άσπρες και μπλε λωρίδες. Επισημαίνουμε ότι τα παιδιά περνούν το δρόμο πάντα με τη συνοδεία ενός ενήλικα.
ΣΤΑΜΑΤΩ–ΚΟΙΤΩ-ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ
Συνεχίζουμε με την επίσκεψη της σχολικής τροχονόμου στο Νηπιαγωγείο. Τα παιδιά διατυπώνουν ερωτήσεις για τη δουλειά της, το σήμα που χρησιμοποιεί τα ρούχα που φοράει. Περνάμε τη διάβαση που υπάρχει κοντά στο σχολείο μας με τη βοήθειά της.